AndroidHealthClinic

Ik wil graag meer spierpercentage opbouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Klinkt als een hypo (hypoglycemie); weinig eten, dorst, lage bloedsuiker, moe, slechte (nacht)rust.

Probeer toch gewoon goed te eten, en dus niet zo drastisch te minderen met je eten. Hier ga je je echt niet beter door voelen door jezelf zo uit te hongeren.
Ga zoals ik al eerder zei eerst eens lekker een paar keer sporten in de week.
Je zei in een vorige post dat ik dat van dat sporten niet moest zeggen, maar als je gaat zeggen dat je snel wilt afvallen en dat het vooral snél moet gaan dan zeg ik ; zet dat maar uit je hoofd, want zo werkt het nou eenmaal niet. Je zegt zelf als titel van deze tread dat je meer spierpercentage wilt opbouwen, en daar moet je voor in beweging komen...
Als ik op de weegschaal ga staan dan scheelt het per dag soms wel eens 1 a 2 kilo de één of de andere keer, dus je moet niet zo op die onsjes gaan kijken.

Succes
 
Laatst bewerkt:
XTC

Ik ben meer dan een jaar verslaafd geweest aan xtc en speed. Ook van cocaïne heb ik dikwijls geproeft. In het begin dacht ik dat het geen kwaad kon, en ik slikte er op los.
Op een nacht nam ik gemiddeld 8 xtc-pillen. Vrijdag en zaterdag ging ik uit tot 8u 's ochtens.
Na een half jaar begon ik gezondheidsproblemen te hebben. Hartritmestoornissen, the day after: soms gele huid... Voortdurend blaasontstekingen, pijn in mijn teelballen.
Mensen denken dat xtc niet verslavend is, vergeet het maar... Ik weet dat het verslavend is.
Op het laatste gebruikte ik meerdere dagen in week...
Maandag: 7 pillen, + wat speed en weed, drank...
Dindsdag: 6 pillen, + weed
Woensdag: 7 pillen
VRIJDAG: 8 pillen + weed + speed, sterke drank
ZATERDAG: 10 pillen + weed + speed , sterke drank

Zondag (afterclub): 3 pillen


Er zijn momenten dat het bijna fout is gegaan, ik had 8 xtcpillen genomen en 2 g speed. Ik ben compleet beginnen flippen, en ik was er bijna geweest.


Mijn hart, lever, en blaas herstelden. Maar de pijn in mijn teelballen is bij sommige momenten niet te houden. En who knows... Krijg ik volgend jaar wel teelbalkanker.

Over rec. drugs zou op dit forum niet mogen gesproken worden, dit is een site voor atleten, voor sportmensen, voor winners... En niet voor stomme junkies die drugs verkopen aan de opgroeiende jeugd.

Dus mensen: harddrugs brengt de gezondheid ernstige schade toe, begin er niet aan... Het is de grootste vuiligheid die er bestaat.
 
Laatst bewerkt:
wow gek, hoezo chemobox.
Ben je nu wel helemaal clean?
Ik ga ook vaak naar feesten, en ga ik ook gewoon door tot een uurtje of 10 sochtends. Maar daar heb ik geen pillen of andere troep voor nodig. Drugs is voor mietjes :)
 
Wow.. da's echt veel.. stond al op mijn hoofd met 1 pilletje efedrine en werd dronken van 1 fles wijn!
Wakker blijven heb ik veel getraind met te lang blijven lezen in bed als tiener, later te veel achter de pc gezitten en toen als sporter dag en nacht doorfietsen..

Maarre missy.. dus dansen vind je wel leuk, dan ga je dat toch vaker doen?
Ik vond mijn lijf ook afschuwelijk, maar ben er ineens best heel trots op.. misschien ben jij wel een fantastische buikdanseres of gaat de tango je goed af.. weet ik veel?
Iedereen heeft iets met zijn lijf, waar je best heel trots op mag wezen. Wat vaak fout gaat, is dat je alleen maar de negatieve kanten ziet en niet de positieve..
Vraag anders eens wat vriendinnen of ze eens kritisch naar je willen kijken en leg ze niet al uitspraken in de mond..

Greetz

Espi
 
Originally posted by DJNRG83
wow gek, hoezo chemobox.
Ben je nu wel helemaal clean?
Ik ga ook vaak naar feesten, en ga ik ook gewoon door tot een uurtje of 10 sochtends. Maar daar heb ik geen pillen of andere troep voor nodig. Drugs is voor mietjes :)

Ik ben (rec.drug) clean ja
 
Ik ben al 2 kilo afgevallen :) hoop dat het zo doorgaat..ik eet nu overdag heel weinig, smorgens een broodje, smiddags een banaan en yoghurt en savonds mn avondeten.
 
