XXL Nutrition

Ik wil graag bijkomen hoe?

Bezoekers in dit topic

George87

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 jul 2010
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
62kg
Hallo,

Ik ben 23 jaar, 175cm en weeg 62 kilo.

Ik zou graag een advies willen hebben voor bij te komen. Wat moet ik allemaal gaan eten, en hoevaak op een dag is aan te raden? Zodat ik een voedingsschemakan maken.

Ik eet al veel maar zit met het probleem dat ik een te snelle stofwisseling heb, dus kom ook bijna niks aan.
Dan zit ik op 62 kilo dan 64kilo dan weer 62kilo en zo blijf ik bezig.

Train nu al 1,5 jaar word wel gespierder, maar krijg niet echt resultaten. En zou graag wat kilo's willen bijkomen voor meer massa te krijgen.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Alvast bedankt.

Mvg,

George
 
Hallo,

Ik ben 23 jaar, 175cm en weeg 62 kilo.

Ik zou graag een advies willen hebben voor bij te komen. Wat moet ik allemaal gaan eten, en hoevaak op een dag is aan te raden? Zodat ik een voedingsschemakan maken.

Ik eet al veel maar zit met het probleem dat ik een te snelle stofwisseling heb, dus kom ook bijna niks aan.
Dan zit ik op 62 kilo dan 64kilo dan weer 62kilo en zo blijf ik bezig.

Train nu al 1,5 jaar word wel gespierder, maar krijg niet echt resultaten. En zou graag wat kilo's willen bijkomen voor meer massa te krijgen.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Alvast bedankt.

Mvg,

George

Je eet dus nog niet genoeg :)
Eet 6 - 7 keer per dag, in de stickies staat precies wat goed is om te eten :)
En er staan genoeg voorbeeld schema's in deze sectie die je als leidraad kunt gebruiken. Succes!
 
Hallo,

Ik ben 23 jaar, 175cm en weeg 62 kilo.

Ik zou graag een advies willen hebben voor bij te komen. Wat moet ik allemaal gaan eten, en hoevaak op een dag is aan te raden? Zodat ik een voedingsschemakan maken.

Ik eet al veel MAAR zit met het probleem dat ik een te snelle stofwisseling heb, dus kom ook bijna niks aan.
Dan zit ik op 62 kilo dan 64kilo dan weer 62kilo en zo blijf ik bezig.

Train nu al 1,5 jaar word wel gespierder, maar krijg niet echt resultaten. En zou graag wat kilo's willen bijkomen voor meer massa te krijgen.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Alvast bedankt.

Mvg,

George
bs, je eet niet genoeg.. en maar is een defensive word, dus stickys lezen
 
Hallo,

Ik ben 23 jaar, 175cm en weeg 62 kilo.

Ik zou graag een advies willen hebben voor bij te komen. Wat moet ik allemaal gaan eten, en hoevaak op een dag is aan te raden? Zodat ik een voedingsschemakan maken.

Ik eet al veel maar zit met het probleem dat ik een te snelle stofwisseling heb, dus kom ook bijna niks aan.
Dan zit ik op 62 kilo dan 64kilo dan weer 62kilo en zo blijf ik bezig.

Train nu al 1,5 jaar word wel gespierder, maar krijg niet echt resultaten. En zou graag wat kilo's willen bijkomen voor meer massa te krijgen.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Alvast bedankt.

Mvg,

George

Eet meer
eet gezond.

Wanneer of hoe vaak je eet maakt niet zo heel veel uit (maar eet vooral meer na je training)
 
Ander half jaar trainen en geen resultaten boeken....

je traint slecht
eet slecht
slaapt slecht
 
Als je rookt, meteen stoppen, is vaak al goed voor een 10 tot 15 kilo.
 
