MuscleMeat

Ik vraag dit voor een vriend

Bezoekers in dit topic

Mijn vriend dacht dat dit de dagelijkse beweegnorm was en dat dit niets met trainen te maken heeft.
woon werk verkeer wellicht
ik heb een vriend die geen affiniteit heeft met sporten, en dagelijks 1000 trappen loopt
 
:)
Mijn vriend vraagt zich over onderstaande het volgende af:
  • stevig doorwandelen of fietsen
1. Is het stevig doorwandelen vs fietsen of wordt hier stevig fietsen bedoeld?
2. Wanneer gaat fietsen van bewegen naar trainen?
 
Laatst bewerkt:
Mijn vriend vraagt zich over onderstaande het volgende af:

1. Is het stevig doorwandelen vs fietsen of wordt hier stevig doorfietsen bedoeld?
2. Wanneer gaat fietsen van bewegen naar trainen?
NobodySpecial Ik zal je doorverwijzen naar mijn vriend die studeert voor PT
 
Wanneer het meer doelen heeft dan alleen je te verplaatsen van A naar B.
Dat is wel heel raar:
1. Iemand die naar zijn werk fietst op een racefiets een rit van 80 km is niet aanhjet trainen;
2. Iemamd die alleen een rondje fietst om te trainen is per definitie niet aan het trainen;
3. Iemand die 10 minuten fietst om wat extra te bewegen met van A naar B verplaatsen is wel aan jet trainen?
 
Dat is wel heel raar:
1. Iemand die naar zijn werk fietst op een racefiets een rit van 80 km is niet aanhjet trainen;
2. Iemamd die alleen een rondje fietst om te trainen is per definitie niet aan het trainen;
3. Iemand die 10 minuten fietst om wat extra te bewegen met van A naar B verplaatsen is wel aan jet trainen?
Er zijn wel meer dingen raar maar waar. ;)
 
Een vriend van mij wil weten of 21km fietsen heen en ook weer 21km terug op een fiets zonder versnellingen met een gemiddelde snelheid van meer dan 20km/u telt als trainen?
Bij trainen hoort een doel.
 
Vraag dan of hij of zij een doel heeft! (Vraag ook welk doel.)
Mijn vriend wordt belachelijk gemaakt omdat hij of zij niet traint en hoopt dat als hij of zij kan zeggen dat hij of zij wel traint dat hem of haar dan niets dan liefde ten deel zal vallen.

Ik heb mijn vriend al gezegd dat dit een illussie is, het is immers een harde wereld, maar ik wil hem of haar toch steunen bij zijn zelfbeeld en zelfvertrouwen. Bovendien hoop ik dat dit voor hem of haar de stap om daadwerkelijk naar de gym te gaan en/of gerichter te trainen verkleint.
 
Mijn vriend wordt belachelijk gemaakt omdat hij of zij niet traint en hoopt dat als hij of zij kan zeggen dat hij of zij wel traint dat hem of haar dan niets dan liefde ten deel zal vallen.

Ik heb mijn vriend al gezegd dat dit een illussie is, het is immers een harde wereld, maar ik wil hem of haar toch steunen bij zijn zelfbeeld en zelfvertrouwen. Bovendien hoop ik dat dit voor hem of haar de stap om daadwerkelijk naar de gym te gaan en/of gerichter te trainen verkleint.
In de gym hebben de meeste genders als doel 'niet te gespierd te worden', wat aardig lukt.
 
Back
Naar boven