XXL Nutrition

Ik wil o.a. een pannekoek-buik ;-)

Bezoekers in dit topic

Kingskawn

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2004
Berichten
16
Waardering
0
Ben al een tijdje lid van de forum maar heb nooit iets gepost.

Ik ben dus al een tijdje bezig met fitnessen, ik noem het nou maar niet bodybuilding aangezien ik het niet zo zwaar speel.

Ik probeer een regelmaat te behouden van min 4 dagen per week. Dit is me gelukt vanaf mei 2003 al :rolleyes: Ik let niet op wat ik eet omdat ik dacht dat ik niet zoveel kon verliezen of bijwinnen op zo'n korte tijd. Maar dat idee veranderde toen ik daarstraks vele posts las van forumleden.

Daarom wil ik een doel hebben en dat is;

1) Een dieet opstellen, zien wat ik wel of niet mag eten.
2) Overbodig vet verliezen. Ik ken m'n bodyfat niet eigenlijk.
3) Resultaat bekomen op korte tijd (6 maanden)

Ik zou eens foto's moeten nemen van wat ik al bereikt heb vanaf 2003. Ik ben nu net begonnen met "Zero Carb Isopure" en "Fat Burner" (zit vit B6 & Creatine in), allebei van www.naturebesteurope.com. Deze heb ik net gekocht om de spieren 'te drogen'.

Ik heb het trainingschema gedownload maar de benamingen ken ik niet... ???

Is dit een duidelijk uitleg om mij hier stap voor stap uit te leggen wat te doen?Ik weet het, het lijkt veel maar voor pro's zoals jullie moet dat maar een piece of cake zijn denk ik :cool:

Lengte; 1m82
Gewicht; ik schat op een 78kg (waar ligt mijn weegschaal ergens...)
 
Laatst bewerkt:
misschien handig om eens wat stats te posten als eerste?
 
Peppino zei:
misschien handig om eens wat stats te posten als eerste?

Stats? Ja dat zal ik doen wanneer ik hier ergens een weegschaal vind...

Ik zal dit aanpassen in de eerste post.

Sorry, was dit vergeten :p
 
Welkom.

Lees de stickies. (dat zijn de posts vastgepind bovenaan de lijst in elk subforum) en de rest van het forum. Naast alle flauwekul staat er een hoop zinvolle informatie, bijvoorbeeld over voedingsschema's.

Kijk hier eens voor de namen van oefeningen: http://www.exrx.net/Lists/Directory.html

/offtopic ?
... een pannenkoekbuik... hehehe Zou het helpen als ik straks de pannekoeken op eet die ik gisteravond gebakken heb ?
 
Zou niet meteen met een fatburner beginnen!!
Zulke dingen moet je achter de hand houden voor het laatste.
Begin eerst maar eens met een fatsoenlijk schema op te stellen en je er aan te houden :thumbs:
 
Aan fatburnes heb je niets. Die helpen je misschien niet de laatste 5 % maar die eerste 95% zou je toch met dieet en cardio moeten doen..
 
[offtopic]
Veel gasten die hier voor het eerst posten kunnen een voorbeeld nemen aan jouw vraagstelling kingskawn. Erg duidelijke en nette post, daar ontbreekt het helaas bij anderen nog wel eens aan.
[/offtopic]

Voor verduidelijking van de oefeningen idd even naar de link van wazzup kijken, hier vind je erg veel relevante info.

Succes!
 
Back
Naar boven