Fitness Seller

ik wil aas kopen in Rusland, is dat handig? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

de boer

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2006
Berichten
76
Waardering
0
dag beste mensen wie heeft er ervaring met as uit rusland?
ik wil weten welke ze daar hebben graag hoor ik het want ik ga er binne kort heen. gr de boer.:cool:
 
jah lkkr opgepakt worde en dan de rest vanj e dagen in een russische cel slijten!!koop toch gewoon nederlandse UG minstens zo goed..en veel minder pak kans
 
jah lkkr opgepakt worde en dan de rest vanj e dagen in een russische cel slijten!!koop toch gewoon nederlandse UG minstens zo goed..en veel minder pak kans

+2
Lekker je gear gwn hierzo halen, of wil je je vakantie vernueken als je gepakt word???
 
dag beste mensen wie heeft er ervaring met as uit rusland?
ik wil weten welke ze daar hebben graag hoor ik het want ik ga er binne kort heen. gr de boer.:cool:

Trouwens, heeft een 30 jarige vrouw niets beters te doen dan op zoek gaan naar aas in Rusland?
 
Ik zou er nog niet eens de ballen voor hebben om voor zoiets naar Rusland te trekken
 
Aas in Rusland kopen is idd. niet zo verantwoord.Er is hier ook prima gear te verkrijgen van UG labs die net zo goed zijn.
Conclussie geen AAS mee nemen tenzij je daar je verblijf enkele jaren wil verlengen. IN GAIL!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze hebben veel goede shit daar, maar zou de gok niet nemen..
 
Zeker handig..................................als je het lekker vind om de kans te lopen een paar Russische derde beens in je kont te krijgen.
 
niet alles wat van ver komt is beter.

mss is ze wel van de pas spelletjes..;)
 
Klinkt niet zo handig. :)
 
doe maar niet
 
Het mag dus duidelijk zijn dat het word afgeraden.

Buiten de EU dit soort dingen doen sowieso.
In de regel ben je niet op de hoogte van de lokale wetten en is het het gewoon niet waard voor een beetje aas dat risico te lopen.

Maar ook binnen de EU kan een beetje aas voor veel gekloot zorgen als ze het vinden.
Ze zal vast niet voor lange tijd de bak ingaan, maar uren lang uitleg doen in een celletje op een vluchthaven is ook niet cool.

Dus geniet van je vakantie in Rusland, en als je nog grote standbeelden van Lenin tegen komt, schop er dan een keer tegen aan van mij!!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven