XXL Nutrition

ik wil een grotere kont

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
leuk filmpje met klote muziek :D
 
@essie: we willen een foto van (tenminste) je kont zien! dat wordt ermee bedoelt....
 
ik heb de de beste oplossing voor jouw, probeer zo snel mogelijk een antilliaans vriendje te regelen voor jezelf! op de een of andere manier krijgen die gasten het voor elkaar dat hun vriendinnetje een TE grote kont krijgt, om van te walgen. maar goed als jij slim bent, ga je iets eerder bij die jongen weg zodat je de optimale kont-omtrek hebt! good luck
Ik ben dan weliswaar geen Antiliaan maar ik merk wel dat mijn definitie van grote kont toch echt anders is dan wat als gangbaar wordt geacht.
Voor de definitie grote kont hanteer ik de zogeheten gouden euro regel. Die gaat als volgt:

Men neme een euro, legt die op de kont van de bewuste vrouw, als deze blijft liggen is die groot, en naar Antiliaanse begrippen perfect, valt die eraf dan is die normaal.

Ik hoor graag van de forumleden of hun vriendin hieraan voldoet, succes.:D
 
Ik voldoe er zelf wel aan :roflol:
 
Hallo,

Ik zit even ergens mee ik heb ook aantal andere dingen erover gelezen
maar ik had eerst een grote kont dan wat ik nu heb, ik ben ook een aantal kilo afgevalllen maar het is nu eigelijk helemaal niks meer.. :(

ik zou graag paar tips willen hebben hoe een grotere kont kan krijgen,
eten helpt eigelijk niet ik denk dat het dan meer aan me buik komt dan aan me kont.

hellppp!!

Be carefull what you wish for!!:p

fullsquat, desnoods met rugzak (met gewicht erin)
:thumbs:

Goeie tip!!

Je kan het volgende overal doen. je billen spannen/knijpen en loslaten. Zoveel mogelijk herhalen en meerdere keren per dag. Je kan dit zittend of staand doen. één cheek tegelijk of beide.
 
Vind de deadlift toch wel superieur tov de squat qua aanspreken van de bilspieren.
 
Ik niet.

Full back squats = Ultra ass development.
 
Back squat all the way is een wijfie in men gym en die squat hard en als ik neerzit kijk ik effe naar der ass en ik moet zeggen WAt een ass. Vrouwen die squatten dat zie je echt meteen !
 
Back squat all the way is een wijfie in men gym en die squat hard en als ik neerzit kijk ik effe naar der ass en ik moet zeggen WAt een ass. Vrouwen die squatten dat zie je echt meteen !

inderdaad :thumbs:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er wordt je ook een oplossing geboden, alleen daar moet je wel tijd voor vrij maken. Je kont wordt niet groter door het alleen maar heel erg te willen.
Je zult minimaal 2x pw moeten trainen, en vergeet niet dat je niet 1-2-3 je doel bereikt.

Ik heb geen idee hoe je leven eruit ziet en mijn bedoeling is ook niet om keuzes voor jou te maken, maar als je op je 18e geen tijd kan vrij maken om te trainen zul je toch je leven anders in moeten delen. Sportief bewegen is erg belangrijk voor je mentale en fysieke (gemoeds)toestand. En in drukke periodes nog sterker van belang. Veel gezondheidsproblemen ontstaan door een disbalans hierin. Door te trainen ontspan je niet alleen (andere bezigheden), maar je wapend jezelf ook tegen drukke periodes.

Gezien je leeftijd denk ik dat je er veel voordeel mee kunt doen om nu te beginnen met trainen. Je ziet dat veel meiden tussen de 17-21 fysiek veel verandering ondergaan. De lengtegroei is gestopt, maar ze groeien lekker in de breedte door. Voorkomen is altijd beter dan genezen.
Leer jezelf nu al een gezonde levensT aan,en je zult er de rest van je leven plezier aan beleven.

succes!

Goede post! :thumb:

Dat je geen tijd hebt, komt bij mij eerder over dat je er gewoon geen zin in hebt. Je wilt snel een grotere kont, maar je wilt er wel zo weinig mogelijk voor doen. Zet 't maar uit je hoofd!! Wil je spieren gaan opbouwen, dan zul je er een hoop toewijding in moeten stoppen!!

Zoals al eerder genoemd zijn squats en lunges de beste oefeningen voor een strakke, ronde kont. Ik had vroeger 'geen' kont volgens velen, nu val ik in de categorie 'negerinnenkont'! Alles is dus mogelijk, maar je moet het wel WILLEN! Doe er dan ook iets voor.
 
Allemaal heel erg bedankt voor de reactie's.

ik vind het ook wel heel erg jammer dat je zulke reactie's als hier boven krijgt, je weet mijn situatie niet.
dus ik denk dat je daar door ook niet moet gaan oordelen.
ik wil niet zielig komen doen want dat ben ik niet.

ik wil de mensen bedanken die wel een normaal antwoord hebben gegeven en die mijn
nuttige tips hebben gegeven. Over die andere ga ik geen woorden over vuilmaken.
 
Allemaal heel erg bedankt voor de reactie's.

ik vind het ook wel heel erg jammer dat je zulke reactie's als hier boven krijgt, je weet mijn situatie niet.
dus ik denk dat je daar door ook niet moet gaan oordelen.
ik wil niet zielig komen doen want dat ben ik niet.

ik wil de mensen bedanken die wel een normaal antwoord hebben gegeven en die mijn
nuttige tips hebben gegeven. Over die andere ga ik geen woorden over vuilmaken.

ja zo kom je er wel, raar kind :)
je moet niet het negatieve uit hun reactie halen, lees het nog eens overnieuw en je zult zien dat ze het niet slecht bedoelen.
 
Of je de oefeningen nu thuis doet of in de sportschool, tijd zul je er voor moeten maken. Ik weet uit ervaring dat het op de sportschool makkelijker en sneller gaat dan thuis. Thuis is altijd wel iets wat eigenlijk weer belangrijker is/lijkt. Wat anderen ook al aangven squaten is een goede oefening voor de billen. Precie swat klusmier zegt met een rugzak met inhoud kom je al een eind.
Veel succes, maar je moet het echt zelf doen
 
Ik weet niet of je een trap hebt thuis. Ga eens heel langzaam traplopen. Als ik spierpijn van het squaten helpt traplopen bij mij om het snel over te laten gaan. Als je je dan goed concentreerd op je billen zul je ze ook wel voelen...Succes verder.
 
Allemaal heel erg bedankt voor de reactie's.

ik vind het ook wel heel erg jammer dat je zulke reactie's als hier boven krijgt, je weet mijn situatie niet.
dus ik denk dat je daar door ook niet moet gaan oordelen.
ik wil niet zielig komen doen want dat ben ik niet.

ik wil de mensen bedanken die wel een normaal antwoord hebben gegeven en die mijn
nuttige tips hebben gegeven. Over die andere ga ik geen woorden over vuilmaken.

Wat jij wil!!

Veel succes!
 
:heart: Aimee's squatkont



:D
 
ja zo kom je er wel, raar kind :)
je moet niet het negatieve uit hun reactie halen, lees het nog eens overnieuw en je zult zien dat ze het niet slecht bedoelen.

Ik denk dat je gewoon even stil moet zijn nu ja,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven