XXL Nutrition

Ik wil bodyduilding worden.Maar hoeveel euro's per week kost mij dat aan...?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
iemand met dislectie kan best bobyduilbing of elke mogelijke variatie daarvan schrijven... en dat inconsequent herhalen... het zelfs af en toe bij toeval een keer goed schrijven.

Maar als deze topicstarter echt is, moet hij, gezien de kwaliteit van zijn posts ook een behoorlijk laag IQ-hebben.
Ik bedoel dit niet beledigend. als het zo is kan hij ook daar erg weinig aan doen, en ook die mensen hebben bestaans recht.
Los daarvan kan het behoorlijk moeilijk zijn op een forum als dit, waar het ook wemelt van trols... moet je er nou wel of niet serieus op ingaan ???
 
dafuq-did-i-just-read-meme.jpg
 
wtf 125 euro, haal je je boodschappen bij de albert heijn en het tankstation oid?
Je bent maar 81kg slik je het wel door?




4,5kg in een maand wtf hoeveel shakes neem je dan wel niet?

En bij de c1000 in nl kun je 500 gram havermout kopen voor 30 cent.



Thanks voor de uitleg!



Dit kan ik helaas bevestigen :(



Hoe ist nu witzwart?



Met mij gaat alles goed.Ik lees en...:x voorlopig!
 
Ik wil een bodybuilder worden/zijn.Wat gaat mij dat allemaal kosten...?

iemand met dislectie kan best bobyduilbing of elke mogelijke variatie daarvan schrijven... en dat inconsequent herhalen... het zelfs af en toe bij toeval een keer goed schrijven.

Maar als deze topicstarter echt is, moet hij, gezien de kwaliteit van zijn posts ook een behoorlijk laag IQ-hebben.
Ik bedoel dit niet beledigend. als het zo is kan hij ook daar erg weinig aan doen, en ook die mensen hebben bestaans recht.
Los daarvan kan het behoorlijk moeilijk zijn op een forum als dit, waar het ook wemelt van trols... moet je er nou wel of niet serieus op ingaan ???



Ja ik heb maar een IQ van 100 ! Maar één ding weet ik wel voor 100%,en dat is als je een bodybuilder wil worden = Heel veel geld gaat kosten!!! :brew:

Wij moeten veel eiwitten eten.
Waarom denk u dat ze mager platte kaas(kwak) eten.Voor de lekker smaak?Waarom denk u dat ze havermout/muesli eten.Voor de lekker smaak? enz.Neen dat doen ze om de geld prijs te kunnen naar beneden te brengen per week!
Eet maar eens echte kip,kalkoen enz.Dan weet u wat het allemaal gaat kosten per week.En hoeveel tijd u daar moet insteken om dit allemaal klaar te maken enz.

En voor je vitamine eet je echt fruit,banaan,appel,peren enz.Dan weet u wat het allemaal per week gaat kosten.En dan spreek ik nog niet van ontstekingsremmers kuur enz en voedingssupplementen! ;)
 
Volgens mij is het gewoon een troll. Een normale nederlander maakt niet van zulke foute zoals: Ik wil een bodyduilding worden... Dat slaat gwn echt nergens op :P

:trollface:

Dyslexie is voornamelijk het onvermogen om een symbool (letters) om te zetten in klanken, schrijven gaat mensen met dyslexie vaak gewoon prima af.
 
Ja ik heb maar een IQ van 100 ! Maar één ding weet ik wel voor 100%,en dat is als je een bodybuilder wil worden = Heel veel geld gaat kosten!!! :brew:

Wij moeten veel eiwitten eten.
Waarom denk u dat ze mager platte kaas(kwak) eten.Voor de lekker smaak?Waarom denk u dat ze havermout/muesli eten.Voor de lekker smaak? enz.Neen dat doen ze om de geld prijs te kunnen naar beneden te brengen per week!
Eet maar eens echte kip,kalkoen enz.Dan weet u wat het allemaal gaat kosten per week.En hoeveel tijd u daar moet insteken om dit allemaal klaar te maken enz.

En voor je vitamine eet je echt fruit,banaan,appel,peren enz.Dan weet u wat het allemaal per week gaat kosten.En dan spreek ik nog niet van ontstekingsremmers kuur enz en voedingssupplementen! ;)

doe nou eens even rustig man.
ik weet wat het allemaal kost...
kwark- platte kaas, eten we inderdaad omdat het een goeie en goedkope eiwitbron is.
En je kan het heel makkelijk lekker maken voor jezelf. Wat is daar mis mee?

Als bodybuilder moet je inderdaad goed eten. Maar uiteindelijk moet je ook eten als je geen bodybuilder bent/ wil worden.
En hoe duur je het maakt hangt voor een groot deel van jezelf af.
Tuurlijk als jij persé al je eiwitten uit verse kip/ vis/ biefstuk wil halen zal je een stuk duurder uit zijn dan wanneer je bijvoorbeeld diepvries kip en blikjes vis pakt.
Je kan ervoor kiezen, alles in de biologisch winkel te kopen, omdat dat gezonder is. Of je kiest ervoor om in goedkopere supermarkten aanbiedingen te kopen. Maakt voor je spiergroei weinig uit, maar voor je portemonee heel veel.
Voedingssuplementen... heb je in principe niet echt nodig.
Ontstekingsremmerskuur... tja lastig als je het nodig hebt, maar sinds ik aan bodybuilding doe heb ik er geen meer nodig gehad.... voor die tijd, had ik het om de haverklap nodig

Dus wat mij betreft... hou op met zeveren... kijk wat je kan doen binnen jouw financiele mogelijkheden.
en wat je niet kan moet je laten!
 
doe nou eens even rustig man.
ik weet wat het allemaal kost...
kwark- platte kaas, eten we inderdaad omdat het een goeie en goedkope eiwitbron is.
En je kan het heel makkelijk lekker maken voor jezelf. Wat is daar mis mee?

