XXL Nutrition

Ik vroeg me af welke aas zijn er in orale vorm, ik zie mezelf niet in de weer met ... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:roflol: waar jij 15 jaar voor gewerkt heb bos heeft hij in 4 maanden maar dan meer
 
Beste vrinden, ik heb 6 jaar lang hardcore getraind voor mijn break door ziekte. Ik ben geen leek op dit gebied en had een goed fysiek voor mijnn ziekte. 109 Kilo met plm 10% bf bij 1.92. Dit zonder aas.

Grtz
 
Originally posted by Juriaan
:roflol: waar jij 15 jaar voor gewerkt heb bos heeft hij in 4 maanden maar dan meer


Maar voor 15 jaar hardcore trainen en kuren ziet bos er toch niet zo indrukwekkend uit? Of zie ik dat nou verkeerd?
Natuurlijk zie je er wel goed uit, Bos, ik wil je niet beledigen, maar je ziet zelf natuurlijk ook wel dat je niet ECHT huge bent....
Met de juiste genen is dat op een jaar ook te bereiken denk ik.
 
Ik zoek geen excuses voor hoe ik eruit zie na 15 jaar trainen en 4 kuren, maar ik hou wel rekening met de volgende factoren:

-Altijd lage AAS doseringen genomen.
-Genen van een tandenstoker zoals je op mijn foto's van vroeger kunt zien.
-Altijd vechtsporten ernaast gedaan (thaiboxen, kung fu, aikido) dus nogal wat cardio. Soms trainen voor of na mijn krachttrainingen.
-Wist niet veel van voeding af tot vorig jaar toen het eindelijk begon te dagen dmv diverse forums en andere vriendenkringen.
-Had nooit geld voor supplementen: vond dat ik mijn geld beter kon besteden aan junkfood/kleding/vakanties etc

Dus Oli heeft gelijk: er zat meer in voor 15 jaar trainen en snoepen.
 
Ik wil maar zeggen dat diegenen die eruit willen zien zoals jij misschien niet per se hoeven te kuren, begrijp je?
 
Originally posted by bestoldschool
Ik zoek geen excuses voor hoe ik eruit zie na 15 jaar trainen en 4 kuren, maar ik hou wel rekening met de volgende factoren:

.
-Had nooit geld voor supplementen: vond dat ik mijn geld beter kon besteden aan junkfood/kleding/vakanties etc

Dus Oli heeft gelijk: er zat meer in voor 15 jaar trainen en snoepen.

Ach als ik die foto's zo bekijk waar jij woont zou ik best willen ruilen en 20kg lichaamsgewicht ervoor afgeven... :p
 
Ik begrijp het en ik sta er volledig achter!! ;)
Goed opgemerkt!
 
Bestold, waar staan je pics dan? Ik viond je houding in ieder geval juist. Matig gebruik van aas. Ik deed naast trainen ook aan aikido en ninjutsu (bij mekaar 10 jaar).

Grtz
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bestold, lees m'n commentaar op je nieuwste pics, maar je kan zo op zo'n vrouwenblad als de cosmo. Ziet er goe uit, jong.

Grtz
 
Het kan natuurlijk altijd beter. Als je alles al wist, alles perfect zou doen, maar wie doet dat?? Het is nooit perfect en kan altijd beter. Je kan een nog zo goed voedingsschema opstellen, het kan altijd beter. Maar ook minder. Zelf zie ik het bewust met voeding en me lichaam en gezondheid bezig zijn al als een hele belangrijke stap, mischien nog wel belangrijker als het uiteindelijke resultaat. Je moet vooral niet tevreden zijn, maar ook niet negatief op het verleden terug kijken, het is immers altijd beter als niks doen.
 
Soul, lees mijn commentaar op zijn pics, ik heb ook wat positieve kritiek.

Grtz
 
Was geen aanval op jouw riki, meer in de algemeenheid een opmerking zeg maar.. nav. bos en oli hun betoog..
 
Back
Naar boven