XXL Nutrition

Ik wil bodyduilding worden.Maar hoeveel euro's per week kost mij dat aan...? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
! neen ik ben niet de...!

Ik ga u het nog eens proberen beter uit te leggen.Als een je bodyduilding willen worden = Moet je proberen ongeveer zo een 20 kg boven je lengte maat over te komen en te behouden.En om die 20 kg extra kunnen te behouden dat kost toch geld per week?

Bijvoorbeeld,ik ben 1,78 meter groot en ik zou zo een 98 kg dag in dag uit "moeten" wegen tot ik op het podium wil gaan staan of op het strand 3 maanden wil gaan wandelen,dan "moet" ik zo een 15 a 20 kg kwijt proberen te geraken + meer supplementen enz innemen om mijn doel te kunnen bereiken en dat kost toch ook weer meer geld per week ofniet? ;)

Ga bodybuilden. Bodyduilding kost 500 geld 50 per maant (met een T)
 
voor jij 20kg over je lengte weegt heb je tientallen grammen anabolen in je kontje gespoten

waar gaan de kosten nou over? Als je iets wilt ga je er toch voor. Je zoekt wel een manier waarop het werkt, al eet je alleen maar havermout en kwark.

Als je vooraf gaat evalueren hoeveel moeite het kost, hoeveel geld etc. kan ik je nu wel vast vertellen dat jij geen bodybuilding gaat worden

! Neen ik zoek geen manier om...!

Dit is wat ik wil uitleggen.Reken eerst goed uit voor je gaat beginnen met bodybuilding,anders kunt je voor verrassing te komen staan. ;)
 
lol natuurlijk is dit een troll, zo kan je niet zijn
 
Dat doe mij een heel groot plezier dat je nog kunt/kan lachen voor het jaar 2013 begint.;)
 
Kost je 100 euro per week aan voedsel en een sportschool abbo
 
Waarom moet ik nu aan deze gast denken?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik weet het niet praticiaa? Leg het mij eens. :angstig: ;)
 
nice! nooit een visje of een stukkie rood vlees?
Rijst en pasta ook niet?
Belachelijk veel eiwitpoeder gebruik je ook trouwens!

Vlees, vis, pasta en rijst zal ie wel voldoende binnenkrijgen in zijn basismaaltijden.

Beter belachelijk veel (melk)eiwitpoeder dan belachelijk veel vis en vlees.

Is dat naturel ?

Ja, haver en melk(eiwitten) zijn 100% natuurlijk.

wat een variatie.

Variatie zal ie wel voldoende in zijn basismaaltijden hebben.
 
ik wil ook wel bodybuilding worden!
 
Waarom moet ik nu aan deze gast denken?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom post je nou mijn foto zonder toestemming? Had ik niet verwacht van je :(
Dit was echte de laatste druppel! Morgen krijg je de scheidingspapieren toegestuurd!
 
Vlees, vis, pasta en rijst zal ie wel voldoende binnenkrijgen in zijn basismaaltijden.

Beter belachelijk veel (melk)eiwitpoeder dan belachelijk veel vis en vlees.



Ja, haver en melk(eiwitten) zijn 100% natuurlijk.



Variatie zal ie wel voldoende in zijn basismaaltijden hebben.

Havermout is nie natuurlijk dat groeit nie aan de boom. En melk komt uit koeien dat is wel natuur. Ken je feiten bro
 
Kan groeimelk voor beginners bodybuilders worden...?

Misschien een domme vraag? :scratch:

Maar ik zie in de winkelrekken en in de apotheker groeimelk staan met verrijkt aan vitaminen en miniralen erin!
Is deze groeimelk ook geschikt voor beginners bodybuilders?
 
Misschien een domme vraag? :scratch:

Maar ik zie in de winkelrekken en in de apotheker groeimelk staan met verrijkt aan vitaminen en miniralen erin!
Is deze groeimelk ook geschikt voor beginners bodybuilders?
Groeimelk , echt ? LOL..
Klinkt alsof dat voor kinderen is :p

Ik denk dat wij daar niet veel aan hebben..........
 
Waarom koemelk voor beginners bodybuilders enz wel en groeimelk...?

Lol.Neen. :rolleyes:

Ik heb eens gelezen dat groeimelk beter is voor je nieren enz!
En waarom zou groeimelk niet gaan?

Je heb toch ook gieten,paarden en koemelk die beginners bodybuilders drinken.Daarom vraag ik gewoon als groeimelk ook geschikt is enz?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven