XXL Nutrition

ik wil een grotere kont (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Elke squatsesie zorgt in de dagen daarna voor een redelijke pijn in mijn gluteus.
Dat zeg ik weer ff netjes he???
moet dus echt goed zijn voor een bolle reet (dat zeg ik dan weer niet netjes)

ik vond ook nog iets speciaal voor jou
http://fitness.rubriek.nl/fitness/billen.asp
 
Fullsquatten

3x per week

zwaar

Succes gegarandeerd.
 
waar haal je dat vandaan dat squaten met twee t's is? (uit interesse)
Strikt gezien mag je het woord squat niet eens gebruiken in het Nederlands, je moet zeggen 'kniebuigen'.

Maar omdat men het toch steeds blijft gebruiken kan je het al net zo goed vervoegen volgens het Nederlands. En dan geldt de regel: Engelse werkwoorden overgenomen of gebruikt in het Nederlands moet je vervoegen zoals Nederlandse werkwoorden.

De verdubbelingsregel bepaalt dat wanneer een syllabe eindigt op een korte klank, de medeklinker die daarop volgt, verdubbeld moet worden.

Dus:

Ik squat
Zij squatten
 
Strikt gezien mag je het woord squat niet eens gebruiken in het Nederlands, je moet zeggen 'kniebuigen'.

Maar omdat men het toch steeds blijft gebruiken kan je het al net zo goed vervoegen volgens het Nederlands. En dan geldt de regel: Engelse werkwoorden overgenomen of gebruikt in het Nederlands moet je vervoegen zoals Nederlandse werkwoorden.

De verdubbelingsregel bepaalt dat wanneer een syllabe eindigt op een korte klank, de medeklinker die daarop volgt, verdubbeld moet worden.

Dus:

Ik squat
Zij squatten

OK bedankt, kvroeg het me al een eindje af en nu weet ik tenminste hoe het moet geschreven worden :)
 
ik heb de de beste oplossing voor jouw, probeer zo snel mogelijk een antilliaans vriendje te regelen voor jezelf! op de een of andere manier krijgen die gasten het voor elkaar dat hun vriendinnetje een TE grote kont krijgt, om van te walgen. maar goed als jij slim bent, ga je iets eerder bij die jongen weg zodat je de optimale kont-omtrek hebt! good luck
 
Kniebuigen zeggen = gay as hell.
 
squaten en lunges...ik doe het te weinig maar ik zou willen dat alles zo hard ging al die reet van me hehe...dan had ik al op het podium gestaan :)
vriendin vind het wel leuk maar vind zelf beetje te gek worden al ben ik van mening dat je als man of vrouw maakt niet uit een ronde stevige strakke kont moet hebben :)
 
mag frontsquatten ook? of train je daar geen billen mee?
 
mag frontsquatten ook? of train je daar geen billen mee?
Je traint billen sowieso altijd met S maar FS zal de nadruk een beetje meer op quadriceps leggen.
 
Volgens mij is T een groot fan van een vrouwelijke kont!:p
 
ik heb de de beste oplossing voor jouw, probeer zo snel mogelijk een antilliaans vriendje te regelen voor jezelf! op de een of andere manier krijgen die gasten het voor elkaar dat hun vriendinnetje een TE grote kont krijgt, om van te walgen. maar goed als jij slim bent, ga je iets eerder bij die jongen weg zodat je de optimale kont-omtrek hebt! good luck

whahahah het klinkt heel grappig,
maar volgens mij zit dit alleeen maar tussen de ooren,
of dat die meisjes gewoon al een TE grote kont hebben en dat die antilliaanse jongens dat leuk vinden ;)
 
Er wordt je ook een oplossing geboden, alleen daar moet je wel tijd voor vrij maken. Je kont wordt niet groter door het alleen maar heel erg te willen.
Je zult minimaal 2x pw moeten trainen, en vergeet niet dat je niet 1-2-3 je doel bereikt.

Ik heb geen idee hoe je leven eruit ziet en mijn bedoeling is ook niet om keuzes voor jou te maken, maar als je op je 18e geen tijd kan vrij maken om te trainen zul je toch je leven anders in moeten delen. Sportief bewegen is erg belangrijk voor je mentale en fysieke (gemoeds)toestand. En in drukke periodes nog sterker van belang. Veel gezondheidsproblemen ontstaan door een disbalans hierin. Door te trainen ontspan je niet alleen (andere bezigheden), maar je wapend jezelf ook tegen drukke periodes.

Gezien je leeftijd denk ik dat je er veel voordeel mee kunt doen om nu te beginnen met trainen. Je ziet dat veel meiden tussen de 17-21 fysiek veel verandering ondergaan. De lengtegroei is gestopt, maar ze groeien lekker in de breedte door. Voorkomen is altijd beter dan genezen.
Leer jezelf nu al een gezonde levensT aan,en je zult er de rest van je leven plezier aan beleven.

succes!

Ja dat snap ik , dat je tussen die leeftijd meestal de breedte in gaat..
bij mij is dat dus totaal niet het geval ik ben juist veel afgevallen waardoor geen reden, gewoon het zelfde gegeten blablablaa...

daardoor is wat ik had minder geworden, ik heof niet te sporten omdat dat niet perse nodig is want wat ik op een dag doe is net zoveel als in de sportschool behalve dan dat wat ik wil bereiken..
ik ga ook zeker naar de sportschool maar daar heb ik op dit moment niet veel tijd voor maar ook even geen zin..
na een dag heb ik ook niet even veel zin om de sport school in te gaan.
 
Is er in dit topic al om een foto gevraagd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven