MuscleMeat

Sticky Ik wil aan mijn eerste kuur beginnen! + Schema eerste kuur voor beginners (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel duidelijk en frisse uitleg.
 
goeie dag
nou ik heb de schema door lopen
en wat er staat klopt bij mij allemaal goed dus.
ik wil graag beginnen met een kuurtje maar ik kan het spul wel krijgen maar er staat 500 mg per week
ik kan het krijg voor 60 euro
Test. Enanthate, 250mg/ml, 10ml vial € 60,-
maar is het voor 250mg 60 euro.
dat wil toch niet zeggen dat ik 120 euro per week ik me reet moet spuiten of niet.?
dat is eigenlijk mijn vraag want ik wil graag beginnen met zon kuurtje.
 
Das 250mg per ml. Je hebt 10ml dus is 10x250 = 2500mg

Dus voor de hele kuur van 10 weken heb je 2x 10ml nodig.
 
ok aha nu snap ik het ja haha en wat ik het verstandigste dan want ik lees nogal verschillende dingen sommige mensen doen het in de rechte of linke bovenbeen afwisseld per week en sommige in de rechte of linke bovenbil afwisseld per week dus wat is het beste wat je kan doen.
en wat raden jullie mij aan van deze 3.

Test. Enanthate,
Test. Cypionate,
Test. Propionate,
 
kijk eens bij de info wat esters zijn, dan kan je zelf beslissen.
 
ok aha nu snap ik het ja haha en wat ik het verstandigste dan want ik lees nogal verschillende dingen sommige mensen doen het in de rechte of linke bovenbeen afwisseld per week en sommige in de rechte of linke bovenbil afwisseld per week dus wat is het beste wat je kan doen.
en wat raden jullie mij aan van deze 3.

Test. Enanthate,
Test. Cypionate,
Test. Propionate,

De Test E en Test C zijn langwerkende esters, Test P kortwerkende!

Qua effect verschillen de esters niet veel van elkaar. Het enige onderscheid wat is aan te brengen is de werkingsduur. Dit onderscheidt het langwerkende enanthaat, cypionaat en heptylaat van het korter werkende propionaat.

Qua werking is er geen onderscheid aan te brengen tussen het enanthaat en cypionaat. Het enige verschil tussen de beide langwerkende esters is hun geografische verkrijgbaarheid. Maar in de UG Labs worden ze wel allemaal gemaakt.

Pure Test en Pure Nandrolone, enz zijn moeilijk op te lossen in water en olie, als de steroïde 17-alfa-veresterd is, is de oplosbaarheid in olie verbeterd, en maakt het zodoende mogelijk om het middel hoog te concentreren tot 200 mg/cc of meer. Test-propionaat bijvoorbeeld is niet erg oplosbaar in olie . Daarom kan de samenstelling alleen opgelost worden in 50 mg/cc, eigenlijk is 65 mg/cc mogelijk, maar het is makkelijker doses te berekenen in meervouden van 50 ( 50 mg/cc, 100 mg/cc, 200 mg/cc etc ). Dit gegeven is verantwoordelijk voor de korte verblijfstijd in het lichaam, het propionaat wil vrij zijn van het vet / olie in het lichaam en zo snel mogelijk in de bloedstroom, want bloed lijkt meer op water dan op olie. Hoe meer koolstofatomen het ester bevat, ofwel hoe langer de keten, hoe lager de wateroplosbaarheid en hoe hoger de lipide-oplosbaarheid ( lipid betekent vet ) wordt.

Nadat de veresterde steroïde is geïnjecteerd, moet het ester van de molecuul worden verwijderd, voordat het zich kan binden met een receptor en effectief wordt. Het in vet opgeloste ester is beschermd tegen deze reactie door zijn sterke lipide ( vet ) gebondenheid. Het ester wordt langzaam en gelijkmatig vrijgegeven uit het vetdepot en dus wordt de duur van de actie opgerekt en is zo verantwoordelijk voor het langdurige effect van de verschillende esters.

hopelijk heb je er iets aan!

GrtzZ Yosh
 
ja thanks man ik heb er zeker wat aan :D
maar ik had nog een vraag ik wil graag over paar maanden beginnen met mijn eerste kuur test maar wat raad jij mij aan wat het beste is voor mij.
ik wil graag veel droge spiermassa aankomen.
ik heb al keertje dianabol gedaan en train voor de rest 5 keer per week en eet goed en voldoende.

mvg:jeffrey
 
Zet anders ff het linkje van bodypage erbij yosh.. dat is wel zo aardig.
 
Zet anders ff het linkje van bodypage erbij yosh.. dat is wel zo aardig.

ik vatte het eventjes kort samen omdat ik net me net zelf in de theorie aan het verdiepen ben...

[Link niet meer beschikbaar]

dit is de link...leerzame pagina

grtz
 
Slim, maar ik lig er wel snel uit bij jou wedstrijd :(
 
Wel handig zon schema, ben zelf nog niet toe aan een kuur, wil eerst naturel een zeer goede basis zetten...
Maar door dit sooirt berichten leer ik er steeds meer over, mischien goed voor de toekomst...
 
netjes big, is eigenlijk wat ieder junkie :) zou moeten lezen voor ie met zn kuur begint. good job
 
Hey allemaal,ik wil een 8weken kuur doen van susta en deca, week 3;4;5;6, dubbel trekken. mijn tweede kuur van susta en deca,vorig jaar eerste keer was 8weken zonder dubbel te trekken. maar wat is een goede nakuur? Vorige keer niet goed geinformeerd en toen viel ik in een zwart gat erna. Had ook veel acne. Weet je nog iets over oestrogeen blokkers? merci...
 
voor mij dus een testosteron enantaat 500 mg per week :)

nu nog even een goede voor en na kuur vinden....:rolleyes:
 
Thnx man,

Dit gaat mij zeker helpen als info voor me eerste kuurtje!
 
hello iedereen,
ik heb een maand geleden een licht kuurtje van orale winstrol(stanozonol10mg) genomen.ik heb er redelijk goed op gereageerd en nu de zomer in zicht komt zou ik er nog eentje willen zetten,hoelang kan ik er best mee wachten en wat raden jullie me aan?(heb nogal redelijk snel last van een sputkoppie).

hopelijk kunnen jullie mij goede raad geven.

thx
 
hello iedereen,
ik heb een maand geleden een licht kuurtje van orale winstrol(stanozonol10mg) genomen.ik heb er redelijk goed op gereageerd en nu de zomer in zicht komt zou ik er nog eentje willen zetten,hoelang kan ik er best mee wachten en wat raden jullie me aan?(heb nogal redelijk snel last van een sputkoppie).

hopelijk kunnen jullie mij goede raad geven.

thx
Time on = time off. Vaak met nog een maand erbij. Maar gezien de lage dosis en de lichte steroïde kan de regel hierboven voldoende zijn. 6 weken gekuurd, dan 6 weken off.
 
Thx Big-T voor alle info

uit een oud topic haalde ik nog wat info over het gebruik van leverondersteuning, niet gebruiken dus en na de kuur gerbuiken als lever reiniging
 
Laatst bewerkt door een moderator:
echt mooi en overzichtelijk. nu heb ik een beetje beeld wat het allemaal is

ga door tot ik mijn top bereik en dan ga ik eens diep over nadenken en nog meer informatie vragen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven