AndroidHealthClinic

Ik wil aan mijn eerste kuur Test E beginnen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Broseph

Novice
Lid geworden
17 nov 2011
Berichten
11
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Ik heb aan de hand hiervan mijn post gemaakt, ik denk dat alles er in staat.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...nen-schema-eerste-kuur-voor-beginners-100495/

-Leeftijd 23 Jaar.
-Train vanaf 16e jaar. Fitness voor 4 jaar. Bodybuilding voor 3 jaar.
-Begin gewicht weet ik niet precies meer, was tussen de 55 en 60 kilo, toen ik 16 jaar oud was.
-Gewicht is nu 90kg, 1m82, 12%
-Voorbeeld wat wat ik eet op doordeweekse dag:

8.00u - 50 gram Bambix 8 granen, scoop whey, 100ml water, 200ml melk.
10.00u - 4x volkoren brood + pakje kipfilet 150gram, 1x appel
12.00u - 500gram kwark en handje krenten
14.00u - 4x volkoren brood, 40gram rosbief, 40gram pindakaas, 1x banaan.
16.00u - 50gram zilvervlies rijst, 100gram kipfilet, doperwten + worteltjes
18.00u - PWO shake - 1 scoop whey islolaat, 250ml water, 400mg caffeine, pep to pro na de training
20.00u - 50gram zilvervlies rijst, 1 stuk tartaar, groente varieert.
22.00u - 500gram kwark.

Dit is echter wat ik eet in de cut, voor deze kuur moet ik mijn schema nog aanpassen.

Supplementen die ik heb gebruikt zijn, creatine, aminozuren, pep to pro, vitamine D, magnesium, pwo shakes, whey, omega 3, en nog te veel om allemaal op te noemen.

Ik wil deze kuur gaan doen om mijn doel van 100kg bij 10% te halen.

Op de lange termijn wil ik met mijn broer en beste vriend een eigen gym beginnen, dedicated voor krachtsport. Ik heb geen ambitie om wedstrijden te doen.

De kuur die ik in gedachte heb zou er zo uit moeten komen te zien.

Week 1 t/m 10
250mg Test E 1 x per week
Frontload van 500mg?

Week 1 t/m 10
50 mg mesterolon ED

Week 12 t/m 14
Tamoxifen 20 mg ED

Keuze voor 250mg 1x per week, omdat je de eerste keer er sterk op schijnt te reageren? En het verschil tussen 250 en 500mg niet veel uit schijnt te maken?

Ik heb alleen nog een probleem en dat is dat ik finasteride gebruik op het moment, eigenlijk wil ik dit tijdens mijn kuur blijven gebruiken. Kan dat?

Groeten, Broseph
 
Laatst bewerkt:
Zou wel 375mg/week pakken, 250mg e5d of 1,5 ml per week gewoon.
Je eigen testosteron productie leg je al plat door 250mg te zetten, 500 voor een
eerste kuur kan over gesproken worden maar zou het houden op 375mg aangezien je het ook stacked.
 
zie er goed voorbereid uit kerel. Vind 2 x 500 gr kwark op een dag wel een beetje te. Beter wat vis oid toevoegen. Sowieso vind ik zuivel in de cut een no go maar das mijn persoonlijke mening.

Kuur is prima als eerste kuur. Niets op aan te merken. Je stats zijn ook mooi.

Suc6.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 11:23 ----------

Zou wel 375mg/week pakken, 250mg e5d of 1,5 ml per week gewoon.
Je eigen testosteron productie leg je al plat door 250mg te zetten, 500 voor een
eerste kuur kan over gesproken worden maar zou het houden op 375mg aangezien je het ook stacked.

hij stacked niet. Hij neemt proviron erbij tegen vocht retentie.
 
12 t/m 14 is maar 3 weken, zou het een weekje langer doen.
 
Zou wel 375mg/week pakken, 250mg e5d of 1,5 ml per week gewoon.
Je eigen testosteron productie leg je al plat door 250mg te zetten, 500 voor een
eerste kuur kan over gesproken worden maar zou het houden op 375mg aangezien je het ook stacked.

Wat is hiervan de invloed op de gains? Denk dat ik toch voor het gemak 1ml 1x per week zet.

zie er goed voorbereid uit kerel. Vind 2 x 500 gr kwark op een dag wel een beetje te. Beter wat vis oid toevoegen. Sowieso vind ik zuivel in de cut een no go maar das mijn persoonlijke mening.

Kuur is prima als eerste kuur. Niets op aan te merken. Je stats zijn ook mooi.

Suc6.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 11:23 ----------



hij stacked niet. Hij neemt proviron erbij tegen vocht retentie.

Dankjewel. Ik wil er in de 2e week van januari mee starten.

12 t/m 14 is maar 3 weken, zou het een weekje langer doen.

Klopt, ik heb het verkeerd geschreven. Nakuur zal 4 weken zijn. Week 12 t/m 15
 
Hoezo stacke? Hou het gewoon simpel met 1-10 375/500mg test EW. Nakuren 12-14, 20mg nolva ED.
 
