AndroidHealthClinic

Ik vraag me welleens af...

Bezoekers in dit topic

Gewoon een vrachtwagen zoeken die die dingen vervoeren en net zolang achter rijden tot er eentje afvalt......


Schijnt echt vaak te gebeuren hoor als ik zo om me heen hoor... :cool:
 
Socrates zei:
Gewoon een vrachtwagen zoeken die die dingen vervoeren en net zolang achter rijden tot er eentje afvalt......


Schijnt echt vaak te gebeuren hoor als ik zo om me heen hoor... :cool:
:roflol:

Tegen de tijd dat er iets waardevols vanaf valt (en ook nog heel blijft) ben je al 100 euro aan benzine kwijt. :D
 
Pumpin' zei:
dat soort mensen ken ik meer.

een jonegn die ik via-via ken.. soort halve vriend...

heeft alleen een vmbo diploma, ligt elke dag op de bank te lamballen bij mams thuis en coke te snuiven. denkt: "hey, ik heb geld nodig" Dus meneer sluit maar ff een leing af van 10.000 euro en koopt de 1e dag meteen ff een auto en wat geluidsaparatuur en een nieuw mobieltje...

wat een rand-debiel.

het enige positieve is dat hij nu verplicht is om te gaan werken anders komt hij nooit van die schuld af.


Ik wist niet dat je mijn broertje kende!
Ook zo'n lamzak en af en toe handelt die knurft ook in harddrugs ( xtc,coke noem maar op )
Heeft al een keer of 5 vastgezeten en dat op 23 jarige leeftijd wat een harry!

( tijdens dit verhaal werden er geen harry's verwond :D )
 
Gewoon werken en geen bullcrap uitgeven aan troep.
 
of lieve ouders hebben..
 
Geen enkele zestien jarige die elke dag naar school gaat kan zelf een scooter betalen van 2500 EURIES. Dit is gewoon een feit. Het geld komt dus inderdaad ergens anders vandaan. Alleen zijn die gasten zo gefixeerd op poen, dat ze hun hele leven hetzelfde moeten doen als nu om die poen binnen te halen.

Investeer in je kennis. Drugsdealer kun je altijd nog worden, heb je geloof ik geen papiertje voor nodig.
 
Remco - 1977 zei:
Drugsdealer kun je altijd nog worden, heb je geloof ik geen papiertje voor nodig.
Behalve dan heel veel gelamineerde van Pony Pack.:D
 
Pumpin' zei:
dat soort mensen ken ik meer.

een jonegn die ik via-via ken.. soort halve vriend...

heeft alleen een vmbo diploma, ligt elke dag op de bank te lamballen bij mams thuis en coke te snuiven. denkt: "hey, ik heb geld nodig" Dus meneer sluit maar ff een leing af van 10.000 euro en koopt de 1e dag meteen ff een auto en wat geluidsaparatuur en een nieuw mobieltje...

wat een rand-debiel.

het enige positieve is dat hij nu verplicht is om te gaan werken anders komt hij nooit van die schuld af.
Kan dat dan zomaar een lening van zo'n bedrag afsluiten op jonge leeftijd voor 'loze redenen'?
 
Het leven is zo teringduur tegenwoordig. Ik zit op een studentenkamertje en ben aan vaste lasten plus boodschappen 950 euro per maand kwijt. :(

Tsja, dat kan ik dus niet opbrengen met 20 uur in de week werken.
 
Santoz zei:
Kan dat dan zomaar een lening van zo'n bedrag afsluiten op jonge leeftijd voor 'loze redenen'?

Alles kan, www.lenen.nl

Als je 1000 per maand verdiend kan je er al 17100 lenen..
 
Brutez zei:
Alles kan, www.lenen.nl

Als je 1000 per maand verdiend kan je er al 17100 lenen..


juist, en waar moet je dan van eten.. ;)
en andere vaste lasten etc etc..

en je wordt gewoon genaait..
 
