AndroidHealthClinic

Ik wil graag meer spierpercentage opbouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Inderdaad SR, ik heb zelf 18%, en heb die rolletjes ook. Vind het soms ook niet zo mooi, maar dat is echt vrouwengezeik (ben ik mij ook terdege van bewust, dus gelukkig heb ik er niet zo vaak last van dat ik het erg vind) Het wordt je als vrouw van alle kanten aangepraat dat je een mooie, platte buik moet hebben. Inderdaad wordt er niet bij vermeld dat zelfs de ergste anorexiamodellen nog rolletjes hebben als ze zitten :rologen:
 
Ja, mn zusje heeft ook een beetje vetribbel, maar bij haar is die ribbel zelfs strak :s Die van mij is echt zo'n dikke bult. Bij haar zijn het gewoon ribbeltjes zeg maar.

Enne ik ben trots op mezelf vandaag want ik heb eindelijk weer eens gesport. Anderhalf uur ongeveer.

Voel me nu wel fitter, denk dat ik toch maar op een teamsport ga.
 
That's the spirit (sporten)! En nou wel goed eten en je niet blindstaren op die ribbel hè!

En hoe kan je zus nou een strakke ribbel hebben? Die bestaan toch niet :D Echt waar, je ziet veel meer dan een ander, ik geloof niet dat iemand anders ooit deze gedachte over jouw buik heeft gehad, zo van 'mmm, die ribbel hè .. Tja, als ie nou strak was .. maar het is zo'n bobbel!'. See what I mean .. Zo kijken mensen gewoon niet naar je!
 
Pfffff iedereen heeft een ribbel alstie voorover buigt.. Bekijk je zelf staand voor de spiegel en let daar bij ook op je houding. Trots, met rechte rug en schouders naar achter... je zult zien dat dat ook al aanzienlijk scheelt. Met zo'n uitgezakte houding krijg je ook al gauw "een buik"....
En nog een tip, je bent tenslotte een vrouw.. kijk niet te veel in de spiegel of op de weegschaal als je ongesteld moet worden...
Zowiezo hou je dan bijna altijd veel meer vocht vast en heb je een dikkere buik! En je bent dan meestal ook niet echt happy met jezelf, ik althans niet.. En hartstikke goed dat je weer gaat sporten :clap:
 
Back
Naar boven