MuscleMeat

Ik vraag dit voor een vriend

Bezoekers in dit topic

SVGRUil.jpg
 
Kan je zwanger worden van anaal?
 
Alleen doggystyle met een creampie.
 
Wij houden wel van naïeve dames, toch?
 
Eén keer trek je de conclusie, intelligente vrouwen zijn een illusie. :rocker2:
 
Hoe the fuck reset je het algoritme van Instagram?

Een vriend van mij (uhu) heeft een passie voor lifting, maar wordt doodziek van al die halfnaakte, narcistische, enge beach boys die mijn hele zoek feed bestrijken met hun gay posing sessies. Waarom linkt instagram deze hobby aan die faggots? Waarom gaat Instagram er vanuit dat ik - ik bedoel die vriend - die gay shit wil zien zodra hij een bench PR liked van iemand?
 
Hoe the fuck reset je het algoritme van Instagram?

Een vriend van mij (uhu) heeft een passie voor lifting, maar wordt doodziek van al die halfnaakte, narcistische, enge beach boys die mijn hele zoek feed bestrijken met hun gay posing sessies. Waarom linkt instagram deze hobby aan die faggots? Waarom gaat Instagram er vanuit dat ik - ik bedoel die vriend - die gay shit wil zien zodra hij een bench PR liked van iemand?
Alle powerlifters zijn naakte heameau's.
 
Hoe the fuck reset je het algoritme van Instagram?

Een vriend van mij (uhu) heeft een passie voor lifting, maar wordt doodziek van al die halfnaakte, narcistische, enge beach boys die mijn hele zoek feed bestrijken met hun gay posing sessies. Waarom linkt instagram deze hobby aan die faggots? Waarom gaat Instagram er vanuit dat ik - ik bedoel die vriend - die gay shit wil zien zodra hij een bench PR liked van iemand?
Ik denk dat jouw vriend homo is en je daar niet zo veroordelend over moet doen. Hij zegt dat hij er doodziek van wordt omdat hij het nog niet accepteert. Stiekem bekijkt hij al die foto's savonds alleen in bed.
 
Als je leip van de candy s bent mag je de schoonmoeder van je maat dan betasten?
 
Back
Naar boven