Hoezo stacke? Hou het gewoon simpel met 1-10 375/500mg test EW. Nakuren 12-14, 20mg nolva ED.



Ja, misschien heb je gelijk. In combinatie met finasteride werkt het ook niet optimaal.
 
Hey ziet er goed uit je Stats voor een test only
Denk alleen dat je in week 5 of 6 toch gaat verhogen
Je kan ook 2ml zetten bij test only bij je eerste kuur
Ik zelf was ook begonnen met 1ml (250)mg en verhoogd erna
Zou je eerste meteen een beetje goed doen ga je lekker op
Suc6 bro
 
Gezien je stats twijfel ik bij 250mg pw. Zou toch beginnen met 375 of 500. Als je 75 kg zou wegen zou 250 mg genoeg doen, maar op 90 kg?
 
Hey ziet er goed uit je Stats voor een test only
Denk alleen dat je in week 5 of 6 toch gaat verhogen
Je kan ook 2ml zetten bij test only bij je eerste kuur
Ik zelf was ook begonnen met 1ml (250)mg en verhoogd erna
Zou je eerste meteen een beetje goed doen ga je lekker op
Suc6 bro

Ik begin in ieder geval met een frontload van 2ml/500mg

Gezien je stats twijfel ik bij 250mg pw. Zou toch beginnen met 375 of 500. Als je 75 kg zou wegen zou 250 mg genoeg doen, maar op 90 kg?

Begin er nu toch over te twijfelen, 375mg zou dan misschien precies goed zijn.

Kan misschien iemand nog aangeven of ik nog problemen krijg met de finasteride tijdens de kuur? Anders haal ik het er tussenuit.
 
Ik begin in ieder geval met een frontload van 2ml/500mg



Begin er nu toch over te twijfelen, 375mg zou dan misschien precies goed zijn.

Kan misschien iemand nog aangeven of ik nog problemen krijg met de finasteride tijdens de kuur? Anders haal ik het er tussenuit.

finasteride eruit. Als je 375 wil dan 250 mg e5d zetten.

Suc6
 
Waarom neem je de finasteride? Voor je haar of andere problemen? Lijkt me geen goed idee deze voor je kuur er tussenuit te halen.
Ook is Proviron in combinatie met finasteride geen plan, omdat de één een dht is en de ander een dht blokker.
Het beste dus fina blijven gebruiken, en test-e only op 250 of 500mg.
Omdat je op deze manier geen dht in je lichaam hebt kan je om de dag een tab nolvadex slikken.
 
Als je last van haaruitval hebt en je haalt die finasteride eruit kan ik je garanderen dat het stukken erger gaat worden, ook omdat alle haren die je nu hebt vastgehouden er versneld uit zullen vallen, ZEKER met zoveel dht in je lichaam on cycle...wordt zeker merkbaar voor en na...hoe erg ligt aan je lichaam

Tis het een of de ander....ik zou zelf voor wat minder gains gaan maar wel een bos haar op me kop. Om de sides van de test en fina te bestrijden kun je denken aan een kleine dosis van 0.25 arimidex per dag
 
Complimentje voor TS: goede stats, goed ingelezen, goed kuurvoorstel, mooi zo!

Zou in jouw geval gewoon voor de 500mg/week gaan gedurende 10-12 weken. Zal je gegarandeerd als een speer op gaan, goed trainen en eten, dan haal je die 100kg wel.
Zou niet frontloaden (toch zeker niet met 500mg zoals je aangaf) maar een kickstartje doen de eerste 4 weken. Je staat ongetwijfeld te popelen dus eerst 5 weken wachten op effect is niet zo leuk.
Winstrol, Dbol (weet niet of je makkelijk vocht vast houdt?) of nog beter - al is het veel prikken: propionaat.

Voor de rest: suc6 ermee!

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 15:08 ----------

Tis het een of de ander....ik zou zelf voor wat minder gains gaan maar wel een bos haar op me kop. Om de sides van de test en fina te bestrijden kun je denken aan een kleine dosis van 0.25 arimidex per dag

Finasteride heb ik geen ervaring mee, maar Arimidex zou ik ZEKER bij de hand houden tegen vocht/gyno. Bij eerste symptomen beginnen met 0.5mg eod, daarna desnoods opvoeren naar max 1mg/dag.

En nog een gouden raad van GetXXL: gelijk met kuurbegin 7.5-10 gr vit b5 nemen per dag gespreid over 2-4 dosissen. Tastes like shit maar je huid zal je dankbaar zijn tijdens nakuur...

makkelijk te bestellen op:

[Link niet meer beschikbaar]
 
finasteride eruit. Als je 375 wil dan 250 mg e5d zetten.

Suc6

250 mg e5d lijkt me een goede keuze.

