AndroidHealthClinic

Ik wil aan mijn eerste kuur beginnen!! HELP

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

osmank

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 dec 2009
Berichten
49
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
82kg
Vetpercentage
15%
Excuseer, mijn topic is gesloten wegens 18 j dat er opstaat. Ik ben bekan 23j, profiel is niet door mij gemaakt mijn excuses voor dit ongemak. Zelfde vragen als mijn eerste topic.. Graag even uitleg.. Heb Anapolon en denk aan een eerste kuurtje..

Cu
 
tuurlijk "Osmank"
 
?

Waarom zou ik liegen? Ten slotte is het een forum voor mensen die daar iets meer over willen leren, niet? Mijn acc is gemaakt door een vriend van me, die gwn wa cijfers heeft ingevuld. Ik zou echt niet weten waarom dat je denkt dat ik lieg..
 
Lol, valt nog mee dat je niet begon met "deze kuur is voor een vriend van mij".
 
dus ik moet een account maken, PUUUUUR van mezelf?

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

Waarom zou ik liegen? Ten slotte is het een forum voor mensen die daar iets meer over willen leren, niet? Mijn acc is gemaakt door een vriend van me, die gwn wa cijfers heeft ingevuld. Ik zou echt niet weten waarom dat je denkt dat ik lieg..

Als ik niet wijs genoeg was, ging ik ook geen vragen stellen over AAS. Ik heb vertrouwen in jullie forum, ben hier ook geraakt door kenissen, maar als je zo van die dingens meemaakt, tjah. Als jullie willen dat ik per se een account, puur van me zelf moet maken, dan maak ik het ook, geen probleem
 
Waarom zou ik liegen?

Omdat je info wilt(in dat ander topic van je is al een goed antwoord gegeven) en te laat doorhad dat je nog te jong bent voor de regels, dus nu een verhaaltje ophangt.
 
dus ik moet een account maken, PUUUUUR van mezelf? Als jullie willen dat ik per se een account, puur van me zelf moet maken, dan maak ik het ook, geen probleem

Is niet aan te raden, want dan ben je een kloontje en dat is niet toegestaan.
Met een ban als gevolg.
Mocht je verhaal "per ongeluk" waar zijn.
Dan kan je je vriend bedanken.
Voor mij ben je 18 jaar, kloontjes aanmaken betekent een permban.
Ik neem aan dat je geen vriendjes van 18 meer hebt als je al zo oud bent, dus laat je vriend dan maar de vragen voor je stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven