Fitness Seller

Ik wil breder zijn dan een potlood (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zie op de pagina "Wie heeft mij gequote" dat Hell93 mij heeft gequote. Je staat echter op de ignore list dus ik heb geen idee wat voor onzin je nu weer hebt gequote..

Doei.

Post dan vooral iets over/tegen mij, vertel me meer over hoe de negeer optie werkt voor jou :roflol:

---------- Toegevoegd om 02:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:14 ----------

Sommige mensen hebben gewoon achterlijke ouders.
Kwam laatst een topic voorbij van een gast die heel zijn kluisje op school vol had staan met preworkout, whey en creatine, omdat zijn ouders zijn vorige voorraad hadden weggegooid omdat "ze geen anabolen in huis willen."

Ben ik ff blij met mijn ouders, ik koop alles zelf en ze vragen niks over supplementen :p
 
@ Hell93, ik zie dat je mij weer hebt gequote. Volgens mij begreep je mijn vorige bericht niet? Ik zie je reacties niet meer.. -> ignorelist. Reageren heeft dus geen zin..
 
Als je 19 bent heb je vrij weinig meer met je ouders te maken. Gewoon de hele dag brinta+whey naar binnen werken :D
 
@ Hell93, ik zie dat je mij weer hebt gequote. Volgens mij begreep je mijn vorige bericht niet? Ik zie je reacties niet meer.. -> ignorelist. Reageren heeft dus geen zin..

Nu reageer je toch alweer voor de tweede keer op haar! :rolleyes:
 
nee want ik zie haar berichten niet meer :)
 
.

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

Post dan vooral iets over/tegen mij, vertel me meer over hoe de negeer optie werkt voor jou :roflol:

---------- Toegevoegd om 02:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:14 ----------



Ben ik ff blij met mijn ouders, ik koop alles zelf en ze vragen niks over supplementen :p

@ Hell93, ik zie dat je mij weer hebt gequote. Volgens mij begreep je mijn vorige bericht niet? Ik zie je reacties niet meer.. -> ignorelist. Reageren heeft dus geen zin..

:p
 
ga naar een sportschool en doe compounds of voeg op zn minst dips en pullups aan je thuis schema


zou de dips met gewicht doen en daarna gewoon push ups om het uit te branden

zou zoiezo 10x meer doen als ik thuis zou trainen anders duurt het 5 jaar voor Justin Bieber resultaten
 
ik hoop dat je over een jaar of 2 terugkijkt op dit topic en kan lachen
 
@topic starter. Je gewicht is een gevolg van je voeding. Veel eten en je wordt van zelf zwaarder. Word je niet zwaarder? Meer eten.

Om spiermassa aan te zetten moet je sterker worden op oefeningen. Daarom redelijk essentieel om gebruik te maken van steeds zwaardere weerstand = gewichten = sportschool.

19 jaar, je kunt niet naar de sportschool en je mag geen supplementen aanschaffen van je ouders?

+1. Je hebt een fucking baard. Dan ben je ook wel oud genoeg om voor jezelf te zorgen en je eigen keuzes te maken.

DE foto's van je doel fysiek zijn toch ook potloden :roflol:

Als je niet een verneukt lichaamsbeeld hebt zoals de meesten hier dan zijn de genoemde fysieken een uitstekend doel. Zal alsnog jaren duren om dat tweede fysiek te bereiken.

Er zit nogal wat verschil tussen je 'droomfysiek' pic 1 en pic 2 lol, vooral 1 is ook echt gewoon een potlood idd, beetje met de belichting spelen en 't lijkt net alsof ie er wat voor gedaan heeft

Daarom zegt hij ook dat zijn doel tussen die twee plaatjes in ligt. :rolleyes:
 
Back
Naar boven