Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
is voor de eerste keer nou injecties of een pillen kuurtje beterDat is duidelijk!
Ik val af bij de eerste.![]()
ok aha nu snap ik het ja haha en wat ik het verstandigste dan want ik lees nogal verschillende dingen sommige mensen doen het in de rechte of linke bovenbeen afwisseld per week en sommige in de rechte of linke bovenbil afwisseld per week dus wat is het beste wat je kan doen.
en wat raden jullie mij aan van deze 3.
Test. Enanthate,
Test. Cypionate,
Test. Propionate,
Zet anders ff het linkje van bodypage erbij yosh.. dat is wel zo aardig.
Time on = time off. Vaak met nog een maand erbij. Maar gezien de lage dosis en de lichte steroïde kan de regel hierboven voldoende zijn. 6 weken gekuurd, dan 6 weken off.hello iedereen,
ik heb een maand geleden een licht kuurtje van orale winstrol(stanozonol10mg) genomen.ik heb er redelijk goed op gereageerd en nu de zomer in zicht komt zou ik er nog eentje willen zetten,hoelang kan ik er best mee wachten en wat raden jullie me aan?(heb nogal redelijk snel last van een sputkoppie).
hopelijk kunnen jullie mij goede raad geven.
thx