Als bodybuilder moet je inderdaad goed eten. Maar uiteindelijk moet je ook eten als je geen bodybuilder bent/ wil worden.
En hoe duur je het maakt hangt voor een groot deel van jezelf af.
Tuurlijk als jij persé al je eiwitten uit verse kip/ vis/ biefstuk wil halen zal je een stuk duurder uit zijn dan wanneer je bijvoorbeeld diepvries kip en blikjes vis pakt.
Je kan ervoor kiezen, alles in de biologisch winkel te kopen, omdat dat gezonder is. Of je kiest ervoor om in goedkopere supermarkten aanbiedingen te kopen. Maakt voor je spiergroei weinig uit, maar voor je portemonee heel veel.
Voedingssuplementen... heb je in principe niet echt nodig.
Ontstekingsremmerskuur... tja lastig als je het nodig hebt, maar sinds ik aan bodybuilding doe heb ik er geen meer nodig gehad.... voor die tijd, had ik het om de haverklap nodig

Dus wat mij betreft... hou op met zeveren... kijk wat je kan doen binnen jouw financiele mogelijkheden.
en wat je niet kan moet je laten!


Okee zal ik doen voor u.Jij heb u mening en ik heb mijn mening... ;) Groetjes.daaag.
 
iemand met dislectie kan best bobyduilbing of elke mogelijke variatie daarvan schrijven... en dat inconsequent herhalen... het zelfs af en toe bij toeval een keer goed schrijven.
En die kan ook Google Chrome of Firefox gebruiken, en gebruik maken van de spellingscontrole daarop. Dan hou je d/t foutjes over, maar geen fouten zoals bobyduilbing
 
Gaat lekker hier.
 
Okee zal ik doen voor u.Jij heb u mening en ik heb mijn mening... ;) Groetjes.daaag.

Jochie, (ja sorry hoor, mag dan wel 47 jaar zijn maar dit is 't gedrag van een jochie) doe nou eens rustig. Je komt hier om te vragen hoe veel het nou kost en als wij zeggen dat het niet zo veel hoeft te kosten kom jij ineens aan met "het is duur dit en duur dat". Voor als het je nog niet opgevallen was: je zit op een een "Bodybuild" forum (wat? ja echt!) en wij weten dat het duur -kan- zijn. Ook weten wij waarom wij bepaalde goedkopere producten eten, jaja dat wist je niet hè? Je kan het zo duur maken als je zelf wilt.

Verder ben je zo koppig als een bevroren stoeptegel.

:o
:o:o
:o:rolleyes::o
:roflol::mc:
 
Ik wil een bodybuilder worden/zijn.Wat kan ik en Wat wil ik ? !

Misschien komt sommige topic van mij wat cru en dom over wegens mijn sleche nederlands getype enz? Mijn excuses daarvoor! En ik wil hier niet de clown komen uithangen enz.Is het een troll topic of geen troll topic,dat laat ik aan u over.Maar als u deze topic allemaal rustig leest... Misschien is het een doordenkertje topic om eens over na te denken = Wat kan ik en wat wil ik worden/zijn als een bodybuilder!? :idee:

En ik wil ook de personen bedanken die mijn bijna onleesbare type gedrag probeerde leesbaar te maken en te begrijpen enz.Dank u daarvoor. :thumbs:

Ook wil ik de personen bedanken die op mijn vragen topic hebben of nog gaan beantwoorden bedanken. :thumb:
Want dit zijn zijn mijn laaste getype woorden hierover enz.Ik kom nog wel eens lezen op die goede bodybuilding forum.Hou je goed en tot ziens?!
 
En ik wil hier niet de clown komen uithangen

Dan
1. Leer Nederlands typen
2. Zet geen willekeurige woorden cursief/dikgedrukt
3. Maak geen totaal irrelevante titel voor elke post:o
 
Lastiger woorden gaan wel goed, eenvoudige niet........

1and1letme128612115929746658.jpg


Must be troll
 
Ik vond het wel leuk en handig het eens op een rijtje te hebben. Ik kom uit op excl. kleding en abbonement op 6 tientjes per week:

2 ,5 liter magere yoghurt 1,35
7 liter Magere melk 3,85
550 gram wey 10,00
7 bakjes Kwark 4,80
2 kg Kipfilet 10,20
1kg Schouderham 4,85
7 blikjes tonijn in water 6,93
3 Volkorenbroden 4,80
Muesli euro shopper 500 gram 0,90
Havermout 500 gram 0,38
Volkorenpasta 490 gram 0,89
Gebroken lijnzaad 105 gram 0,55
Amandel meel 140 gram 1,60
Rozijnen 140 gram 0,40
7 Bananen 2,10
7 sinasappels 1,35
3 kilo groenten 4,20
210 ml olijfolie 0,80
210 ml lijnzaadolie 0,80
Multivitamine
Vitamine C
:)
 
nondeju nu leeft het topic weer, dank je wel he
 
Mijn hele dag is altijd weer goed als dit topic gebumpt wordt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven