Fitness Seller

Ik wil bodyduilding worden.Maar hoeveel euro's per week kost mij dat aan...?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je echt BODYBUILDING wil gaan doen kost je dat gewoon handen vol met geld.

Voorbeeld

1kg kip,rund,biefstuk per dag
1kg rijst per dag
20 eitjes
Whey poeder
Glutamine
Creatine
Aminozuren
Bcaa

Gym abbo
Lid van de bond

En alles wat ik zo even vergeet ;)
 
Lol.Neen. :rolleyes:

Ik heb eens gelezen dat groeimelk beter is voor je nieren enz!
En waarom zou groeimelk niet gaan?

Je heb toch ook gieten,paarden en koemelk die beginners bodybuilders drinken.Daarom vraag ik gewoon als groeimelk ook geschikt is enz?
Koemelk die beginner bodybuilders drinken, weet niet wat er gisteren in je oliebollen zat,maar heb je er nog een paar over voor je bodyduildende collega?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Groeimelk...

Eigenschappen:
- Met Immunofortis: minder infecties, minder allergieën
- 27 belangrijke nutriënten, waaronder vitamine D, zink en ijzer
- Essentiële vetzuren in de juiste verhouding
- Verlaagd eiwitgehalte
- Zonder toegevoegde suikers
- Natuurlijke smaak, zonder vanille
 
Lol.Neen. :rolleyes:

Ik heb eens gelezen dat groeimelk beter is voor je nieren enz!
En waarom zou groeimelk niet gaan?

Je heb toch ook gieten,paarden en koemelk die beginners bodybuilders drinken.Daarom vraag ik gewoon als groeimelk ook geschikt is enz?
Ik denk dat je aan de vrolijke figuurtjes op de verpakking kunt afleiden dat groeimelk bedoeld is voor mensen die nog niet naar de basisschool gaan.

Maar je kunt het altijd proberen.
 
bodybuilder zijn/worden kost geld?

Als je echt BODYBUILDING wil gaan doen kost je dat gewoon handen vol met geld.

Voorbeeld

1kg kip,rund,biefstuk per dag
1kg rijst per dag
20 eitjes
Whey poeder
Glutamine
Creatine
Aminozuren
Bcaa

Gym abbo
Lid van de bond

En alles wat ik zo even vergeet ;)


Bedankt.Dit is wat ik wil/wou bedoelen,het blijf niet alleen met voeding enz als je een echte bodyduilder wil zijn/worden! ;)
 
Het is niet alleen eiwit poeder dat tel voor een bodybuilder?

:Roflol:

Wat een faaltopic dit.



Je heb gelijk en niet gelijk? ;)

Ik stel misschien domme vragen? Maar we "moeten" durven zeggen/vertellen wat een bodyduilder zijn voeding allemaal gaat kosten voor je een echte bodybuilder bent?
Want ik dachte vroeger ook,wat eiwit poeder en harder trainer en dan kom ik er wel = :hamer:


En daarom vraag ik als er iemand ervaring met groeimelk...? Dank u. :)
 
Ooit gedacht aan gewichtklasses?
Iemand van 70 kg moet niet evenveel een als iemand van 140 kg
 
Ik hoop dat dit een troll is.....anders......tjah.......BODYDILDOING!!!!! :D

Ik denk dat het een trol is, ja.
Als je iets neerzet als "ik wil bodyduilding worden" kun je je natuurlijk een keer knullig uitdrukken en een typefout maken. Maar als je dit blijft volhouden en dan nog een vaag verhaal over dat je lichaam en je lever grote spieren niet aankunnen en dat je daarom zo licht bent.......nou, dan is het vrij onzinnig om er enige energie aan te besteden, denk ik.

En dat dat gedoe over groeimelk. Kom op, zeg!
 
Ik gaf tot voor kort groeimelk aan mijn jongste dochter ...
Nu mag ze al fruitpap eten ..
 
Neen het is geen trol! ;)

! We zitten hier bij de 35-plus Bodybuilding forum! En denk jij dat ik jong blijf zeker beaudien? Maar ik doe graag aan fitness enz = Een virus te pakken en moeilijk kwijt...!;)

Kijk beaudien,ik ga mijn medisch dossier hier niet op forum gooien enz,je weet toch wat heel veel eiwitten eten doet voor je nieren op later leeftijd.Maar als u zo oud bent als ik en begint tegen de 50 aan te gaan dan gaat u nog veel aan mijn denken? ;) dan spreek ik nog niet als je een + 25 BMI moest hebben! Dan tel alleen maar gezond bewegen en leven beaudien en wat aan bodybuilding doen.

