Hallo,
Momenteel fitness ik ruim 8 jaar, 3 x in de week (ma, wo, vr) ook ben ik werkzaam als fitness instructeur.
Ik train momenteel met een splitschema! 15,12,10,15 herhalingen met steeds max 1 min. rust ertussen.
Ik heb ervaring met eiwitten, pre-workouts, en creatines.. ik heb deze in het verleden in overvloeden genomen!
Ik wil niks in pilvorm, alles in poedervorm, ook wil ik niet afhankelijk raken van de supplementen zoals pre-workouts en creatines .. (ookal zit het grootste gedeelte tussen je oren).
Ik ben bereid in 1 x wat geld uit te geven aan misschien verschillende soorten eiwitten (casein, whey, isolaat), ook ben ik benieuwd wat jullie aanraden qua andere supplementen zoals BCAA's, glutamine, Leucine etc.
Ik heb geen moeite om vet aan te komen, maar wel moeite om keiharde spiermassa te kweken, vooral nu ik net een periode van veel stress achter de rug heb is het allemaal wat slanker geworden.
Ik ben 1.90 en weeg 83kg terwijl ik van 95kg afkwam.
Wie of wie heeft een leuk advies wat betreft supplementen.
Je hoeft niet te beginnen over voedingstoffen uit eten halen want dat doe ik voldoende, vis, kip, kwark .. etc. als standaard in mijn levenspatroon!
Ik hoor het graag!