AndroidHealthClinic

Ik wil een kuur starten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gregge85

Cool Novice
Lid geworden
8 apr 2021
Berichten
31
Waardering
6
Lengte
1m76
Massa
85kg
Verhaal kort samen gevat
Ik ben Greg 35j .......Ik train al 13jaar
9jaar 6x per dag eten ....met normale voeding een pak hoger in eiwitten
En nu 5jaar is mijn voeding iets strikter en 2.0 gram eiwitten per kilo lichaamsgewicht
Koolhydraten moeten voldoende zijn eiwitten voldoende als koolhydraten te veel zijn en vetten ook word je gewoon dik maar blijven je spieren wel even goed groeien hoor
Enkel bij te kort groeien ze niet goed

Kwa voeding supplementen wat werkt en niet werk heb ik al zware studies over gelezen dus dat zit goed

Ik heb ziekte van scheuermann
Ziekte is verkeerd woord maar het heet zo
dank zij fitness is rug recht zoals het hoort
Maar borst en deltoid spier omwikkelen niet
Rug is breed schouder is stuk smaller en dat is onderzocht geweest
Het blijkt gewoon onderontwikkeld ....ik train zo hard ik kan (onderzocht door sport kinesist) ..ik maak daar niet zo veel spierweefsel aan
Borstspier is uit getrokken door dat mijn rug na 25jaar echt op 2jaar tijd in sneltempo rechter werd logisch ook .

...ik wou vroeger nooit op een bodybuildster lijken enkel brede schouders sixpack en borstspieren gespierd ....ik trainde rug en schouders samen 60% schouder 40%rug ....na mij 25jaar werd het 50/50

Heel mijn leven wil ik gespierd lichaam
Maar vooral borstspier mooi en brede schouders en rechte rug
Rug is nu mooi recht
Schouders veel onderzocht en zwaar onderontwikkeld ....ik train ze goed volgens sport kinesist en schouders zijn mooi recht maar deltoid spier is heeft nog zware achterstand

Dus tijd voor een kuur
Graag een kuur op vrouwen dosis
Dat ik zwaar naturel gespierd lijk
Maar niet dat bodybuilder figuur krijg
En mijn vruchtbaarheid niet word aangetast


Zijn er mensen van omg puurs (woonplaats) Mechelen Dendermonde of Sint niklaas
Dat mij wille helpen met een kuur

Mijn rug spier en schouders spieren dat niet mooi waren .... haalde heel mijn leven mij mentaal naar beneden heb ik zwaar van af gezien
Nu is rug recht maar borst niet mooi en schouder ook niet
dus tijd om mij goed te voelen en de spieren juist te ontwikkelen
Volgens huisarts heb ik een lage maar normale testo waarde in mijn bloed

Huisarts kijkt of testo tussen een behaarde testo waarde lig ....zo kan je testo hoog zijn of laag zijn en als nog gezond zijn volgens je huisarts

Over kuren veel gelezen en ook welke er bestaan enz ik begin er niet aan zonder nadenken 😉
 
Laatst bewerkt:
Bedoeling is om meer spiermassa te krijgen en eindelijk mijn deltoid spier en spier borstspier vol zwaar gespierd te krijgen .....en de rest ook wat gespierder te hebben dan ik nu heb na 13jaar

ik train 5x per week 2u
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven