MuscleMeat

Ik vroeg me af welke aas zijn er in orale vorm, ik zie mezelf niet in de weer met ... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Riki

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2003
Berichten
262
Waardering
0
naalden ed. Mijn vriendin zou me ff alle hoeken van de kamer laten zien. De voorkeur zou uitgaan naar iets uiterst mild qua dosering en in tijd. Weinig toxisch voor de lever en geen aromatisering (lees tities). Ik wil er nu nog niet aan beginnen, maar ga me de komende maanden wel wat in verdiepen. een fysiek ala arnold is aardig (goede proportie en niet teveel massa). Ik weet nog wel dat ik 4 jaar geleden aan primobolan dacht, maar bc gaf al aan dat niet de echt juiste keuze is. Ik zou dan ook graag van de ervaringsdeskundigen willen horen, welke oral only kuren er zijn en hoe die waren.

Mijn dank is groot,

Grtz Riki
 
Check de oral-only kuur in het kuurschema topic...

No offence, maar ik ben zelf alleen wel van mening dat je niet aan as moet beginnen als je niet durft te prikken.....
 
Lol, ik heb weleens geprikt, vanwege ziekte, intaveneuze antibiotica, dus ik weet wel wat prikken is. Waarbij ik er ook weleens naast zat en dus in de spier injecteerde.

Grtz
 
Toch kan je bijna geen goede kuur samenstellen zonder injects.

Mogelijkheid is een kuur met andriol caps en een 17AA. Maar dan moet je een goede bron hebben want andriol is zeer duur in effectieve dosis.
 
Ik heb leren prikken tijdens de eerste kuur waar ik nu mee bezig ben. Daarvoor had ik het nog nooit zelf gedaan. Ok, ik had wel eens een shotje heroïne gehad in mijn jonge jaren(we zijn immers allemaal jong geweest:D), maar dat liet ik steeds zetten door een andere gozer.
 
Originally posted by Riki
een fysiek ala arnold is aardig (goede proportie en niet teveel massa)
Arnold en niet teveel massa :sad:
De arme man heeft de Olympia een paar malen gewonnen.
 
Re: Re: Ik vroeg me af welke aas zijn er in orale vorm, ik zie mezelf niet in de weer met ...

Originally posted by bestoldschool

Arnold en niet teveel massa :sad:
De arme man heeft de Olympia een paar malen gewonnen.


Toch vind ik niet dat die gozer er indrukwekkend uitziet.....
Zou het niet kunnen dat hij juryleden pijpte?:scratch:
 
bestolschoold, ik ben net iets langer dan hem, en vergeleken met de monsters van nu is Arnold een kleine jongen (Olympia van bijna 30 jaar geleden, en wat ik wel mooi aan zijn fysiek vind zijn de proporties, in ieder geval das mijn idee over bodybuilden. En zijn fysiek is haalbaar voor mij, met of zonder aas (zonder zal wel een stuk langer duren:))

Grtz
 
Ga maaris naast Arnold staan, niet teveel massa, g o d d a m n die gast is echt groot hoor, zijn borst en biceps zijn menig pro nu nog jaloers op..
proporties waren niet helemaal goed, zijn benen waren beduidend minder. tegenwoordig zijn de benen van de pro's vele malen beter ontwikkeld. Voor de rest is het een schitterend voorbeeld van hoe een mannenlichaam moet zijn naar mijn idee :)
 
Originally posted by Riki
.... En zijn fysiek is haalbaar voor mij, met of zonder aas (zonder zal wel een stuk langer duren:)) ....

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Groet Smalluser :thumb:
 
Idd een goede grap :rolleyes:
 
Re: Re: Re: Ik vroeg me af welke aas zijn er in orale vorm, ik zie mezelf niet in de weer met ...

Originally posted by Olimantado



Toch vind ik niet dat die gozer er indrukwekkend uitziet.....
Zou het niet kunnen dat hij juryleden pijpte?:scratch:
Ik denk dat je een brilletje nodig hebt...
 
Lol, hier is de arnie wannabe weer, ik zal over 6 maanden mijn pics wel posten, mogen jullie zelf beoordelen, hoe of wat.

Grtz
 
Iemand die beweert natural er net zo uit te zien als iemand die jarenlang steroiden gebruikt heeft?? Elk lichaam heeft een genetische max en alleen met steroiden ben je in staat daarover heen te gaan.
 
Ach, soulreaver, ergens heb ie wel gelijk, maar wie niet waagt wie niet wint.

Grtz
 
Waarom oral only bang om te prikken ???
 
Nee jurijaan, maar mijn gf zou het veroordelen.
 
Originally posted by Riki
een fysiek ala arnold is aardig (goede proportie en niet teveel massa
whaha lol, mafkees :roflol:
 
Originally posted by Riki
Nee jurijaan, maar mijn gf zou het veroordelen.

niet doen dan. of ga je haar wijsmaken dat je de mannelijke versie van de pil inneemt? (wijsmaken zelfs niet want zo is het wel volgens mij)
 
Originally posted by Riki
Lol, hier is de arnie wannabe weer, ik zal over 6 maanden mijn pics wel posten, mogen jullie zelf beoordelen, hoe of wat.Grtz
Ok Arnie, jij denkt dat je over 6 maanden in de buurt van Arnold bent...we wachten geduldig af.
Van mij heb je al de Nationals gewonnen dan!!
 
Back
Naar boven