MuscleMeat

ik wil een grotere kont (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede post! :thumb:

Dat je geen tijd hebt, komt bij mij eerder over dat je er gewoon geen zin in hebt. Je wilt snel een grotere kont, maar je wilt er wel zo weinig mogelijk voor doen. Zet 't maar uit je hoofd!! Wil je spieren gaan opbouwen, dan zul je er een hoop toewijding in moeten stoppen!!

Zoals al eerder genoemd zijn squats en lunges de beste oefeningen voor een strakke, ronde kont. Ik had vroeger 'geen' kont volgens velen, nu val ik in de categorie 'negerinnenkont'! Alles is dus mogelijk, maar je moet het wel WILLEN! Doe er dan ook iets voor.


Asjeblieft zeg.. negerinnenkont jij? haha,
zeg je dat ik raar ben je lijkt nog niet eens op een vrouw dus hoe kan je dan in hemels naam een negerinnekont hebben.
 
Asjeblieft zeg.. negerinnenkont jij? haha,
zeg je dat ik raar ben je lijkt nog niet eens op een vrouw dus hoe kan je dan in hemels naam een negerinnekont hebben.

Haar post en advies is goedbedoeld.
Geen reden om op zo'n vervelende manier persoonlijk te worden, lijkt mij.
Ik zou zeggen, zoek eens een offseason foto op van Aimee, dan kom je er wel op terug. :thumbs:
 
Asjeblieft zeg.. negerinnenkont jij? haha,
zeg je dat ik raar ben je lijkt nog niet eens op een vrouw dus hoe kan je dan in hemels naam een negerinnekont hebben.

omg :roflol: ik snap meteen waarom jij een grotere kont wil... ( en nu niet mij ook gaan "proberen" te beledigen he")
 
ruzie,ruzie........Mijn dochter van 4 is nog minder kleuter.
 
Ik denk dat je gewoon even stil moet zijn nu ja,



ik denk dat jij gewoon ff een ander forum moet gaan zoeken. En de dichtbijzijndste mcdonalds, waarschijnlijk voor jou de enige manier een dikke reet te kweken. respectloos loeder.
 
Asjeblieft zeg.. negerinnenkont jij? haha,
zeg je dat ik raar ben je lijkt nog niet eens op een vrouw dus hoe kan je dan in hemels naam een negerinnekont hebben.

Meisje, ik denk dat je ff je bek moet gaan houden nu en je heel snel moet gaan inschrijven op www.sugababes.nl !
Ik geef je een mijn mening en mijn advies. Bij mij heeft het kennelijk geholpen aangezien ik van jeansmaat 26 naar een 32 ben gegaan puur voor m'n benen en m'n lekkere reet!! Ga jij inderdaad maar lekker naar de McDonalds toe om een dikke reet te kweken, want trainen gaat je niet lukken.

En erg tof van je om mij via een forum te gaan beledigen, maar kom me dit liever een keer recht in mijn gezicht zeggen. Als je dat durft natuurlijk.. Dan heb je pas lef kindje met je platte reet!!

:booty::flipoff::booty:

Dus over kontjes gesproken....take a good look at it... You'll never have it!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


:D
 
Meisje, ik denk dat je ff je bek moet gaan houden nu en je heel snel moet gaan inschrijven op www.sugababes.nl !
Ik geef je een mijn mening en mijn advies. Bij mij heeft het kennelijk geholpen aangezien ik van jeansmaat 26 naar een 32 ben gegaan puur voor m'n benen en m'n lekkere reet!! Ga jij inderdaad maar lekker naar de McDonalds toe om een dikke reet te kweken, want trainen gaat je niet lukken.

En erg tof van je om mij via een forum te gaan beledigen, maar kom me dit liever een keer recht in mijn gezicht zeggen. Als je dat durft natuurlijk.. Dan heb je pas lef kindje met je platte reet!!

