MuscleMeat

Ik wil mn fotos plaatsen!

Bezoekers in dit topic

RDW

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 jan 2003
Berichten
120
Waardering
0
Hallo, ik wil graag wat nieuwe fotos plaatsen, alleen kan ik dat zelf blijkbaar nog niet. Wie wil ze ff posten voor mij?

Alvast bedankt!
 
mail ze naar 1 van de mods of laad ze op je server op of op pbase.com

edit: waarom heb ik voor deze post negatieve karma gekregen?
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by bestoldschool
mail ze naar 1 van de mods of laad ze op je server op of op pbase.com

edit: waarom heb ik voor deze post negatieve karma gekregen?

is toch om ziek van te worden. Kunnen de mods hier niets tegen beginnen. loop onderhand de spreekwoordelijke spuigaten uit.

je kan ook hier in deze sectie kijken hoe t moet. Staat ergens een thread over. idd pbase.com of yahoo. maar ik vind t zwaar gebruiksonvriendelijke sites. na lang proberen is t mij uiteindelijk gelukt om mn avatar erin te zetten.
yahoo is helemaal waardeloos. eerst moeite met inloggen om vevrolgens 20 x mn avatar qua grootte aan te passen waarna blijkt dat de afbeeldingen een vaste grootte hebben die je niet kan veranderen. maar goed, succes ermee
 
t is me toch gelukt hoor, dankzij Pbase. Qua gebruiksvriendelijkheid is t inderdaad voor de meeste internetleken (moi!) ff een puzzel. Maar ik kan er aan de ene kant wel inkomen dat je een bepaald aantal post gehad moet hebben om fotos te kunnen plaatsen, want aners worden we er mee overspoeld denk.
 
Originally posted by RDW
. Maar ik kan er aan de ene kant wel inkomen dat je een bepaald aantal post gehad moet hebben om fotos te kunnen plaatsen, want aners worden we er mee overspoeld denk.


volgens mij zit daar geen verband tussen. t aantal posts zijn gerelateerd aan bijv. supplementen en avatar maar niet aan je eiegen fotos plaatsen. tenzij je een avatar wilt natuurlijk.
 
Oh, dat dacht ik. Weer verkeerd begrepen dan...
 
Back
Naar boven