• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Ik wil weer aan de supplementen, maar WELKE!?

Bezoekers in dit topic

Dacht al dat het hier op uit zou draaien , waarom vragen (zoals Tatt twat al zegt typed) als je het zoveel beter weet..
jammer maar succes./

Van dit soort instructeurs kan ik zo een beeld voor men ogen halen..
Misschien de held om oude dikke wijven aan het fietsen te krijgen maar daar stopt het ook.

Hallo,

Momenteel fitness ik ruim 8 jaar, 3 x in de week (ma, wo, vr) ook ben ik werkzaam als fitness instructeur.
Ik train momenteel met een splitschema! 15,12,10,15 herhalingen met steeds max 1 min. rust ertussen.

Ik heb ervaring met eiwitten, pre-workouts, en creatines.. ik heb deze in het verleden in overvloeden genomen!

Ik wil niks in pilvorm, alles in poedervorm, ook wil ik niet afhankelijk raken van de supplementen zoals pre-workouts en creatines .. (ookal zit het grootste gedeelte tussen je oren).

Ik ben bereid in 1 x wat geld uit te geven aan misschien verschillende soorten eiwitten (casein, whey, isolaat), ook ben ik benieuwd wat jullie aanraden qua andere supplementen zoals BCAA's, glutamine, Leucine etc.

Ik heb geen moeite om vet aan te komen, maar wel moeite om keiharde spiermassa te kweken, vooral nu ik net een periode van veel stress achter de rug heb is het allemaal wat slanker geworden.

Ik ben 1.90 en weeg 83kg terwijl ik van 95kg afkwam.

Wie of wie heeft een leuk advies wat betreft supplementen.
Je hoeft niet te beginnen over voedingstoffen uit eten halen want dat doe ik voldoende, vis, kip, kwark .. etc. als standaard in mijn levenspatroon!

Ik hoor het graag!

jij bent een top trainer man:rolleyes: weetje wat jij moet doen? ff lekker je school opnieuw doen PANNEKOEK

volgens mij ben jij zoon type die denkt dat als je creatine oplost in olie en het in je reet inject een super anabolic effect shizzle alles krijgt, l*l

VRETEN VRETEN VRETEN VRETEN kreng

als je een opleiding instructeur heb gedaan heb je ook biologie gehad, maar als ik je hoor praten heb je dat examen niet gehaald :laugh:

en volgens mij heb je ook een bril nodig qua etikettering van de bakjes kwark, of je koopt dannoontje of zoiets

oja

:trollface:

Dit moet wel een grap zijn.....

Ja dat heb ik :) .. je kan uit voeding nooit halen wat je uit supplementen kan halen, laat dat voor iedereen duidelijk zijn .. 25gr eiwitten.. dan moet je 1 liter kwark eten .. om een simpel voorbeeld te geven :) ..

PS
graag alleen normale en serieuze reacties svp.. geen zin in reacties van kneuzen die zelf net 3 jaar sporten en denken alles te weten :) just saying

Stel je wat minder arrogant op want ik lees op dit moment maar één iemand die zich profileert als iemand die "denkt alles te weten" en dat ben jij.
Daarenboven kraam je veel onzin uit wat doet vermoeden dat je nét zoveel van bodybuilding kent als een olifant van sokken breien.
Mijn raad:
Open een nieuw topic, stel je iets minder denigrerend op en wissel info uit op een amicale manier

.

Bedankt voor het bevestigen van het stereotype wat we hier op dbb hebben over fitness instructeurs.

Na 9 jaar bezig te zijn zou je dit niet eens hoeven te vragen...

VhkaCaB.jpg

Back
Naar boven