XXL Nutrition

Ik wens jullie allemaal... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:aai:
 

ik had vandaag mn eerste schooldag van mn nieuwe opleiding. Maar ze zijn me vergeten de brief te sturen waarin stond in welke klas ik ben ingedeeld. Dus dat vroeg ik vandaag na op school. Wat blijkt, mijn klas was vandaag vrij, ben ik voor jan lul om 8 uur opgestaan. Stelletje k*tjoden.
 
ik heb woensdag en donderdag verlof :thumbs:
 
ik had vandaag mn eerste schooldag van mn nieuwe opleiding. Maar ze zijn me vergeten de brief te sturen waarin stond in welke klas ik ben ingedeeld. Dus dat vroeg ik vandaag na op school. Wat blijkt, mijn klas was vandaag vrij, ben ik voor jan lul om 8 uur opgestaan. Stelletje k*tjoden.

Ach, zo kom je ook es op een deftig uur uit bed ;)

OT: Thx Flowergrrl, jij van 't zelfde :)

Wat is dat trouwens toch met iedereen, al dat negativisme tegenwoordig...
 
Ja zeg! :eek:

Poging twee: lieve mede-DBB'ers, ik wens jullie allemaal veel plezier vandaag, wat jullie ook gaan doen.
Of het nou school, werk, vrij zijn, daten, trainen, stappen of whatever is, maak het er het beste van, je leeft maar een keer en we slepen elkaar er wel doorheen.

Spread the love!!!!!!!!!

thx! :kiss:
 
...veel plezier en succes op deze eerste dag van de week!! :wave:

ik had weinig geluk vandaag :( ik hoop dat je me nu extra geluk wenst met euro millions te winnen deze week?
of misschien moet mn geluk nog komen vandaag :D
 
Ok Smurfo, als ik het niet kan winnen dan wens ik het jou zeker toe :D

:D tnx :p als ik win share ik een beetje met iedereen die me gemeend geluk gewenst heeft :D heb op een half jaar nog geen euro gewonnen dus als ik win ...
 
mn pakketje van muscletotaal is net binnengekomen, jeej :) zo ff pic plaatjes in het nieuw/show topic :)

bankdrukken net viel me mee, dus slecht is me dag niet :D [1 rm, onderhand een jaar niet gedaan]
 
mn pakketje van muscletotaal is net binnengekomen, jeej :) zo ff pic plaatjes in het nieuw/show topic :)

bankdrukken net viel me mee, dus slecht is me dag niet :D [1 rm, onderhand een jaar niet gedaan]

ik moet sebiet nog mijn borst en biceps gaan trainen :s heb er totaal geen zin in en ben kapot van te werken buuuuuueeeeeh. help me help me uit de nood want de jager schiet me dood ???
 
ik moet sebiet nog mijn borst en biceps gaan trainen :s heb er totaal geen zin in en ben kapot van te werken buuuuuueeeeeh. help me help me uit de nood want de jager schiet me dood

dude, je bent hardcore of je bent het niet ;) trainen moet je altijd zin in hebben! :tanden:
 
ik moet sebiet nog mijn borst en biceps gaan trainen :s heb er totaal geen zin in en ben kapot van te werken buuuuuueeeeeh. help me help me uit de nood want de jager schiet me dood


Borst en biceps, rare combinatie Smurfo.
 
Borst en rug of borst en triceps.

Triceps en biceps of rug en biceps.

Doe ik meestal.
 
maandag: borst + biceps
dinsdag: benen + buik maar dinsdag laat ik nu vallen, te zwaar als ik dan nog wat moet deadliften en squatten langs de lijn op het werk :P
woensdag: rustdag
donderdag: rug + achterkant schouders
vrijdag: schouders + triceps + buik

volgende week stopt mijn split, heb dan 8-9 weken dat schema gedaan en is het weer eens tijd voor iets anders ... denk ik, heb eigenlijk nog geen idee. Voordeel van het schema is dat je biceps 1 keer zwaar en 1 keer licht hebt gepakt en zelfde met triceps ongeveer.
 
Back
Naar boven