Waarom neem je de finasteride? Voor je haar of andere problemen? Lijkt me geen goed idee deze voor je kuur er tussenuit te halen.
Ook is Proviron in combinatie met finasteride geen plan, omdat de één een dht is en de ander een dht blokker.
Het beste dus fina blijven gebruiken, en test-e only op 250 of 500mg.
Omdat je op deze manier geen dht in je lichaam hebt kan je om de dag een tab nolvadex slikken.

Voor het haar inderdaad. Maar het is nu een beetje vervelend tijdens de kuur! Ik ga je raad opvolgen en finasteride blijven gebruiken.
proviron er dus helemaal uit laten?

Als je last van haaruitval hebt en je haalt die finasteride eruit kan ik je garanderen dat het stukken erger gaat worden, ook omdat alle haren die je nu hebt vastgehouden er versneld uit zullen vallen, ZEKER met zoveel dht in je lichaam on cycle...wordt zeker merkbaar voor en na...hoe erg ligt aan je lichaam

Tis het een of de ander....ik zou zelf voor wat minder gains gaan maar wel een bos haar op me kop. Om de sides van de test en fina te bestrijden kun je denken aan een kleine dosis van 0.25 arimidex per dag

Finasteride zal ik er in houden, anders zal het denk ik ook te hard gaan met uitvallen van het haar.
0.25 arimidex per dag i.p.v. de proviron? Dit houdt ook vocht tegen?

Complimentje voor TS: goede stats, goed ingelezen, goed kuurvoorstel, mooi zo!

Zou in jouw geval gewoon voor de 500mg/week gaan gedurende 10-12 weken. Zal je gegarandeerd als een speer op gaan, goed trainen en eten, dan haal je die 100kg wel.
Zou niet frontloaden maar een kickstartje doen de eerste 4 weken. Je staat ongetwijfeld te popelen dus eerst 5 weken wachten op effect is niet zo leuk.
Winstrol, Dbol (weet niet of je makkelijk vocht vast houdt?) of nog beter: prop.

Voor de rest: suc6 ermee!

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 15:08 ----------



Finasteride heb ik geen ervaring mee, maar Arimidex zou ik ZEKER bij de hand houden tegen vocht/gyno. Bij eerste symptomen beginnen met 0.5mg eod, daarna desnoods opvoeren naar max 1mg/dag.

En nog een gouden raad van GetXXL: gelijk met kuurbegin 7.5-10 gr vit b5 nemen per dag gespreid over 2-4 dosissen. Tastes like shit maar je huid zal je dankbaar zijn tijdens nakuur...

makkelijk te bestellen op:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik kan inderdaad niet wachten om te beginnen! Maar een kickstart laat ik maar achterwegen, door die vervelende finasteride kan ik geen dht product nemen, en als ik dianabol ga gebruiken zal de kans op gyno groot worden, denk ik?

Bedankt voor je tip trouwens! Ik ga het meteen bestellen. In de nakuur dien je dit ook te blijven gebruiken dan toch?

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 15:30 ----------

De kuur ziet er nu zo uit:

Week 1 t/m 10
Testosteron Enanthaat 250 mg E5D
Frontload 500 mg

Indien nodig: week 1-10 0.5mg Arimidex eod

Week 12 t/m 15
Tamoxifen 20mg

Finasteride hele kuur door.
 
OK. Mooiste zou zijn de Finasteride er uit ja, maar dit lijkt me ook goed! Gaat wel lukken met die 100kg met jou voeding en training..
 
jep vit b5 ook tijdens nakuur.

Zou echt die prop erbij zetten man. Kuur duurt maar 10 weken, is je eerste keer, je wil toch knallen?

Hair is overrated.
 
OK. Mooiste zou zijn de Finasteride er uit ja, maar dit lijkt me ook goed! Gaat wel lukken met die 100kg met jou voeding en training..

:)

jep vit b5 ook tijdens nakuur.

Zou echt die prop erbij zetten man. Kuur duurt maar 10 weken, is je eerste keer, je wil toch knallen?

Hair is overrated.

Ja, ik wil knallen!! Maar hoe moet ik de test prop er precies naast zetten?
Apart injecteren dan toch? Kan je het uitschrijven s.v.p.
 
Twee vials Test Propionaat bijbestellen (100 mg/ml)

Om de twee dagen zet je 1.5ml (=150 mg) Heb je ongeveer 13 injecties mee of 26 dagen. En 1 keer per week voeg je je Test Enanthaat bij in spuit (kan je perfect mengen)

Wat Diana en gyno betreft: ja die kans is groter maar als je op tijd (= vanaf je een schijfje onder tepel voelt) a'dex neemt is die zo weer weg.

Ik denk dat jij je voeding wel goed hebt dus de dbol bloat zal vooral met je aanleg te maken hebben. Sowieso zout en dergelijke beperken tijdens een kuur. Ook je vetpercentage bepaalt hoe hard je bloat. 12% is wel goed om te beginnen denk ik.

Dbol wordt hier vaak afgeraden maar ik vond het zelf (bij juist gebruik) een prima kickstarter de eerste keer.
 
1 kg kwark per dag kan wel voor wat bloat zorgen toch?
 
Back
Naar boven