AndroidHealthClinic

Ik vraag me welleens af... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CitizenD

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
5.106
Waardering
33
HOE IEDEREEN GVD AL DIE NIEUWE SPULLEN KAN BETALEN!!!!!!!!!


En dan heb ik het nu op het moment over COMPUTERS :cool:


Zoals met dat nieuwe spel Battlefield 2, die eisen die ze stellen, daarvoor heb je VIDEOKAARTEN nodig, daar word je niet goed van. Zo'n een die er echt goed op wilt gaan lopen(als de FULL uit is) kost al zo'n €500-600..

En scooters, iedereen heeft in mn omgeving een scooter,(een mooie ook) en ik niet, terwijl ik2 baantjes verdomme heb, en dan hebben ze serieus een van 2500 pleuro's, en ze hebben merkkleding, en gaan altijd uit.

IK WIL HET VERDOMMEN WETEN, GEEF NOU MAAR TOE DAT NEDERLAND GEWOON AL DIE BOLLETJES IMPORTEERT EN DOORVERKOOPT


Hoe betaalt iedereen t anders? :D
 
Werken? Hmm, even de van Dale erbij halen.
 
Huckfinn kent alleen stelen volgens mij :D
 
Huckfinn en Brutez zijn stiekem marokkaanse board-infiltranten? :scratch:
 
Wie werkt er nu... :rolleyes:



OCMW!!!! :D
 
Een betere baan :rolleyes: :p
 
CWI, UWV :rolleyes:



;) , haha, gewoon een betere baan vinden denk ik.
 
CitizenDildo zei:
HOE IEDEREEN GVD AL DIE NIEUWE SPULLEN KAN BETALEN!!!!!!!!!


En dan heb ik het nu op het moment over COMPUTERS :cool:


Zoals met dat nieuwe spel Battlefield 2, die eisen die ze stellen, daarvoor heb je VIDEOKAARTEN nodig, daar word je niet goed van. Zo'n een die er echt goed op wilt gaan lopen(als de FULL uit is) kost al zo'n €500-600..

En scooters, iedereen heeft in mn omgeving een scooter,(een mooie ook) en ik niet, terwijl ik2 baantjes verdomme heb, en dan hebben ze serieus een van 2500 pleuro's, en ze hebben merkkleding, en gaan altijd uit.

IK WIL HET VERDOMMEN WETEN, GEEF NOU MAAR TOE DAT NEDERLAND GEWOON AL DIE BOLLETJES IMPORTEERT EN DOORVERKOOPT


Hoe betaalt iedereen t anders? :D

Vraag ik me ook wel eens af. Met mn stufi en bijbaan kom ik nu wel fatsoenlijk rond, maar om nu te zeggen dat het een vetpot is...
Maar als je dan die berichten hoort over mensen van mijn leeftijd die ZWAAR in de schulden zitten (en dan hebik het niet over een studieschuld, maar leningen van >20.000 euro), dan wordt er een boel duidelijk.
We leven in een consumptie maatschappij, we willen allemaal gezellig meedoen, sommigen hebben daar het geld voor, sommigen niet en die zijn weer te verdelen in twee groepen: mensen die zich er bij neerleggen en mensen die dat niet kunnen en dus de schijn hooghouden met grote leningen.
 
Veel mensen krijgen cash/scooter/pc van hun pa/ma.

En anders kan iedereen boven de 18 volgens mij een lening afsluiten bij de bank.
 
kontje verkopen achter het station
voor richtprijzen pm huckfin maar ;)
 
hoe ze het doen .. geen idee..

hier enkele voorbeelden

1. werken
2. geen onnodige uitgaven (sigaretten, snoep, junkfood)
3. geen miskopen doen
4. handje ophouden bij paps en mams
5. illegale handeltjes
6. studiefinanciering.
8. niet te veel uitgaan
7. geld vinden / schat zoeken???


ik moet zeggen dat ik ook geen probleem om rond te komen als student. Altijda dat gezeik: "ik ben een arme student :( " Optyfen ermee....
 
builderB zei:
Vraag ik me ook wel eens af. Met mn stufi en bijbaan kom ik nu wel fatsoenlijk rond, maar om nu te zeggen dat het een vetpot is...
Maar als je dan die berichten hoort over mensen van mijn leeftijd die ZWAAR in de schulden zitten (en dan hebik het niet over een studieschuld, maar leningen van >20.000 euro), dan wordt er een boel duidelijk.
We leven in een consumptie maatschappij, we willen allemaal gezellig meedoen, sommigen hebben daar het geld voor, sommigen niet en die zijn weer te verdelen in twee groepen: mensen die zich er bij neerleggen en mensen die dat niet kunnen en dus de schijn hooghouden met grote leningen.

dat soort mensen ken ik meer.

een jonegn die ik via-via ken.. soort halve vriend...

heeft alleen een vmbo diploma, ligt elke dag op de bank te lamballen bij mams thuis en coke te snuiven. denkt: "hey, ik heb geld nodig" Dus meneer sluit maar ff een leing af van 10.000 euro en koopt de 1e dag meteen ff een auto en wat geluidsaparatuur en een nieuw mobieltje...

wat een rand-debiel.

het enige positieve is dat hij nu verplicht is om te gaan werken anders komt hij nooit van die schuld af.
 
Pumpin' zei:
hoe ze het doen .. geen idee..
7. geld vinden / schat zoeken???

Inderdaad, dat 'ik ben een arme student'-beeld is al lang verouderd.

En punt 7 doet me denken aan die ouwe knarren die in het weekend op het strand van scheveningen rondzwalken met zo'n ijzerdetector in de hoop de verloren schat van kapitein blauwbaard te vinden. Da's echt foute shit :P
 
Pumpin' zei:
ik moet zeggen dat ik ook geen probleem om rond te komen als student. Altijda dat gezeik: "ik ben een arme student :( " Optyfen ermee....

lucky you :D

Als ik mijn huidige stufi toestand bekijk, ben ik blij dat ik eindelijk een baantje heb. 238 euro p/maand is niet eens genoeg voor mn vaste lasten. Ik geef toe, met een beetje erbij lenen gaat het een stuk makkelijk (en kon ik zelfs blowen), maar dat houdt natuurlijk ook een keer op (ongeveer een dikke weel voor het einde van de maand).
k heb geen ouders met bakken met geld, schoolgeld moet betaald worden (295 euro om de maand) en in leven blijven kost me zon 300 euro p/maand.
Maar goed, nu liggen de zaken er gelukkig anders bij.
 
Back
Naar boven