En het spijt mij,maar ik vergist mij altijd met bodyduilding en bodybuilding.Bedankt voor de tip weer.
 
Laatst bewerkt:
Neen het is geen trol! ;)

! We zitten hier bij de 35-plus Bodybuilding forum! En denk jij dat ik jong blijf zeker beaudien? Maar ik doe graag aan fitness enz = Een virus te pakken en moeilijk kwijt...!;)

Kijk beaudien,ik ga mijn medisch dossier hier niet op forum gooien enz,je weet toch wat heel veel eiwitten eten doet voor je nieren op later leeftijd.Maar als u zo oud bent als ik en begint tegen de 50 aan te gaan dan gaat u nog veel aan mijn denken? ;) dan spreek ik nog niet als je een + 25 BMI moest hebben! Dan tel alleen maar gezond bewegen en leven beaudien en wat aan bodybuilding doen.

En het spijt mij,maar ik vergist mij altijd met bodyduilding en bodybuilding.Bedankt voor de tip weer.

Je bedoelde bodybuilding de hele tijd ? Damn, daarom gaven we steeds adviezen voor bodyduilding. Denk dat nu de serieuze reacties wil binnen zullen stromen.
 
.Maar als u zo oud bent als ik en begint tegen de 50 aan te gaan dan gaat u nog veel aan mijn denken? ;).

Gefeliciteerd, dan zijn we even oud. En ik heb totaal geen last van de dingen die jij zegt, hoor. En nee, ik ga niet veel aan "jouw" denken. Ik heb helaas betere dingen te doen, trainen bijvoorbeeld. :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Groeimelk...

Eigenschappen:
- Met Immunofortis: minder infecties, minder allergieën
- 27 belangrijke nutriënten, waaronder vitamine D, zink en ijzer
- Essentiële vetzuren in de juiste verhouding
- Verlaagd eiwitgehalte
- Zonder toegevoegde suikers
- Natuurlijke smaak, zonder vanille
en lekker veel suiker
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hahaha dit topic:roflol:
 
Ik denk dat jij jaycutler de 2de wordt! ......p.s :ik rag zo voor 125€ perweek aan voedsel naarbinnen. Succes bodydildo!!!!

wtf 125 euro, haal je je boodschappen bij de albert heijn en het tankstation oid?
Je bent maar 81kg slik je het wel door?


Voor een maandje heb je ongeveer nodig:
4,5 kg eiwitpoeder aan 60 euro
4 kg gemalen haver aan 10 euro
60 l magere melk aan 30 euro
gym abonnementje 35 euro

Totaal 135 euro

4,5kg in een maand wtf hoeveel shakes neem je dan wel niet?

En bij de c1000 in nl kun je 500 gram havermout kopen voor 30 cent.

! Neen ik zoek geen manier om...!

Dit is wat ik wil uitleggen.Reken eerst goed uit voor je gaat beginnen met bodybuilding,anders kunt je voor verrassing te komen staan. ;)

Thanks voor de uitleg!

Neen het is geen trol! ;)

! We zitten hier bij de 35-plus Bodybuilding forum! En denk jij dat ik jong blijf zeker beaudien? Maar ik doe graag aan fitness enz = Een virus te pakken en moeilijk kwijt...!;)

Kijk beaudien,ik ga mijn medisch dossier hier niet op forum gooien enz,je weet toch wat heel veel eiwitten eten doet voor je nieren op later leeftijd.Maar als u zo oud bent als ik en begint tegen de 50 aan te gaan dan gaat u nog veel aan mijn denken? ;) dan spreek ik nog niet als je een + 25 BMI moest hebben! Dan tel alleen maar gezond bewegen en leven beaudien en wat aan bodybuilding doen.

En het spijt mij,maar ik vergist mij altijd met bodyduilding en bodybuilding.Bedankt voor de tip weer.

Dit kan ik helaas bevestigen :(



Hoe ist nu witzwart?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven