AndroidHealthClinic

Ik vraag dit voor een vriend (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je niet zonder kunt.
Maar vooral als het je sociale leven gaat hinderen. Dus als het gebruik, je werk, je sporten, je sociale contacten etc in de weg gaat zitten.
Dat kan de volgende ochtend zijn, maar ook, het niet naar een bijeenkomst gaan, omdat je in je eentje lekker veel wilt drinken, eten, roken, slikken, spuiten etc.
Dus als je 1 keer werk of training skipt omdat je liever een van bovenvermelde dingen doet heb je een probleem?
 
Werk skippen is normaal, maar training....
giphy.gif
 
Als je een "vriend" hebt die steeds vraagt om mee te trainen maar jij wilt dat eigenlijk niet, wat moet je dan doen? Ik vraag dit niet voor een vriend.
 
Als je een "vriend" hebt die steeds vraagt om mee te trainen maar jij wilt dat eigenlijk niet, wat moet je dan doen? Ik vraag dit niet voor een vriend.

Je kan toch gewoon zeggen dat je liever alleen traint?
 
Als je een "vriend" hebt die steeds vraagt om mee te trainen maar jij wilt dat eigenlijk niet, wat moet je dan doen? Ik vraag dit niet voor een vriend.
Shakie met cyanide geven.
 
Als je een "vriend" hebt die steeds vraagt om mee te trainen maar jij wilt dat eigenlijk niet, wat moet je dan doen? Ik vraag dit niet voor een vriend.

Zit srs met hetzelfde probleem. Vriend die heel graag mijn hulp wilt omdat hij volledig vreemd is met de sport. Die vriend die al jaren alles voor mij doet en altijd voor mij klaar staat. En ik die maar denkt nee dat beïnvloed mijn trainingen en smoesjes verzint :o
 
Zit srs met hetzelfde probleem. Vriend die heel graag mijn hulp wilt omdat hij volledig vreemd is met de sport. Die vriend die al jaren alles voor mij doet en altijd voor mij klaar staat. En ik die maar denkt nee dat beïnvloed mijn trainingen en smoesjes verzint :o
Pff... Maar het is echt gewoon een kwal die aan m'n been blijft plakken. Ik heb 'm al eens een volledig schema gegeven met wat cardio omdat die dat nodig heeft en schatting van kcal dat die moet eten etc maar toch blijft die mij storen.

Afgelopen jaar had ik in de middag al gedaan met school en kon ik direct daarna trainen maarja nu gaat dat niet meer. En in het weekend had ik soms pech maar kon ik nog mee leven.
Binnenkort zijn de examens gedaan en is het 2 maand vakantie :janken:
 
Pff... Maar het is echt gewoon een kwal die aan m'n been blijft plakken. Ik heb 'm al eens een volledig schema gegeven met wat cardio omdat die dat nodig heeft en schatting van kcal dat die moet eten etc maar toch blijft die mij storen.

Afgelopen jaar had ik in de middag al gedaan met school en kon ik direct daarna trainen maarja nu gaat dat niet meer. En in het weekend had ik soms pech maar kon ik nog mee leven.
Binnenkort zijn de examens gedaan en is het 2 maand vakantie :janken:

Mijn plan was hem meenemen voor een absurde benentreen. Helemaal kapoet gaan en dan zeggen dat vandaag een lichte treen was :roflol:
 
Mijn plan was hem meenemen voor een absurde benentreen. Helemaal kapoet gaan en dan zeggen dat vandaag een lichte treen was :roflol:
Heb ik al geprobeerd, als ik zeg: we doen kuiten tot fail bedoel ik tot helemaal fail. Hij stopt als die de burn begint te voelen.
Direct erna kom we gaan wat lopen 10 minuutjes, hij gaat dan 8 minuten wandelen en 2 snelwandelen
 
Zit srs met hetzelfde probleem. Vriend die heel graag mijn hulp wilt omdat hij volledig vreemd is met de sport. Die vriend die al jaren alles voor mij doet en altijd voor mij klaar staat. En ik die maar denkt nee dat beïnvloed mijn trainingen en smoesjes verzint :o
Kheb er een half uur over gedaan om op verzenden te klikken but did it.
USER_SCOPED_TEMP_DATA_orca-image--988686608.jpeg
 
Zit srs met hetzelfde probleem. Vriend die heel graag mijn hulp wilt omdat hij volledig vreemd is met de sport. Die vriend die al jaren alles voor mij doet en altijd voor mij klaar staat. En ik die maar denkt nee dat beïnvloed mijn trainingen en smoesjes verzint :o

Sporten doe je voor jezelf en is maar zelden een sociaal iets. Een antwoord als: Nee, ik train alleen, zou dan voldoende moeten zijn.
Motiveer die vriend om zelf te gaan trainen, minstens 2 maanden, en als hij tegen dingen aanloopt die lastig zijn, kun je wel ff een keer meekijken. En tips geven. Succes!
 
Sporten doe je voor jezelf en is maar zelden een sociaal iets. Een antwoord als: Nee, ik train alleen, zou dan voldoende moeten zijn.
Motiveer die vriend om zelf te gaan trainen, minstens 2 maanden, en als hij tegen dingen aanloopt die lastig zijn, kun je wel ff een keer meekijken. En tips geven. Succes!

Nou ik ga ook naar de gym voor sociale contacten. Ik heb echter geen zin om continue met iemand bezig te zijn, alles uitleggen, vorm checken, corrigeren alle kutvragen over eiwitshakes etc. Daarnaast ook geen zin om één of andere kutoefening die ooit een youtoeppipo gedaan heeft te doen.

Normaal gesproken kap ik mensen zo af, bij hem vind ik dat lastig. Maar goed, wat ik weet is dat dergelijke jongens die alleen maar zoeken naar een helpend handje en zelf niets ondernemen toch al snel afhaken. Het lost zich vanzelf wel op.
 
Back
Naar boven