MuscleMeat

Ik wil graag meer spierpercentage opbouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by wateengedoe2

Oh OK, dus het is bij jou vooral een kwestie van niet anders kunnen eten. Da's wel balen :( Kun je niet een keer andere zooi eten, bijv. gewoon havermoutpap/brinta, of muesli met melk. Altijd maar die yoghurt :( Enne, ananas met kwark is ook heerlijk, mja, moet je ook wel weer iets van complexe KH bij zien te vinden.

ananas met kwark.. hmm *zet op lijstje* brinta * big no no* ik zie WoUz er al genoeg van naar binnen schuiven.. ik hoef dat niet :P
Havermout.. kan.. muesli met melk is wel lekker maar dan verliest de muesli zn crunch ;) *zeur* maar het is idd afwisseling



Trouwens, mag ik vragen wat het verschil is tussen volkorenbrood en zooi in yoghurt m.b.t. je dikke darm? Is toch allebei zut met veel vezels?

Het zijn allebei veel vezels ja dat ben ik met je eens.. maar volkortenbrood word een klomp in je darmen.. en yogurt met cruesli/lijnzaad/muesli/havermout vlokken niet.. en dan moeten je darmen extra hard werken om die harde stukjes zacht te krijgen..

verder weet ik ut ook nie hoor.. ben nie zo alwetend:D
 
Originally posted by Missy-X
Nou..ik haat mijn buik echt. Die buik van die vrouw is 10 keer platter hoor.
Ik heb een grote navel zo'n gat :( daardoor lijkt hij nog dikker en ik hebeen hele dikke vetribbel als ik zit. Daar zat ik iets naar achteren.

je zou mijn buik eens moeten zien.. een en al lubberachtig vel.. maar dat komt wel goed hoor :) goed eten goed trainen en dat komt ook goed met jouw buik.. en je moet je niet zoveel op een strakke buik focussen.. het komt heus wel als je je best er voor doet en geduld hebt..

succes in ieder geval en ik moet zeggen het ziet er niet slecht uit!
 
Originally posted by Missy-X
Nou..ik haat mijn buik echt. Die buik van die vrouw is 10 keer platter hoor.
Ik heb een grote navel zo'n gat :( daardoor lijkt hij nog dikker en ik hebeen hele dikke vetribbel als ik zit. Daar zat ik iets naar achteren.
Nou, laten we maar eens wachten op de reacties van de mannen. Ik denk dat jij best wel aantrekkelijk bent, alleen tja, ik heb niet de juiste geaardheid om dat met mijn gevoel te kunnen staven hè ;)

Je moet echt leren om objectief naar jezelf en een ander te kijken. Kijk naar jezelf van voren in een (manshoge) spiegel, niet naar beneden kijken naar je buik. En bedenk dat IEDEREEN zijn/haar buik zo ziet bij zichzelf als je wél stiekem naar beneden kijkt ... Echt waar!

Zo, en nu ga ik nog ff wat havermoutpap en tonijn in die dikke buik van mij schuiven en dan is het weer bedtijd! :)
 
Originally posted by NaiaD
succes in ieder geval en ik moet zeggen het ziet er niet slecht uit!
Zei ik ook al, maar nu moet Missy X het zelf nog gaan zien! :) :thumb:
 
Missy, ik zou een moord doen ;) voor zo'n lijf als dat van jou!

Hoe lang was je ook al weer? 65 kg bij 1 m hoeveel..

Ik ben 1,58 m en weeg nu 72-75 kg (afhankelijk van of ik wel/niet veel heb gegeten en vocht vasthoud.. ik wil naar jouw gewicht afzakken en dan heb ik 25% vet. Bij 62 kg nog maar 20% en dan ben ik volgens de normen zeer gezond..
Minder wil ik niet want dat gaan ten koste van mijn kracht.. en ik vond het wel kicken dat vanavond weer een aantal records sneuvelden (nou ja, da's makkelijk want ik train nog maar sinds begin oktober na een lange pauze van 5 maanden en toen ook nog maar 8 weken bij een slechtere conditie).

Alles is in perspectief.. alle vrouwen vinden hun buik niet plat genoeg.. fotomodellen noemen elkaar en zichzelf 'vet' terwijl ze er als wandelende skeletten uit zien etc. etc..

Dus.. zit er niet over in.. je hebt toch sjans, da's toch geweldig.. die slappe buik train je wel weg door meer buikspieren te ontwikkelen..

Greetz

Ivana
 
Ja ik ben ook nogal moe..ga zo lekker naar mijn bedje toe.

slaap lekker allemaal!
 
