Fitness Seller

Ik wil 1-TU gaan gebruiken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Maar is het dan genoeg als ik 2 capsules per dag neem gedurende 30 dagen
 
kost 240 euro dan man
 
Als je die 1TU uit de VS laat komen is het (inclusief shipping costs) 2x zo goedkoop als bij de NL site!

Ben dan voor 120 caps (4x 30 of 3x 40 dagen) $122.89 kwijt.

Dat is dus 115,- eurootjes. :)
 
HAHAHAHA TERING DAT JE DAT ER VOOR OVER HEBT MAN DAN ZOU IK NOG LIEVER ORAAL KUURTJE NEMEN :d:d
DAN MAAR WAT ONGEZONDER :(


NOG GOEDKOPER OOK :)

SUCCES ERMEE


***live goos on***
 
Ik ben van mening dat je meer resultaat boekt met 1tu als met een oraal AS kuurtje alleen ronald..
 
Originally posted by ronald.ot
HAHAHAHA TERING DAT JE DAT ER VOOR OVER HEBT MAN DAN ZOU IK NOG LIEVER ORAAL KUURTJE NEMEN :d:d
DAN MAAR WAT ONGEZONDER :(


NOG GOEDKOPER OOK :)

SUCCES ERMEE


***live goos on***

Missch met een kuurtje winstrol jah maar met een d-boll only echt niet hoor, d-boll hecht sowiezo slecht aan je AR en dat is een feit, dus je zal meer vocht en intramusculair vet vasthouden. en met 1-tu in hoge dosis zal je meer pure massa pakken. dus ligt aan de orale kuur en de dosis
 
Ik wil over een maandje of 2 ook met een ph kuurtje beginnen.
 
He maar ik heb een vraagje. Als je dan nog nooit gespoten hebt hoe moet je dat ingodsnaam doen. Kweet niet of je 1tu moet spuiten? ja toch? Zit er dan een gebruiks aanwijzing eigenlijk bij of weet ik veel wat
 
Het is toch een oral?
 
je kan er wat water achteraan spuiten misschien
 
Kom jongens als je al niet op de hoogte bent dat 1-tu gewoon oraal is dan eerst maar ff researchen. het zijn wel je hormonen waar je indirect mee kloot. je gaan een zwakke vorm van aas gebruiken
 
Waarom moet ik researchen voor iets wat ik niet gebruik. Ik kloot nergens mee hoor. En omdat we het niet wisten gingen we het ff vragen omdat we benieuwd waren :D. Maar thank you!
 
Binnekort aan de 1TU. Ik twijfel alleen nog aan de dosering! Of 3 per dag voor 6weken of 3 per dag voor 4 weken!

Wat zou beter zijn?
 
Als je langer gaat hou je je gains makkelijker vast, ik zou voor 6 weken gaan bro of 4 weken dagelijks 4 caps
 
Wat kan er fout gaan als je met een ph kuurtje begint voor je 21e? Ik hoor iedereen wel zeggen dat je er niet voor je 21e aan moet beginnen, maar waarom niet?
 
ow?? ik ben 20. dus inderdaad waarom niet
 
als je bent uitgegroeid is het niet echt een probleem volgens mij...
 
Ik bedoelde idd ook 4 per dag voor 4weken juriaan, ik mistypte me even!
 
Maar nu iemand die echt iets heeft bereikt met 1 TU?
 
Back
Naar boven