Pffff, ik heb hier nooit last van hoor, kon op mn 16 e zelf mijn scooter betalen doordat ik 4 kranten wijken had, 2 x telegraaf en 2 in de middag. en nu zit ik ook op school en heb altijd geld zat zonder te lenen :cool:
 
Ik heb een geldboom in de achtertuin staan... :p
 
tsjah, rijke ouders vaak he:cool:
worden volledig in de watten gelegd en als ze straks op zichzelf wonenn moet dat uitgaven patroon door kunnen gaan.
daat gaat dus niet en komen ze in de problemen paps en mams lennen noog eens wat aan hun kind maar vinden dat hij/zij meer moet gaan werken en minder uit moet gaan.
vervolgens horen ze geen vraag naar geld meer en nemen aan dat kindlief hard aan het werken is geslagen, als na 1.5 jaar kindlief schuchter voor de deur staat om te vragen om geld vinden ze dat voor een keertje niet erg, het is al zo lang goedgegaan:rolleyes: maar als paps en mams het bedrag horen begrijpen ze de zaken ineens en einde van het verhaal is dat kindjelief heel zn hebben en houden kan verkopen en weer bij zn ouders in kan gaan wonen:no:

mensen moeten niet lenen als het niet strikt noodzakelijk is, en dan bedoel ik dat je niet moet lenen voor je eerste auto/scooter of voor de merkkleding zodat je erbij mag horen:rolleyes:
 
Zelda zei:
Het leven is zo teringduur tegenwoordig. Ik zit op een studentenkamertje en ben aan vaste lasten plus boodschappen 950 euro per maand kwijt. :(

Tsja, dat kan ik dus niet opbrengen met 20 uur in de week werken.

holy shit gek... 950 euro???? waar woon je dan? in een gouden huis?
 
Remco - 1977 zei:
Geen enkele zestien jarige die elke dag naar school gaat kan zelf een scooter betalen van 2500 EURIES. Dit is gewoon een feit. Het geld komt dus inderdaad ergens anders vandaan. Alleen zijn die gasten zo gefixeerd op poen, dat ze hun hele leven hetzelfde moeten doen als nu om die poen binnen te halen.

Investeer in je kennis. Drugsdealer kun je altijd nog worden, heb je geloof ik geen papiertje voor nodig.

ik heb anders mijn eigen scooter destijds HELEMAAL zelf betaald. 4200 gulden kostte die destijds.

Ik ging naar school (havo), werkt ma-di-do-vrij savonds bij een schoonmaakbedrijf en op woensdagavond deed ik een krantenronde.

owja.. en de havo met 2 vingers in de neus gehaald :)

misschien dat de jeugd van tegenwoordig niet meer de doorzettingsvermogen hebben, die ik destijds had.
 
een rijke vriendin zoeken joh
 
De enigste lening die ik vindt die je moet afsluiten is je Hypotheek, maar verder geen leningen joh. het koste je een kapitaal om het terug te betalen.
 
Joyce zei:
De enigste lening die ik vindt die je moet afsluiten is je Hypotheek, maar verder geen leningen joh. het koste je een kapitaal om het terug te betalen.

Zeg dat maar tegen Jantje die financieel gezien niet op vakantie kan gaan maar na een gezellig gesprek met de buren te horen krijgt dat die wel naar een of ander Afrikaans binnenland gaan :(
 
Pumpin' zei:
ik heb anders mijn eigen scooter destijds HELEMAAL zelf betaald. 4200 gulden kostte die destijds.

Ik ging naar school (havo), werkt ma-di-do-vrij savonds bij een schoonmaakbedrijf en op woensdagavond deed ik een krantenronde.

owja.. en de havo met 2 vingers in de neus gehaald :)

misschien dat de jeugd van tegenwoordig niet meer de doorzettingsvermogen hebben, die ik destijds had.

Niet voor iedereen is dit weggelegd om elke dag te kunnen werken. Ik zelf heb ook veel gewerkt tijdens mijn fulltime studie. Helaas teveel verdiend en moet mijn OV terug dokken iets van 65 EUR x 12. :mad:
 
Back
Naar boven