Esperantisto , ik ben ook niet echt lang hoor..1.68 maar.
En het lukt jou ook nog wel om zo te worden als je wilt.
Maar nu ga ik slapen ik moet om 9 uur morgen al op school zijn..yakkessssss
 
Missy je ziet er goed uit! De buik zou strakker kunnen maar als je er niet over begonnen was denk ik niet dat het mij was opgevallen.
verder zie ik nu zeker niet in warom je jezelf zou willen uithongeren, je hebt potentieel om een mooi strak lichaam te krijgen en je hoeft daar veel minder voor te doen dan de meeste mensen dus als je er iets aan wil doen, doe het dan ook goed. Op lange termijn zal het altijd beter werken.
Dus: bereken wat je eet per dag, tel alles samen en bereken dan in de formule van de sticky post hoeveel je bassaal metabolisme bedraagt zodat je weet of je teveel eet. Als je dit niet lukt kunnen wij dat laatste wel doen. Je moet enkel weten hoeveel calorieën je per dag eet, dat is het belangrijkste.
En eenmaal je dat weet, weet je ook hoeveel eronder moet gaan om op een haalbare manier af te vallen zonder honger te lijden.

Nog iets, om de buik steviger te maken zou ik ook met crunches beginnen, dit zal weinig doen aan het vet dat erop ligt maar helpt wel bij het verkrijgen van een stevige platte buik.
 
Ah, je moet om 9 uur op school zijn, dus toch vroeg op .. Probeer eens 10 min. eerder op te staan en dan voordat je gaat die twee boterhammen en yoghurt te nemen. Je zult zien dat je je dag met veel meer energie begint, en dat betekent ook dat je 's avonds niet meer zin zult hebben in zo'n heel groot bord avondeten. Vergeet niet ook op school nog twee keer gezond te eten.
 
Ja vandaag hoef ik alleen naar school, de rest van de week heb ik stage of vrij.

En gister stond ik pas om kwart voor 11 op dus daarom ontbijtte ik pas om 11 uur.
Ik ontbijt elke dag, dat is net belangrijk als je wil afvallen toch?
En heb ook geen zin in een knorrende maag op school of stage .
 
damn... die pics vind ik er echt wel goed uitzien hoor... ;)
wat WEG2 al eerder zei, hangt je buik als je al een beetje voorover zit naar voren, en is dit 't minste als je gewoon rechtop zit...

ps. was die bikini echt zo lelijk die je daar droeg? :D
 
grappig..:P mijn bikini was gewoon mooi hoor. Maar als een bekende die foto zou zien kon hij me herkennen aan mn bikini he, daarom heb ik hem ook maar gepaint. Ik was toch bezig he..:D
 
LOL, en ik al denken dat je op een naaktstrand zat .. Mja, dan zat die andere vrouw daar wel erg warmpjes gekleed, dus dat kon ook niet :)
 
Whaha, jeetje, ik zou ook een moord doen voor zo een buikje :D
*kijktnaarzijneigenskippybal*

:banana:

Maar je ziet er idd wel goed uit hoor Missy-X, niet teveel in het vet naar beneden iig, mannen houden er wel van om lekker wat beet te kunnen pakken zonder dat het kraakt en piept :D
 
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor. Ziet er zeker goed uit. Je zei dat je een vetribbel had als je voorover zit. Ha ik heb er 2 en het maakt mij niet uit, want als ik sta dan zie je er niks van. Dat is vast bij jou ook zo of niet?
 
Hehe, als je voorover buigt en je buik zit dan strak.... hoe denk je dan dat het eruit ziet als je rechtop staat? Juist, dan scheurt je pens open :D
Toch logisch dat je vel een beetje oprolt als je voorover buigt
 
Daarom juist. Dat is heel normaal. Daar hoeft ze toch helemaal geen punt van te maken? Ik begrijp het soms niet hoor.
 
Originally posted by pat21
Daarom juist. Dat is heel normaal. Daar hoeft ze toch helemaal geen punt van te maken? Ik begrijp het soms niet hoor.

Vrouwen he? :D :p :D :p

BTW ik ben zelf ook vrouw, dus ik begrijp het wel.

Ik ben zelf ook niet tevreden, maar ik werk er aan!

Gewoon veel cardio en schoon eten!

Positief denken!

groetjes Daffy
 
Mijn vriendin heeft een vet% onder de 20%, 1.76m en 58 kg. ofsow meen ik, maar ik kan het mis hebben, en zelfs als zij zit voorover hangt zie je een paar rolletjes, dat kan bijna ook niet anders..
 
Back
Naar boven