XXL Nutrition

Sticky Ik wil aan mijn eerste kuur beginnen! + Schema eerste kuur voor beginners (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Als je advies wilt over je (eerste) kuur, dan hebben we om je te helpen deze informatie nodig:

  1. Wat je leeftijd is
  2. Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
  3. Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %)
  4. Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet
  5. Welke supplementen je al hebt gebruikt
  6. Waarom je deze kuur wilt doen
  7. Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn?

Als je al deze informatie meegeeft in je topic dan kunnen wij je veel beter vooruit helpen. Probeer ook te accepteren dat niet iedereen achter je keuze om te gaan kuren zal staan. Het is goed mogelijk dat je er gewoon nog niet klaar voor bent en dan zal je dat ook te horen krijgen van de leden die hier al wat langer zitten.

Terwijl je op reacties wacht kan je het schema in de volgende post al eens doornemen.
 
Schema Eerste Kuur voor Beginners / Newbies

Gezien de vele beginners die op dit forum terechtkomen, leek het mij nuttig om een schema te maken voor beginners / newbies zodat men een beetje de weg vindt en de juiste keuzes maakt. Reacties zijn welkom :)

Graag teruglinken naar dit topic als je dit schema ergens anders zou posten, bedankt:)

Schema_AAS_beginner.gif
 
Laatst bewerkt:
Hoop dat het niveau hierdoor nog beter wordt op het forum. Goed idee!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wou volgend jaar eigenlijk mijn eerste kuur met sust en para gaan doen:D Maar idd goed idee zo'n schema:thumbs:
 
Ideale schema voor de beginners.
Good Job Big T :thumbup:
 
Damn, zo te zien moet de spuit er maar in.

Nice work T!
 
Nice Job!!
Hopelijk heeft elke beginner-geinteresseerde hier nu eindelijk wat aan, en worden die idiote "net-voor-de zomer-kuur-vragen" door de beginnelingen ook wat minder.

Top
 
Bedankt voor de reacties:)

Later kunnen we misschien zelfs schema's als deze maken voor GH, insuline enz. Heb ik dan wel wat hulp bij nodig want heb me daar nooit echt in verdiept.
 
Mooi werk T, het werd tijd dat iemand dit deed; Het is simpel en overzichtelijk en makkelijk leesbaar.
 
Dat is duidelijk!

Ik val af bij de eerste. :p
 
Ik denk dat je hiermee een hele grote behoefte opvult.

Ik kijk uit naar volgende schema's
 
Bedankt voor de reacties:)

Later kunnen we misschien zelfs schema's als deze maken voor GH, insuline enz. Heb ik dan wel wat hulp bij nodig want heb me daar nooit echt in verdiept.

Dit lijkt me een zeer goed idee.
 
Mooi werk! Hoop dat het veel newbies ervan weerhoud te gaan doen :thumb:
 
Yo T.

ik heb je schema gezien en het is zeer duidelijk.
ik heb zelf nog nooit anabolen gebruikt en ik denk dat ik het over 2 maanden wel met een test e 500 ga beginnen, maar ik heb nog me twijfels over acne.
is het bijna 100% zeker dat je dat krijgt want ik heb beelden gezien van mensen die dat hadden gekregen en dat zag er super ranzig uit en dat wil ik echt niet hebben kan je daar meer over vertellen

thnx bro.:D
 
Simpel maar toch erg informatief (en hopelijk effectief) als je kijkt naar de vele topics hier.

Bedankt voor de reacties:)

Later kunnen we misschien zelfs schema's als deze maken voor GH, insuline enz. Heb ik dan wel wat hulp bij nodig want heb me daar nooit echt in verdiept.

Dit lijkt me ook erg mooi. Kan er zelf niet bij helpen maar extra info omtrent deze middelen (en dan met namen GH) zou ik erg waarderen. Vind het namelijk moeilijk om op bepaalde vragen antwoord te vinden ondanks dat ik al aardig wat research gedaan heb.
 
Nice work T !

Ziet er heel duidelijk uit. Heel eenvoudig ook voor de beginner.

Het idee om hetzelfde te doen met insuline ed lijkt me ook zeer interessant, en dan zeker voor de wat meer ervaren jongens onder ons.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven