AndroidHealthClinic

Ik wil graag meer spierpercentage opbouwen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

sorry was niet hatelijk bedoeld, op een foto zie ik het verschil niet echt.
Ik kan er ook een van mij posten in bikini maar weet niet hoe ik mijn hoofd weghaal.
Dan zie je pas echt vet, en zelfs toen had ik sjans van jongens dus dat is het niet. Ik wil het voor mezelf, ik wil een platte buik, mijn tieten boeien me niet echt.
 
Ik vind je helemaal niet gespierd... Niet beledigend bedoeld hoor
 
Sorry, ik overreageer ook nogal, zie ik. Maaruh, die buik wordt niet dunner/minder vet als jij steeds minder gaat eten. Zie het maar zo, je lichaam krijgt niet wat het nodig heeft, en zal dus heel zuinig worden met wat het wel krijgt. Als jij dan nog maar iets meer eet, zal je lichaam het binnen de korste keren als reserve opslaan (vet). Ga je echter regelmatiger eten en op een niveau waarbij je lichaam zich geen zorgen hoeft te maken over de energietoevoer, dan zal het meer verbranden.

Ga je er ook nog krachttraining bij doen, dan zal je het eten wat je binnenkrijgt vooral in spieren omzetten. Ook al zie je misschien op de foto het verschil tussen spieren en vet niet (overigens is dat spleetje in het midden een duidelijke aanwijzing, dat hebben vrouwen met vet boven hun borsten niet, en alle mannen hebben dat wel), spieren zorgen ook bij vrouwen voor een aantrekkelijk lijf. Mits je het dus niet overdrijft zoals bij de prof-bodybuildsters het geval is. Maar zeg nou zelf, vind jij prof-bodybuilders (mannen) dan wel aantrekkelijk? Mijn types zijn het niet, ik zie liever een man met iets minder, maar wel natuurlijk uitziende spieren. Voor vrouwen geldt hetzelfde.
 
Originally posted by Geoffke
Ik vind je helemaal niet gespierd... Niet beledigend bedoeld hoor
Ben ik ook nog niet, daar wordt nu aan gewerkt :) Maar vergeleken met hoe ik was, zie ik er toch een stuk voller en gezonder uit. Je ziet toch wel dat die ribben op de eerste foto op de tweede verdwenen zijn. Bij vrouwen gaat spieropbouw trouwens vele malen langzamer dan bij mannen, dus ook bij beginners zie je niet zo snel progressie als bij een beginnende man.
 
Wel, op de tweede foto lijk je inderdaad iets voller. Ik weet niet hoe je vroeger was, maar ik neem aan dat je al heel wat bereikt. Ik zou zeggen: doe zo voort. Want je hebt de motivatie, als je ervoor werkt zul je je doel bereiken. ;)
 
Nee die profs vind ik lelijk, ik wil ook niet zo worden he.
Maar een meisje hoeft voor mij ook niet gespierd te zijn als ze maar goede verhoudingen heeft en een strakke huid.
Trouwens zo weinig eet ik niet op een dag.
Vanmorgen rond 11 uur twee boterhammen met kipfilet, bakje yoghurt en een banaan, smiddags rond 3 uur tussendoor pepernoten een handje en twee mandarijnen en nu savonds een vol bord met macaroni, gehakt en kaas en curry.

Maar ben nu al bang dat ik nu niet afval door die macaroni. :s
 
Missy, een foto zou wel handig zijn! Dan kunnen we kijken of je al spiermassa hebt...
Als je al goed gebouwd bent heb je enkel maar het vet eraf te trainen..als je echter gewoon vet bent dan zal dat vermageren je niet mooier maken.
Geloof me...zoals wateen zegt: mannen houden niet van skeletjes maar van vrouwen met volume in hun lichaam. Dus als je de foto wil plaatsen dan kunnen we beter oordelen.
Als je je hoofd anoniem wil maken heb je de foto maar te openen in paint en met een kleurtje erover te gaan...
Ik wil het zelfs voor je doen en posten.
 
ja, ik moet alleen nog die foto inscannen dan..dus effe geduld
 
Originally posted by wateengedoe2

Komt die zooi ;) niet langs je neus naar buiten zo onderhand? Ik eet ook zes keer op een dag, maar heb juist wat afwisseling aangebracht, om niet gek te worden van dat saaie voer. Ontbijt (1): ongeveer dezelfde zooi ;), maar dan (2) vokorenbrood, (3, lunch) havermout en kwark/ananas, (4) volkorenbrood, (5) warm avondeten en (6) havermoutpap/tonijn. Beh. het warme eten, en het beleg op het brood is het elke dag hetzelfde, en ik word het toch niet beu :)

ja het komt me zwaar de neusgaten uit.. maar ik wil liever geen brood eten.. ivm met een vernauwing in mn dikke darm..
dus dan maar yogurt met zooi :P

ik mag wel brood soms.. maar kvind die yogurt wel makkelijk :D als ik maar genoeg vezels binnen krijg.. af en toe ook een glas melk met tarwezemelen erin.. en das nou niet bepaald lekker
 
Laatst bewerkt:
het lukt mij niettttttttttttttt :(
Ik kan hem nergens gratis linken.
 
Ok hier is hij dan..
let maar niet op hoe bruin ik was want dat was in de zomer op het strand.
Nu ben ik weer bleek.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
He, verdorie, dat ziet er helemaal niet slecht uit! :) Was je toen op hetzelfde gewicht als nu? Dat jij zo'n hoog vetpercentage zou hebben, daar geloof ik dus geen ene fluit van hè!
 
ja toen woog ik zelfs nog 3 kilo meer..en ik heb echt zo'n hoog percentage.
 