:booty::flipoff::booty:

Dus over kontjes gesproken....take a good look at it... You'll never have it!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


:D

YOU GO GIRL :D

ow en ik vond dat de foto even gequote moest worden :P :heart:
 
Ik denk...je zit hier potverdomme op een Bodybuildforum en dan geef je zelfs advies, ook al heb ik het idee dat dat kind er echt zo weinig mogelijk voor wilt doen, en dan word je alsnog op je spieren afgezeken. Sommige meiden..:no::eyes:
 
18 jaar en geen tijd om een paar keer per week een uurtje te sporten, riiiighhhttttt :roflol: Moet je leren voor een overhoring ofzo dan?
 
18 jaar en geen tijd om een paar keer per week een uurtje te sporten, riiiighhhttttt :roflol: Moet je leren voor een overhoring ofzo dan?

Overhoring hahahah.. dat woord heb ik echt in geen jaren gehoord :roflol:

En voor de TS:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
18 jaar en geen tijd om een paar keer per week een uurtje te sporten, riiiighhhttttt :roflol: Moet je leren voor een overhoring ofzo dan?

Inderdaad!! 't Is wat met de jeugd van tegenwoordig.. Geen tijd om te sporten, ze moeten namelijk de hele dag msn'en of serieuze sporters op DBB lastigvallen met hun gejank! Zoals al eerder gezegd in dit topic, als je 18 jaar bent en geen tijd hebt om ook maar een uurtje te gaan sporten, dan doe je toch echt iets goed fout. Leer eens plannen en prioriteiten stellen! Ik heb 2 banen waarvan 1 fulltime en nog 1 parttime en daarnaast studeer ik rechten en ben ik ook nog fulltime bodybuildster! Een dag heeft 24 uur er daar kan je genoeg in doen..
 
Inderdaad!! 't Is wat met de jeugd van tegenwoordig.. Geen tijd om te sporten, ze moeten namelijk de hele dag msn'en of serieuze sporters op DBB lastigvallen met hun gejank! Zoals al eerder gezegd in dit topic, als je 18 jaar bent en geen tijd hebt om ook maar een uurtje te gaan sporten, dan doe je toch echt iets goed fout. Leer eens plannen en prioriteiten stellen! Ik heb 2 banen waarvan 1 fulltime en nog 1 parttime en daarnaast studeer ik rechten en ben ik ook nog fulltime bodybuildster! Een dag heeft 24 uur er daar kan je genoeg in doen..



ja, als je voor 11:00 s'ochtends uit je bed weet te komen ja.
 
Wat doe je hier Essie18?

Mensen geven je advies op jou bizarre vraag "grotere gespierde kont zonder er bij te sporten", wat in mijn ogen "onmogelijk" lijkt.

Je kan Aimee wel lopen afkraken en haar beledigen. Meisje, zij heeft teminste de DISCIPLINE, waarvan jij volgens mij te betekenis niet eens van weet!!

Ga lekker naar dhr.Schoemacher, kan hij wat voor siliconen in je bil spuiten...misschien ben je dan tevreden.
 
grote kont en niet willen sporten? plastische chirurgie. voor een exorbitant bedrag heb je een paar mooie.

in ieder geval, je zit op de verkeerde forum schat. hier WERKT iedereen keihard aan hun uiterlijk.
 
Ik ben dan weliswaar geen Antiliaan maar ik merk wel dat mijn definitie van grote kont toch echt anders is dan wat als gangbaar wordt geacht.
Voor de definitie grote kont hanteer ik de zogeheten gouden euro regel. Die gaat als volgt:

Men neme een euro, legt die op de kont van de bewuste vrouw, als deze blijft liggen is die groot, en naar Antiliaanse begrippen perfect, valt die eraf dan is die normaal.

Ik hoor graag van de forumleden of hun vriendin hieraan voldoet, succes.:D

Hey hey! ik ben half antiliaan. en als er een munt op mijn bil moet blijven liggen.... is hij HUGE. ik heb liever dat dat munt tegen mijn billen stuitert. rond en strak!!
 
Ik wil een grote kont? grote mond bedoel je??????
 
En toen was ze stil, eindelijk:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven