Fitness Seller

ik wil wedstrijden kickboxen

Bezoekers in dit topic

kingmaes

Novice
Lid geworden
21 apr 2021
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
60kg
Vetpercentage
8%
hallo, ik ben 17 jaar en heb al heel mijn leven voetbal gedaan. als voetballer heb ik altijd al een passie gehad voor gevecht sport ik wou het altijd al zelf doen maar heb me zelf nog nooit ingeschreven voor een club. nu tijdens corona heb ik niet stil gestaan en ben ik op me zelf beginnen trainen is er een mogelijkheid om een amateur wedstrijd te vechten voor nieuwelingen zonder in een club te zitten?
 
Huh is dit het kickboksforum?
 
Tenzij je een natuurtalent bent word je helemaal de tyfus geslagen zonder een goede training.

Zoek een club en ga daar eens kijken en wat leren.
 
Tenzij je een natuurtalent bent word je helemaal de tyfus geslagen zonder een goede training.

Zoek een club en ga daar eens kijken en wat leren.
Valt wel mee hoor
 
Hey jongens ik heb een paar maanden terug een voetbal gekocht. Ik heb me nooit ingeschreven bij een club maar is er een mogelijkheid dat ik in de Eredivisie mee doe zonder in een club te zitten?

Yo thanx alvast bedankt!
 
hallo, ik ben 17 jaar en heb al heel mijn leven voetbal gedaan. als voetballer heb ik altijd al een passie gehad voor gevecht sport ik wou het altijd al zelf doen maar heb me zelf nog nooit ingeschreven voor een club. nu tijdens corona heb ik niet stil gestaan en ben ik op me zelf beginnen trainen is er een mogelijkheid om een amateur wedstrijd te vechten voor nieuwelingen zonder in een club te zitten?

Thuis een beetje oefenen is heel iets anders dan in de ring een paar tetsen op je bek kunnen inkasseren.
Beter zoek je gewoon een goede club bij jou in de buurt en kijk je eerst tijdens de trainingen of je enig kans maakt in een wedstrijd.
 
Valt wel mee hoor

Eyes What GIF
 
Thuis een beetje oefenen is heel iets anders dan in de ring een paar tetsen op je bek kunnen inkasseren.
Beter zoek je gewoon een goede club bij jou in de buurt en kijk je eerst tijdens de trainingen of je enig kans maakt in een wedstrijd.
Hij ging als voetballer er steeds op met twee gestrekte benen, toen werd hem een carrière switch aangeraden, just reading between the lines.
 
Zonder goeie sparringpartner zeker niet. Zoals gezegd,op je eentje leer je niks van dekking of incassering.
 
Fucking ramptoerist ben je ook :lol:
Hoezo?
Je gaat toch tegen iemand vechten van ogv hetzelfde kaliber.
Je wilt niet weten wat voor pipos er op amateur niveau vechten via een club😅
 
Haha, als je nog nooit een paar klappen op je kop hebt gehad ga je heel snel neer in een wedstrijd, inkasseren moet je leren.
 
Haha, als je nog nooit een paar klappen op je kop hebt gehad ga je heel snel neer in een wedstrijd, inkasseren moet je leren.
Ik denk dat grofweg de meeste k.o. mentaal zijn.

Los daarvan leer je niet goed stoten, indraaien, stappen in je eentje. Uitgesloten. Dan combineren, dekking, conditie, stress van klappen krijgen, snelheid, explosiviteit, en nog een lijst.
 
Ik denk dat grofweg de meeste k.o. mentaal zijn.

Los daarvan leer je niet goed stoten, indraaien, stappen in je eentje. Uitgesloten. Dan combineren, dekking, conditie, stress van klappen krijgen, snelheid, explosiviteit, en nog een lijst.

Met name jaren geleden zag je dit vaker. een k.o. op lowkicks bijvoorbeeld, die zie je eigenlijk niet meer.

In mma zag je in de begintijd vele k.o.'s op pijn en angst. Zoals je Captain Henk zag rennen en knipperen met de ogen. Ook de partij van Joop Kasteel tegen Yvel staat mij nog bij.
Maar als je mentaal gebroken bent heeft doorvechten geen enkele zin meer, buiten adem en een lege adrenalinetank wetende dat je de mindere bent en dan toch blijven staan moet je echt een leeuwenhart hebben. Bob Schreiber had dat bijv.
 
Back
Naar boven