Fitness Seller

Ik wil graag iets crunchy ... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pikachu

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 apr 2019
Berichten
264
Waardering
217
Lengte
1m72
Massa
62kg
Vetpercentage
20%
... in mijn kwark.

Ik heb namelijk de neiging om op al mijn eten te kauwen, dus ook kwark ???

Momenteel gooi ik er een beetje cruesli doorheen, maar ik zoek eigenlijk een minder suikerrijk alternatief

Wil heeft de top voor mij?

:)
 
Brinta kan je het wat dikker mee maken. Of stukjes fruit erin moet je ook soort van op kauwen.. :)
 
Wat noten in stukjes ;)
 
Elitehaver
 
Spelt / tarwe poffs (albert heijn)
 
Aardbeien? 200gr maar 50kcal :D
 
Beschuitje verkrummelen.
 
Dat is toch helemaal niet crunchy? :scratch:

Echt wel!!

Nee, je hebt gelijk, ik was de topictitel vergeten dat het iets crunchy moest zijn. Ik dacht dat ze gewoon wat te kauwen wilde in haar kwark wat niet zo veel kcal bevat.

Ik heb laatst veel te veel minuten van mijn kostbare tijd voor het schap met shit gestaan wat je door je kwark e.d. gooit en ben tot de conclusie gekomen dat er helemaal niet iets is wat laag in kcal / niet suikerrijk is wat je door je kwark kunt gooien. Dus heb ik aardbeien als alternatief genomen. Zijn weer volop verkrijgbaar op het moment en superlekker + goed te combineren met kwark.

Als het perse crunchy moet zijn zou ik lekker voor quaker chocoladecruesli gaan en het in je macro's fitten. En anders moet je het idee van iets crunchy's in je kwark loslaten, imo.
 
En anders moet je het idee van iets crunchy's in je kwark loslaten, imo.

Bwah. Je hebt bij B&F bv ook van die proteine balls enzo. Die zijn ook best crunchy.
 
AHI_43545237303536323436_1_LowRes_JPG.jpg



  • Energie 2416 kJ (586 kcal)
  • Vet 52 g
  • Waarvan verzadigd 30 g
  • Koolhydraten 6 g
  • Waarvan suikers 1.5 g
  • Voedingsvezel 23 g
  • Eiwitten 13 g
  • Zout 0.2 g
 
Echt wel!!

Nee, je hebt gelijk, ik was de topictitel vergeten dat het iets crunchy moest zijn. Ik dacht dat ze gewoon wat te kauwen wilde in haar kwark wat niet zo veel kcal bevat.

Ik heb laatst veel te veel minuten van mijn kostbare tijd voor het schap met shit gestaan wat je door je kwark e.d. gooit en ben tot de conclusie gekomen dat er helemaal niet iets is wat laag in kcal / niet suikerrijk is wat je door je kwark kunt gooien. Dus heb ik aardbeien als alternatief genomen. Zijn weer volop verkrijgbaar op het moment en superlekker + goed te combineren met kwark.

Als het perse crunchy moet zijn zou ik lekker voor quaker chocoladecruesli gaan en het in je macro's fitten. En anders moet je het idee van iets crunchy's in je kwark loslaten, imo.
Precies wat jij zegt heb ik dus ook gedaan. Er bestaad geen goede crunch zonder suiker. Balen
 
Bedankt zover voor de tips iedereen!

Er staan wel wat dingen tussen die ik eens kan gaan proberen

:)
 
De gepofte tarwe, spelt, rijst etc. van AH is inderdaad crunchy.

Niet crunchy maar wel echt kauwwerk is havervlokken nemen ipv havermout. Die kan je ook kort roosteren in een koekenpan en dan worden ze crunchy.

Wat meer werk... zelf even in een droge pan wat popcornmais poffen en dat af laten koelen en door de kwark doen. Kan je ook doen met kikkererwten.

Je hebt ook van die spelt flakes... deze.. wel duur maar zijn een beetje kleine chipjes maat. Kan je de kwark mee opscheppen. :roflol:
https://www.gezondheidaanhuis.nl/nl...-Flakes-Naturel-Biologisch-Zonnatura-300-gram

Rijstwafels verkruimelen :o klinkt stom maar het zoutige smaakt lekker bij vanillekwark...
 
Ananas of ander fruit door de kwark? Het is niet crunchy maar wel een kleine bite.
 
Zat ook nog te denken aan cacao nibbs...
 
Appel in stukjes door de kwark is ook lekker crunchy.
 
Back
Naar boven