Fitness Seller

Ik vraag dit voor een vriend (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou ik ga ook naar de gym voor sociale contacten. Ik heb echter geen zin om continue met iemand bezig te zijn, alles uitleggen, vorm checken, corrigeren alle kutvragen over eiwitshakes etc. Daarnaast ook geen zin om één of andere kutoefening die ooit een youtoeppipo gedaan heeft te doen.

Normaal gesproken kap ik mensen zo af, bij hem vind ik dat lastig. Maar goed, wat ik weet is dat dergelijke jongens die alleen maar zoeken naar een helpend handje en zelf niets ondernemen toch al snel afhaken. Het lost zich vanzelf wel op.
Ik loop er toch al mijn hele fitness carrière van de volle 1.5 jaar al mee... Ik had gehoopt dat het ging stoppen toen z'n abonnement gedaan was maar die koopt gewoon een nieuw.
 
Ik loop er toch al mijn hele fitness carrière van de volle 1.5 jaar al mee... Ik had gehoopt dat het ging stoppen toen z'n abonnement gedaan was maar die koopt gewoon een nieuw.

1,5 jaar lol.

Ik heb het nu over anderhalf week.
 
Er staat toch geen punt of ander leesteken om aan te tonen dat dat het einde van de zin is?
Er staan überhaupt geen leestekens of hoofdletters, dus ik moet sowieso maar raden waar de zin begint. Overigens verandert de betekenis van het woord 'ma' toch niet, maar ik begrijp nu dat je 'maar' bedoelt (overigens zou een leesteken in dit geval wel op z'n plaats zijn, een komma voor 'maar').
'Ma' had ik nog niet eerder gezien, zal wel generatiedingetje zijn. :dunno:
Ik maakte trouwens maar een grapje b.t.w.
 
Er staan überhaupt geen leestekens of hoofdletters, dus ik moet sowieso maar raden waar de zin begint. Overigens verandert de betekenis van het woord 'ma' toch niet, maar ik begrijp nu dat je 'maar' bedoelt (overigens zou een leesteken in dit geval wel op z'n plaats zijn, een komma voor 'maar').
'Ma' had ik nog niet eerder gezien, zal wel generatiedingetje zijn. :dunno:
Ik maakte trouwens maar een grapje b.t.w.

Ach so, schoene scheisse.
 
'Ma' had ik nog niet eerder gezien, zal wel generatiedingetje zijn. :dunno:
Dialect

1592409472184.png


Hier zou het "mo(r)" zijn. Weet je dat ook weer.
 
Er staan überhaupt geen leestekens of hoofdletters, dus ik moet sowieso maar raden waar de zin begint. Overigens verandert de betekenis van het woord 'ma' toch niet, maar ik begrijp nu dat je 'maar' bedoelt (overigens zou een leesteken in dit geval wel op z'n plaats zijn, een komma voor 'maar').
'Ma' had ik nog niet eerder gezien, zal wel generatiedingetje zijn. :dunno:
Ik maakte trouwens maar een grapje b.t.w.
Ik maakte ook maar een grapje, ik wou gewoon lekker serieus terug antwoorden zoals jij zou doen :p
 
Ik maakte ook maar een grapje, ik wou gewoon lekker serieus terug antwoorden zoals jij zou doen :p
Ik wacht nog even op de rest van je zin, want er staat geen leesteken op het eind. :p

Zo bedoel je?
 
Dialect is iets voor zwakbegaafden. :trollface:
Met dialect zou je kunnen denken aan beter inlevingsvermogen op je medemens waar je mee aan het spreken bent.

Maar dan gaat het over sociaal zijn en met andere mensen converseren dus dat kunnen we jou niet tegen je houden dat je dat niet zou weten.:trollface:
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Als je hier 'je moeder' zegt trommelen ze al hun broers en neven op (ja, dat zijn er veel, één grote familie) en kun je rennen voor je leven.
Hedde drugs op?
 
Binnen 4 dagen is het national suck a dick day. Mijn vriend zoekt nog iemand, iemand die hem daarbij kan helpen?
 
  • Wow
Waarderingen: mat
Back
Naar boven