Nou dat kan wel kloppen ja ik slaap idd wel wat minder dan de normale normen, had niet gedacht dat het daaraan zou liggen. Ik ga eens meer eten. Heb idd al een schema gezien en ga dat eens proberen. Roken doe k niet en drinken ook niet. En waar kan ik die sticky's vinden?

Martijnc hoe train jij dan?

Alvast bedankt voor de reacties.
 
Nou dat kan wel kloppen ja ik slaap idd wel wat minder dan de normale normen, had niet gedacht dat het daaraan zou liggen. Ik ga eens meer eten. Heb idd al een schema gezien en ga dat eens proberen. Roken doe k niet en drinken ook niet. En waar kan ik die sticky's vinden?

Martijnc hoe train jij dan?

Alvast bedankt voor de reacties.

Ik begon mijn training met een fullbody schema voor kracht

en doe nu 5x in de week split
zorg dat je de goede oefeningen doet en iedere spiergroep genoeg rust geeft om te groeien
 
meer (gezond) eten.
 
Hoi Martijnc

Ik doe het altijd zo:

MA: Borst en rug
DI: Armen biceps en triceps
WOE: Rustdag
DO: Buik en benen
VR: Rust
ZA: Schouders en nek

En dan steeds herhalingen maken op verschillende apparaten en met losse gewichten die ik dan voor die spiergroep gebruik, dus setjes van 3. dus bijv. 15x 40 kilo, 12x 50 kilo, 8x 60 kilo,ma dan verschilt dan per oefening.

Is dit niet goed dan?

mvg,

George
 
Als je rookt, meteen stoppen, is vaak al goed voor een 10 tot 15 kilo.
Is volgens mij toch echt BS;

Dat roken de eetlust verminderd is zeker waar. Dat mensen meer gaan eten als ze stoppen met roken is meestal ook waar, of omdat ze trek hebben of omdat ze iets zoeken om te doen ipv roken, maar het stoppen met roken zelf zou dus nauwelijks in gains uit moeten maken.

Echter, als jij gewoon een goed schema hebt en je daar ook aan houdt, zou het hele roken geen probleem moeten zijn. Ik rook zelf als een mofo, en in het begin at ik toch best nog wel met tegen zin. Maar wtf ik nu ook eet, na 20min heb ik weer trek. Nu kwam ik er dan nog wel achter dat ik een kleine 600kcal te weinig vreet, dus die trek zal wel daar vandaan komen:p
 
Hoi Martijnc

Ik doe het altijd zo:

MA: Borst en rug
DI: Armen biceps en triceps
WOE: Rustdag
DO: Buik en benen
VR: Rust
ZA: Schouders en nek

En dan steeds herhalingen maken op verschillende apparaten en met losse gewichten die ik dan voor die spiergroep gebruik, dus setjes van 3. dus bijv. 15x 40 kilo, 12x 50 kilo, 8x 60 kilo,ma dan verschilt dan per oefening.

Is dit niet goed dan?

mvg,

George

Post anders je oefeningen ook even ik weet niet precies wat je allemaal doet natuurlijk
 
Borst: Incline bench press, Incline dumbbell press, Dumbbell pullover, bankdrukken.

Rug: Bent Over Rows, Lat Pulley, Lat Pulley (Front), Goodmornings.

Biceps en triceps: Standing Barbell Curl, Lying / Incline Dumbbell Curls, Preacher Curls, Triceps Pushdown, One-Arm Triceps Extension, Seated Triceps Press.

Buik: crunches.

Benen: Squats, Leg Extension, Leg Press, Standing Calf Raises.

Schouders: Neck Press, Shrugs, Upright Rows, Lateral Raises, Front Dumbbell Raises.

En dan nog een paar maar die benamingen weet ik allemaal niet. dit is vooral het meeste wat ik doe. met gewichten ma ook met apparaten.

En dat dan met die herhalingen van 12, 10, 8, of 15, 12, 10. ligt er net aan welke oefening en wat ik train.
 
Back
Naar boven