AndroidHealthClinic

Ik Wil Mijn Vet Percentage Weten /Met Before After Report

Gainerr

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
79kg
Begin gewicht 2012 was 66 kilo

Hier een paar before en after foto's over een periode van 12 maanden trainen.
Heb ongeveer 2 a 3 maal in de week getraind.
Een paar stats: bankdruk is 10x70 10x80 6x90 en me bicep curls 10x 15 17,5 20
Ik doe veel aan dippen en dergelijke voor me tricpes.
Enige opmerkingen zijn altijd welkom ik begon met bankdrukken 40 50 60 kilo.
Weet niet zo goed welke stats er nog meer belangrijk moeten zijn want ik ben nieuw hier op deze site.
Dit jaar is mijn bedoeling er hard en serieus voor te gaan en een beetje goed te gaan builden ik vind dat ik nu een beetje een stabiele ondergrond ervoor heb gecreëerd.
De foto's lopen op van oud tot recent de eerste paar zijn hoe ik net begon en de laatste zijn hoe ik er nu zoal bij sta.

braadie 1.jpg

braadie 3 (2).jpg

braadie 5.jpg

braadie 6.jpg

braadie 7.jpg

braadie 9 (3).jpg

braadie 9.jpg

braadie 10.JPG

braadie 11 (2).jpg

braadie 12 (2).jpg

braadie 34.jpg

Laatst bewerkt:
Wat een progressie

Kdenk 14 an 15% man

Squat je ook?

Jezus, ooit van interpunctie gehoord?

misschien volgende keer wat duidelijker aangeven wat de before en wat de after fotos zijn het is trouwens after zonder h want zo is het een beetje onduidelijk maar voor een jaar vind ik het matig denk dat er meer in gezeten had met een fatsoenlijk voedingsschema en trainingsschema en je vetpercentage schat ik op 15-17% en doe je wel wat anders dan borst en armen nou succes ermee

Lekker buff en goede progressie, maar je grammatica is een DRAMA. Probeer de volgende keer je stats ff in een opsommig te zetten ofzo want dit lijkt nergens op.

• Topic Starter Topic Starter
Jezus, ooit van interpunctie gehoord?

Ja had het ff snel neer gezet zou er vandaag wat meer tijd in stoppen.

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 16:36 ----------

misschien volgende keer wat duidelijker aangeven wat de before en wat de after fotos zijn het is trouwens after zonder h want zo is het een beetje onduidelijk maar voor een jaar vind ik het matig denk dat er meer in gezeten had met een fatsoenlijk voedingsschema en trainingsschema en je vetpercentage schat ik op 15-17% en doe je wel wat anders dan borst en armen nou succes ermee

ja ik wil dit jaar voor de goede voeding en juiste programma gaan dit jaar was meer de bedoeling om aan te komen en een beetje te builden thanks voor de feedback

Train je benen man .

net bovenlichaam maar ga a.u.b wat aan die beentjes doen.
De enige foto waar ik je benen op zie lijken het net stokjes.

En benen van voetballen is dikke bullshit. Ga je eens inlezen over het belang van het trainen van je benen en ga hier aan werken!

Dat is mijn tip. Verder wat ik zie ziet er netjes uit.

En heb je geen fotos van goede poses van je rug e.d.? Dit is alleen je front.

• Topic Starter Topic Starter
net bovenlichaam maar ga a.u.b wat aan die beentjes doen.
De enige foto waar ik je benen op zie lijken het net stokjes.

En benen van voetballen is dikke bullshit. Ga je eens inlezen over het belang van het trainen van je benen en ga hier aan werken!

Dat is mijn tip. Verder wat ik zie ziet er netjes uit.

En heb je geen fotos van goede poses van je rug e.d.? Dit is alleen je front.

Zal ik snel ff erop zetten thanks voor de feedback

of je moet C. Seedorf voetbal benen hebben of je moet gaan squatten. VP is rond de 15

me boven benen zijn wel ok van voetballen alleen kuitjes lopen wat achter dit jaar aan werken

34fzol1_zps8ef7201d.gif

Goede armen en bovenbenen, en ook een goede gewichtstoename, wel wat meer aan je latissimus en traps werken.

Oh, en:

tomplatz6.jpg

Squatten is belangrijk, begin eraan(en deadliften ook)

en ga ook benen trainen want deze zijn nog niet goed ontwikkeld ondanks dat je voetbalt en vergeet ook niet om je lats wat dus de achterkant van je rug is aan te pakken daar krijg je een mooie v vorm van dat geeft je hele fysiek een bredere look is altijd goed overigens denk ik dat je rond de 15 procent zit maar dat kun je zo eignelijk niet zeggen

Terug
Naar boven