Fitness Seller

Ik vraag dit voor een vriend (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mijn vriend wordt belachelijk gemaakt omdat hij of zij niet traint en hoopt dat als hij of zij kan zeggen dat hij of zij wel traint dat hem of haar dan niets dan liefde ten deel zal vallen.

Ik heb mijn vriend al gezegd dat dit een illussie is, het is immers een harde wereld, maar ik wil hem of haar toch steunen bij zijn zelfbeeld en zelfvertrouwen. Bovendien hoop ik dat dit voor hem of haar de stap om daadwerkelijk naar de gym te gaan en/of gerichter te trainen verkleint.
Als hij zijn fiets tochtjes benoemd als herstel training, dan mag hij zo kort of lang fietsen als hij wil, mits hij er niet moe van wordt.
Als hij dit dan noteert in een logboek, is hij serieus begonnen met trainen.
Bij slecht weer kan hij beter binnen gaan fietsen.
En voordat hij het door heeft is hij binnen bij een gym.
Als de financiële situatie het toelaat kan hij zich dan belonen met een nieuw trainingspak, en super hip naar de sportschool. Met een pakje van black bannanas hoort hij er helemaal bij. Als jij jou vriend wilt steunen door samen te gaan en elkaar uitgebreid te complimenteren bij elke genomen stap in dit proces, is succes bijna verzekerd. Je kunt ook samen douchen en elkaar naar een happy end van elke training helpen,( bodybuilding is voornamelijk voor gay's ) maar daar heb ik geen ervaring mee. Misschien kunnen jullie elkaar overhalen om een foto te maken van jullie ' start fysiek '
en op die wijze de progressie maandelijks bijhouden.
Veel succes maar vooral veel plezier toegewenst :thumb:
 
Als de financiële situatie het toelaat kan hij zich dan belonen met een nieuw trainingspak, en super hip naar de sportschool. Met een pakje van black bannanas hoort hij er helemaal bij.
Ik denk niet dat het genoemde merk iets voor mijn vriend is, hij of zij heeft hier te weinig gebrek aan smaak voor.
 
Mijn vriend heeft weer een vraag naar aanleiding van onderstaande quote.
Don't have a 100 dollar shoes and a 10 cent squat
Hij of zij wil weten hoe bereken je hoe duur de schoenen mogen zijn die je mag dragen bij het gewicht dat je squat?
 
Mijn vriend heeft weer een vraag naar aanleiding van onderstaande quote.

Hij of zij wil weten hoe bereken je hoe duur de schoenen mogen zijn die je mag dragen bij het gewicht dat je squat?

prijs in euro's = (g²) : (a⁴) +0.2v

g = gewicht in kg's
a = aantal trainingsjaren
v = aantal volgers op social media
 
prijs in euro's = (g²) : (a⁴) +0.2v

g = gewicht in kg's
a = aantal trainingsjaren
v = aantal volgers op social media
De trainingsjaren van mijn vriend zijn wat lastig vast te stellen, het is vaak af en aan.

Ik zal mijn vriend adviseren voorlopig op blote voeten te trainen.
 
Als ik een bericht typ, blijven de tekens er vlak boven in die berichten balk vaag én ik kan daardoor geen emo's in een bericht plakken.

Ik denk dat ik ergens aan heb gezeten waar ik af moest blijven.

Ik vraag dit ten faveure van al mijn bodybuilding vrienden.
 
én ik kan daardoor geen emo's in een bericht plakken.
1669299755562.png


Geen dank
 
Back
Naar boven