Weet je missy, je bent knettergek als ik het zo mag stellen.. IEDEREEN hier zegt dat je dat niet moet doen, maar nee, jij denkt het beter te weten en gaat toch jezelf zitten uithongeren.
Nou, wanneer je daar mee stopt VLIEGT het vet je letterlijk aan het lijf..
Waarmee denk je dat mensen hier bezig zijn? Met vreten.. om meer spieren te krijgen EN dan gaan ze lijnen.. met beleid, niet door weinig te eten, maar door VAAK te eten en veel te sporten..

Denk er nog maar eens goed over na.. over alle wijze raad die je hier is gegeven..

PS Ik wil je niet al te hard vallen, ik was vroeger net zo stom als jij en een aantal anderen hier ook, maar juist daarom willen we je helpen.. soft hè!
 
ja ik snap je wel maar ik vind jullie manier veel te moeilijk, dat hou ik niet vol.

Ik heb gewoon mn eetwijze veranderd nu. Eet gewoon geen snoep en vettige troep meer. En eet alleen als ik echt honger heb.
En toevallig is dat deze week wat weinig.
Ik weegde vandaag nog maar 64,8 tegenover toen ik vorige week begon met 66,8. Dat geeft me tenmninste motivatie en ik voel me gelijk veel beter..mn moeder zag ook al dat ik dunner was geworden.

Ik hoop ook niet dat ik strax weer aankom hoor. Maar ik wil nu voor altijd zo blijven eten.
Wat heb ik eraan om zo'n vettige rotzooi te eten terwijl ik niet eens sport.
Dit is wat mijn lichaam maar nodig heeft, ik beweeg toch ook bijna niet?

Nou ja, wel bedankt dat je zo bezorgd bent. Maar ik wil het echt niet op die manier doen als jij. Dan ben ik de hele dag bezig met sporten en superveel eten.
En ik ben een meisje dus vind niet dat ik een of ander bodybuildschema moet gaan volgen.
 
Je begint de thread met "Ik wil graag meer spierpercentage opbouwen" maar als je zo veder gaat zal je geen extra spiermassa winnen maar juist heel veel verliezen, het is nl. niet alleen vet dat verdwijnt als je jezelf uithongerd.
Wat je dus doet kan tijdelijk misschien gemakkelijk lijken, maar zoiet houd je 1. niet lang vol 2. is erg ongezond want voedingstoffen heb je hoe dan ook voldoende nodig (vitaminen, mineralen, etc.) 3. is op lange termijn geen oplossing...
 
Enne.. ik ben ook een meisje hoor! Eh, vrouw dan.
Tja, het is helemaal niet waar dat je van vet eten dik wordt, van de combinatie vet & KH word je dik.. ik zie het nu ook zelf
In het weekend mag ik eten waar ik 'zin' in heb.. nou dat was dus een Chinese afhaalmaaltijd van nasi met foe yong hai en tjap tjoy, dus qua vet viel het best mee.. en ik heb 'm zelfs in 6-7 maaltijden verdeeld. Maar ik ben in 1,5 dag 3 kg aan gekomen (ruim 1 kg vet erbij) en dat terwijl ik normaal veeeeel meer vet eet. Of liever, ik eet misschien wel evenveel of minder vet, maar dan is het verborgen vet!

Maar in ieder geval is het al heel positief dat je niet meer snoept.

Maar honger lijden hoeft echt niet.. en als je toch hetzelfde wilt blijven eten dan zou je dus die avondmaaltijd 's ochtends als ontbijt kunnen nemen en 's avonds bijna niets meer eten.

Sporten.. tja, zoals ik al zei, iedereen heeft een sport die hij/zij ontzettend leuk vindt. Als je eenmaal zoiets gevonden hebt, motiveert dat zo enorm, dat je vanzelf wilt gaan trainen om beter te worden en voor je het weet ben je verslaafd.
Ik riep altijd tegen ieder die het wilde horen dat ik een veels te grote hekel aan sport heb en vertikte het tot voor kort mijn lange-afstands-fietsen als sport te benoemen :barf: en zeg gewoon: fietsen is geen sport, het is transport.. ;). Geloof dat ik onderhand van mijn sport-allergie genezen ben .. :D.

Bodybuilden is niet alleen maar voor mannen, ook voor vrouwen en juist goed.. ik heb nu eindelijk, nu ik niet meer bang voor krachttraining ben minder pijn in nek en schouders (RSI, weet je) en kan weer een omelet kloppen zonder te verrekken van de pijn.. of makkelijk zware boodschappentassen sjouwen.. wel zo handig..
Laat je niet opnaaien door de foto's van profs.. vrouwen die geen anabole steroïden gebruiken, zien er heus heel 'normaal' uit..

En nu trek ik de internetkabel er weer uit.. want die vreet te veel tijd hier!
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Missy-X
Maar ik wil het echt niet op die manier doen als jij. Dan ben ik de hele dag bezig met sporten en superveel eten.

Deze uitspraak hoor ik zo vaak.
Terwijl de mensen die dit zeggen juist de hele dag met eten bezig zijn. Je gaat toch niet heel je leven op een honger dieet? Lijkt mij nix iniedergeval :)
 
Originally posted by Esperantisto
Maar ik ben in 1,5 dag 3 kg aan gekomen (ruim 1 kg vet erbij) en dat terwijl ik normaal veeeeel meer vet eet. Of liever, ik eet misschien wel evenveel of minder vet, maar dan is het verborgen vet!