Originally posted by Missy-X
Nee die profs vind ik lelijk, ik wil ook niet zo worden he.
Maar een meisje hoeft voor mij ook niet gespierd te zijn als ze maar goede verhoudingen heeft en een strakke huid.
De reacties op mijn foto gaven het al duidelijk aan, zo gespierd ben ik nou ook weer niet. En als ik een man was geweest in mijn situatie (begonnen in een lichte staat van ondervoeding, en vervolgens zo fanatiek gegeten en getraind), dan weet ik zeker dat ik nu al een dikke 10 kg was aangekomen. Het is nu eenmaal zo dat je dat als vrouw niet overkomt, je wordt nooit 'per ongeluk' te gespierd naar je zin. Goede verhoudingen bij een vrouw zijn een combinatie van het vet op de goede plaatsen (dus ook niet te weinig vet, maar dat heb je niet zo snel) en mooie spieren. Daarom werkt bodybuilding ook goed voor een vrouw om er mooi (én vrouwelijk!) uit te zien.

Trouwens zo weinig eet ik niet op een dag.
Vanmorgen rond 11 uur twee boterhammen met kipfilet, bakje yoghurt en een banaan, smiddags rond 3 uur tussendoor pepernoten een handje en twee mandarijnen en nu savonds een vol bord met macaroni, gehakt en kaas en curry.

Maar ben nu al bang dat ik nu niet afval door die macaroni. :s
Sorry dat ik erover blijf zeuren, maar dit vind ik dus wel weinig en (vooral) niet vaak genoeg op een dag! Je ontbijt niet (aangenomen dat je om 11 uur al een tijd uit je bed bent, anders heb ik niets gezegd) en die middagmaaltijd stelt niets voor (skip die pepernoten en neem in de plaats daarvan liever een paar boterhammen). Als je nou eens 's avonds bij het warme eten minder eet, dan hoef je je gelijk minder rot te voelen over te veel macaroni e.d. Gebruik ook magere kaas, die 25+ strooikaas van Slankie is heerlijk.

Over de verdeling over de dag: eet wat jij nu om 11 uur doet als ontbijt (als je ten minste vroeg uit bed komt), dan om 11 of 12 uur nog wat eten, en om 3 uur bijv. een zelfde soort iets als het ontbijt. Dan een klein(er) bord avondeten, dan zit je al op 4 echte, goed verdeelde maaltijden op een dag, wat heel anders is dan 7 of 8 uur hongeren tot het avondeten (dat eten 's middags noem ik niet eens een maaltijd) en dan ineens een vol bord erin stoppen, terwijl je lichaam denkt 'Haaaa, eindelijk, hop gelijk opslaan als vet voor de magere tijden van morgen!' :finger:
 
Originally posted by Missy-X
ja toen woog ik zelfs nog 3 kilo meer..en ik heb echt zo'n hoog percentage.
Wie zegt dat jij een hoog vetpercentage hebt? Die weegschaal? Gooi dat ding maar in de vullisbak of (beter) gebruik het alleen om je gewicht te meten. Want aan die foto te zien, kun jij nooit 35% (of hoeveel was het precies) hebben, eerder 25% en dat is heel normaal voor een vrouw. Misschien kan de huisarts het voor je meten met zo'n knijpertje, dat is allicht betrouwbaarder.
 
Ff een vraagje, missy X, wat vind jij van die vrouw in blauwe bikini rechts op je foto?
 
Die is goed strak en dun vind ik, maar je ziet dat ze al oud is dus is haar huid niet meer mooi.
 
Originally posted by NaiaD


ja het komt me zwaar de neusgaten uit.. maar ik wil liever geen brood eten.. ivm met een vernauwing in mn dikke darm..
dus dan maar yogurt met zooi :P

ik mag wel brood soms.. maar kvind die yogurt wel makkelijk :D als ik maar genoeg vezels binnen krijg.. af en toe ook een glas melk met tarwezemelen erin.. en das nou niet bepaald lekker
Oh OK, dus het is bij jou vooral een kwestie van niet anders kunnen eten. Da's wel balen :( Kun je niet een keer andere zooi eten, bijv. gewoon havermoutpap/brinta, of muesli met melk. Altijd maar die yoghurt :( Enne, ananas met kwark is ook heerlijk, mja, moet je ook wel weer iets van complexe KH bij zien te vinden.

Trouwens, mag ik vragen wat het verschil is tussen volkorenbrood en zooi in yoghurt m.b.t. je dikke darm? Is toch allebei zut met veel vezels?
 
Originally posted by Missy-X
Die is goed strak en dun vind ik, maar je ziet dat ze al oud is dus is haar huid niet meer mooi.
Nou, van een afstand zie ik zo niet of haar huid mooi is, maar ik zie in ieder geval wel dat JOUW huid mooi is (en lekker bruin op die foto, haha).

En wat ik ook zie (daarom vroeg ik het ook ;)) is dat jouw en haar buik echt niet zo verschillend zijn, kijk nog maar eens goed en onbevooroordeeld naar je eigen en dan naar haar foto. En jij zit juist zo te balen over je buik ... Vergeet niet dat als je naar beneden kijkt, je het buiten proportie ziet, dan steekt ie altijd naar voren. Je gelooft het misschien niet, maar bij mij is dat OOK zo, zeker 's avonds als ik zoveel gegeten heb! Je kent toch dat verhaal wel van mannen die denken dat hun derde been zo klein is .. Ook al doordat ze het vanuit het verkeerde perspectief zien.
 
Nou..ik haat mijn buik echt. Die buik van die vrouw is 10 keer platter hoor.
Ik heb een grote navel zo'n gat :( daardoor lijkt hij nog dikker en ik hebeen hele dikke vetribbel als ik zit. Daar zat ik iets naar achteren.
 
Back
Naar boven