XXL Nutrition

Ik vraag dit voor een vriend (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Robin

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
14 feb 2019
Waardering
4.877
Lengte
1m80
Nou ik ga ook naar de gym voor sociale contacten. Ik heb echter geen zin om continue met iemand bezig te zijn, alles uitleggen, vorm checken, corrigeren alle kutvragen over eiwitshakes etc. Daarnaast ook geen zin om één of andere kutoefening die ooit een youtoeppipo gedaan heeft te doen.

Normaal gesproken kap ik mensen zo af, bij hem vind ik dat lastig. Maar goed, wat ik weet is dat dergelijke jongens die alleen maar zoeken naar een helpend handje en zelf niets ondernemen toch al snel afhaken. Het lost zich vanzelf wel op.
Ik loop er toch al mijn hele fitness carrière van de volle 1.5 jaar al mee... Ik had gehoopt dat het ging stoppen toen z'n abonnement gedaan was maar die koopt gewoon een nieuw.

Camelus

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Waardering
19.115
Ik loop er toch al mijn hele fitness carrière van de volle 1.5 jaar al mee... Ik had gehoopt dat het ging stoppen toen z'n abonnement gedaan was maar die koopt gewoon een nieuw.
1,5 jaar lol.

Ik heb het nu over anderhalf week.

BB_

TAFKAB
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
27.198
Lengte
1m89
Massa
111kg
Er staat toch geen punt of ander leesteken om aan te tonen dat dat het einde van de zin is?
Er staan überhaupt geen leestekens of hoofdletters, dus ik moet sowieso maar raden waar de zin begint. Overigens verandert de betekenis van het woord 'ma' toch niet, maar ik begrijp nu dat je 'maar' bedoelt (overigens zou een leesteken in dit geval wel op z'n plaats zijn, een komma voor 'maar').
'Ma' had ik nog niet eerder gezien, zal wel generatiedingetje zijn. :dunno:
Ik maakte trouwens maar een grapje b.t.w.

Schwarzeneggertje

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Waardering
1.773
Lengte
1m87
Massa
114kg
Vetpercentage
20%
Er staan überhaupt geen leestekens of hoofdletters, dus ik moet sowieso maar raden waar de zin begint. Overigens verandert de betekenis van het woord 'ma' toch niet, maar ik begrijp nu dat je 'maar' bedoelt (overigens zou een leesteken in dit geval wel op z'n plaats zijn, een komma voor 'maar').
Ach so, schoene scheisse.

Robin

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
14 feb 2019
Waardering
4.877
Lengte
1m80
Ik maakte ook maar een grapje, ik wou gewoon lekker serieus terug antwoorden zoals jij zou doen :p

BB_

TAFKAB
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
27.198
Lengte
1m89
Massa
111kg

BB_

TAFKAB
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
27.198
Lengte
1m89
Massa
111kg
Ik maakte ook maar een grapje, ik wou gewoon lekker serieus terug antwoorden zoals jij zou doen :p
Ik wacht nog even op de rest van je zin, want er staat geen leesteken op het eind. :p

Zo bedoel je?

Aquaexplo

Competitive Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
11 dec 2018
Waardering
4.144
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
18%
Dialect is iets voor zwakbegaafden. :trollface:
Met dialect zou je kunnen denken aan beter inlevingsvermogen op je medemens waar je mee aan het spreken bent.

Maar dan gaat het over sociaal zijn en met andere mensen converseren dus dat kunnen we jou niet tegen je houden dat je dat niet zou weten.:trollface:

• Haha
Waarderingen: BB_

Arminius

Humongous Ruler
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
4 jul 2005
Waardering
22.508
Als je hier 'je moeder' zegt trommelen ze al hun broers en neven op (ja, dat zijn er veel, één grote familie) en kun je rennen voor je leven.
Hedde drugs op?

BB_

TAFKAB
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
27.198
Lengte
1m89
Massa
111kg

Robin

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
14 feb 2019
Waardering
4.877
Lengte
1m80
Binnen 4 dagen is het national suck a dick day. Mijn vriend zoekt nog iemand, iemand die hem daarbij kan helpen?

• Wow
Waarderingen: mat

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Waardering
42.122
Lengte