Van die 3 kg is 99% gewoon water, is toch logisch wanneer je van zeer lage hoeveelheid carbs naar een hoog % carbs gaat?!

1 kg vet is 9000 cal, dat krijgen niet veel mensen naar binnen in 1 dag, laat staan dat je dat boven je normale cal. behoudt hebt gegeten.
 
Ja, burn, maar zoals met missy-x is kennis over iets 1 ding, maar de fobie voor het getal op de weegschaal wat anders. gvd 3 kg zeg.. krankzinnig. OK, dat vet is evt. een halve kg als ik schommelingen in ogenschouw neem en wellicht was ik gedehydrateerd wegens alle cardio en te weinig drinken.. maar leuk is anders..

Afijn, nu maar 'ns zien of KT beter gaat zodadelijk... daar doen we het toch ook voor.. als het niet wezenlijk beter gaat, gaat die hele carbo-loading met KH eruit en blijf ik op keto-dieet zitten.. ik word er psychisch labiel van hoor!
 
Hee, missy X, zal ik eens wat zeggen ... Of je nou aan wil komen of af wil vallen, het eten en eetpatroon wat je daarvoor nodig hebt, lijkt heel veel op elkaar! Alleen de hoeveelheden zijn anders, verder moet je gewoon gezond eten en ZES KEER PER DAG. Dus asjeblief niet dat hongeren. Ik kan je wel ff laten zien wat het resultaat is van honger wegdenken (wat dat ga jij ook doen, als jij alleen maar eet als je VEEL honger hebt, ga je steeds minder honger krijgen) ->

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Dat ben ik dus, terwijl ik helemaal niet op mijn eten lette, en vaak gewoon niet at omdat ik geen zin had. Niet erg aantrekkelijk, die ribben, hè?

Dit doet bodybuilding voor vrouwen:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Dat ben ik, 2,5 maand na die eerste foto, met inderdaad, heel wat training (op de 'mannenmanier') en veel, vaak en gezond eten.

Jij moet natuurlijk niet zoveel eten als ik toen deed, maar WEL hetzelfde soort eten, en evenvaak (6x per dag) en daarbij trainen, om het lichaam te krijgen wat jij wilt hebben. Wat je nu doet, werkt averechts. Wat espi zegt, klopt als een bus, het vet zal eraan vliegen als jij weer meer gaat eten. En reken maar dat het je niet lukt om dat hongerdieet aan te houden (dat zou ook ongelofelijk slecht zijn, en ga nou asjeblieft NIET streven om dat wel te doen, want binnen de korste keren heb je anorexia). Als je iets wil, moet je er voor werken, en dan wel op de GOEDE manier.

En dat je het niet kunt, is onzin. Je hebt toch een doel voor ogen, je bent toch ongelukkig in het lijf wat je nu hebt? Moet je er wat aan doen, en niet zielig gaan zitten doen en jezelf gaan straffen met te weinig eten. Tja, het zal wel weer tegen dovemansoren gezegd zijn :rologen: Duidelijker kan ik ook niet worden, hoor ...
 
Ik zie geen verschil ts de foto's
 
sorry maar ik zie geen verschil tussen hoe je eerst was en hoe je erna was :s
Ik vind het allebei een even mooi lichaam. Zo wil ik dus ook uitzien volgend jaar zomer in mijn bikini.
En ik honger helemaal niet. Ik eet gewoon niet meer zo slecht.
 
Dan moet je toch beter kijken. De benen zijn overigens inderdaad niet veranderd in die tijd, omdat ik thuis trainde (en niet zwaar genoeg spul had voor die benen) en omdat ze al goed waren door het fietsen. Het is vooral boven de BH wat toen in korte tijd veel veranderd is.
 
boven de bh is juist meer vet dan op de eerste foto lijkt mij.
 
Originally posted by Missy-X
sorry maar ik zie geen verschil tussen hoe je eerst was en hoe je erna was :s
Ik vind het allebei een even mooi lichaam. Zo wil ik dus ook uitzien volgend jaar zomer in mijn bikini.
En ik honger helemaal niet. Ik eet gewoon niet meer zo slecht.
En waarom denk je dat ik nu in het zwembad bekijks heb van de mannen en toen helemaal niet? Mannen willen geen skeletjes. Je eet inderdaad niet slecht in WAT je eet, maar wel in hoe je omgaat met je hongergevoel, en hoe weinig keer je op een dag eet. Je zult toch echt meer moeten eten om je stofwisseling niet gigantisch te laten dalen.
 
Originally posted by Missy-X
boven de bh is juist meer vet dan op de eerste foto lijkt mij.
:mad: Nu begin ik dus echt flink chagrijnig te worden he! Met dat 'vet' boven de BH kan ik me wel mooi 40x opdrukken!
 
Back
Naar boven