MuscleMeat

Ik wens jullie allemaal... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

flowergrrl

..:: evil bunny ::..
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2006
Berichten
13.677
Waardering
553
...veel plezier en succes op deze eerste dag van de week!! :wave:
 
seriously, who gives a shit?
 
whahahaha dank je kan ik wel gebruiken knie doet auwwwww
 
Gelukkig is het bijna weekend
 
Dat weet ik schatjes maar zover is het nog niet, dusss...

dus dan wens je ons maar plezier voor een volle werkweek, zoals we elke week hebben, want wij mensen, wij mensen zijn net lemmings, ja, dat zijn wij, lemmings.
 
Heb ik eens een sociaal moment, wordt het weer niet gewaardeerd. :treuren:

Reageer je ochtendhumeur niet op mij af Jonko!
 
Hoef vandaag lekker niet te werken , in aanliggendpand is brand geweest gisteren.

Maa: vrij :D
 
idd, om te kunnen leven, moeten wij slaaf spelen. Jammer. Was het maar de tijd van dinosaurussen
 
Het is eigenlijk triest gesteld, zoveel mensen die leven voor die paar dagen vrij in het weekeinde en de tijd daar tussen in het liefst zo snel mogelijk uit zitten.
 
Inderdaad!
 
Heb ik eens een sociaal moment, wordt het weer niet gewaardeerd. :treuren:

Reageer je ochtendhumeur niet op mij af Jonko!
why not? je gaat liever naar België toe dan Nemma city ;)
Hoef vandaag lekker niet te werken , in aanliggendpand is brand geweest gisteren.

Maa: vrij :D
dus om vrij te krijgen een dag zet jij gebouwen in de fik ???

idd, om te kunnen leven, moeten wij slaaf spelen. Jammer. Was het maar de tijd van dinosaurussen

Soms wou ik dat de wereld zo was ja! Eigenlijk zijn wij gewoon dieren, net als alle andere dieren. Maar wij zijn slimmer, of denken dat wij dat zijn. De wereld is van ons denken wij, andere diersoorten sterven uit door ons en we eten dagelijks onze gevederde broeders en staldieren op [ja, de kip smaakt nog steeds heerlijk]. Eigenlijk hadden we zo moeten leven als de holbewoners vroeger, alleen dan met gyms, AAS, whey en mooie damesholbewoners.

Filosofie op de vroege morgen.
 
Dank u bloemen meisssssssssssje.
Ik begin de werkweek al goed gelijk een dag vrij en vrijdag ben ik ook vrij.
Owjee ik werk deze week maar 3 dagen, man,man,man dat is ja zo om :D
 
Soms wou ik dat de wereld zo was ja! Eigenlijk zijn wij gewoon dieren, net als alle andere dieren. Maar wij zijn slimmer, of denken dat wij dat zijn. De wereld is van ons denken wij, andere diersoorten sterven uit door ons en we eten dagelijks onze gevederde broeders en staldieren op [ja, de kip smaakt nog steeds heerlijk]. Eigenlijk hadden we zo moeten leven als de holbewoners vroeger, alleen dan met gyms, AAS, whey en mooie damesholbewoners.

Rendieren :D

Ik bewoon liever het hol van een dame :D
:verneder:
 
why not? je gaat liever naar België toe dan Nemma city ;)

dus om vrij te krijgen een dag zet jij gebouwen in de fik ???

Soms wou ik dat de wereld zo was ja! Eigenlijk zijn wij gewoon dieren, net als alle andere dieren. Maar wij zijn slimmer, of denken dat wij dat zijn. De wereld is van ons denken wij, andere diersoorten sterven uit door ons en we eten dagelijks onze gevederde broeders en staldieren op [ja, de kip smaakt nog steeds heerlijk]. Eigenlijk hadden we zo moeten leven als de holbewoners vroeger, alleen dan met gyms, AAS, whey en mooie damesholbewoners.

Filosofie op de vroege morgen.

Ja zeg! :eek:

Poging twee: lieve mede-DBB'ers, ik wens jullie allemaal veel plezier vandaag, wat jullie ook gaan doen.
Of het nou school, werk, vrij zijn, daten, trainen, stappen of whatever is, maak het er het beste van, je leeft maar een keer en we slepen elkaar er wel doorheen.

Spread the love!!!!!!!!!
 
Back
Naar boven