AndroidHealthClinic

Ik wil Aankomen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nickvdt

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 sep 2007
Berichten
52
Waardering
1
Hallo allemaal!

Ik ben een jongen van bijna 17 jaar, 1,93m lang en weeg 68 kg.
Mijn probleem is dat ik graag wat wil aankomen maar het lukt maar niet.. :(
En toch eet ik veel en ook voeding met eiwitten en train ik ook 2 a 3x in de week.
68 kg vind ik erg weinig voor mijn lengte en zou liever willen dat ik 78 kg zou wegen ofzo.

IEMAND TIPS??? die zijn van harte welkom!!

MvG. Nick van den Tempel
 
Welkom!
Post ten eerste je eetschema eens :)
 
4-6 boterhammer met kaas of kipfilet 's ochtend
hetzelfde 's middags
volle bord avondeten
en weer eens 4-6 boterhammen 's avonds
en nog eens tussendoortjes erbij
 
bereken je Kcal inname en verhoog dat wekelijks met 200Kcal tot 3500Kcal


zoek verder op dit forum staan schema's alles voor je klaar;)
 
En als ik dat nou niet binnenkrijg?
soms heb ik echt grote moeite om veel voeding naar binnen te krijgen :o
 
En als ik dat nou niet binnenkrijg?
soms heb ik echt grote moeite om veel voeding naar binnen te krijgen :o

Leren eten elke 2.5 uur wat eten;)
 
ik zal het gaan proberen :)
 
Zoek naar calorie-dichte voedingsmiddelen. Noten, pindakaas. En als het dan nog niet lukt, schuw dan hoog-GI voeding ook niet. Bloedsuikerschommelingen zorgen er in ieder geval voor dat je eerder weer honger krijgt.
 
En als ik dat nou niet binnenkrijg?
soms heb ik echt grote moeite om veel voeding naar binnen te krijgen :o

Hi Nick,

als je geen honger hebt, kan je shake's maken (drinken).., je maag wordt dan op een gegeven moment vanzelf groter zodat je meer honger gaat krijgen.

shit ik moet nu wat eten :cool:
 
Weightgainer helpen ook wel, maar allereerst heb je dicipline nodig, dat is het blangrijkste (spreek uit ervaring).
 
en maak gewoon een voedingsschema waarbij je het verdeelt over 6 maaltijden per dag.
Drink veel melk (makkelijke caloriebron).
neem eventueel weightgainer (Mammoth raad ik aan).
Wat ik zelf op dit moment doe, ik heb een doel gezet voor over zeg weken. Over 6 weken wil ik 3 kilo zwaarder zijn en dan wel vooral spier natuurlijk. Zo kan je naar je doel toewerken en als je eenmaal je doel hebt gehaalt geeft het je de kracht om door te gaan met gainen want je hebt je zelf namelijk bewezen dat het kan en dat jij het kan.
 
Wat ik zelf op dit moment doe, ik heb een doel gezet voor over zeg weken. Over 6 weken wil ik 3 kilo zwaarder zijn en dan wel vooral spier natuurlijk. .

met of zonder testo ? (zonder gaat wel ff moeilijk worden in 6 weken tijd ;) )
 
Zoek naar calorie-dichte voedingsmiddelen. Noten, pindakaas. En als het dan nog niet lukt, schuw dan hoog-GI voeding ook niet. Bloedsuikerschommelingen zorgen er in ieder geval voor dat je eerder weer honger krijgt.

GI?
 
zonder, maar eig ga ik voor 1,5 kilo spier. Dat is toch best te halen??

moet je wel verdomd strak bezig gaan...echt precies eten, goed trainen, zorgen dat je genoeg slaapt en ZEKER NIET drinken ofzo:D!
 
zonder, maar eig ga ik voor 1,5 kilo spier. Dat is toch best te halen??

Hi Gunman, ja dat is (afhankelijk van 1000 faktoren) wel zelfs (natural)haalbaar,
Laat ons over 6 weken ff weten of het is gelukt ;)
Heb je een eetplan ?
 
niet op eiwitten letten, gewoon veel eten. (wel gezond maar een pak chocomel is geen zonde)
 
Hi Gunman, ja dat is (afhankelijk van 1000 faktoren) wel zelfs (natural)haalbaar,
Laat ons over 6 weken ff weten of het is gelukt ;)
Heb je een eetplan ?

Ja ik heb een eetplan, maar zo te horen is mijn doel heel moeilijk haalbaar of hoe zit dat:o

Maar dat weerhoudt me nog niet om ernaar te streven, het motiveert me juist meer:D

En ik laat het zker weten olddutch;)
 
Back
Naar boven