XXL Nutrition

Ik word hier zo moe van

  • Topic starter pb1984
  • Startdatum
  • Reacties 12
  • Weergaven 872
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

pb1984

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2006
Berichten
26
Waardering
0
hallo.wat ik kwijt wil is dat alles tegenwoordig kanker veroorzaakt of schadelijk is.ik vind dit echt irritant. zelfs wei (komt van melk uiteindelijk) zou de kans op k kunnen verhogen evenals de hoge inname van eiwitten (dierlijke) zoals wij bb dat doen. lees dit maar:

Chinese, Britse en Amerikaanse onderzoekers volgden zes jaar lang 6500 mannen en vrouwen in 65 provincies van China in een studie naar het verband tussen voedingswijze en ziekten. T. Colin Campbell, leider van het onderzoek en docent aan de Universiteit van Cornell in de Verenigde Staten, schreef: ‘De voornaamste enkelvoudige invloed op ziekten als kanker, diabetes en hart- en vaatziekten bleek de hoeveelheid (met name dierlijk) eiwit te zijn. Hoe meer je ervan binnenkrijgt, des te hoger het risico is.’ Volgens Dr. Campbell vormt dierlijk eiwit de grootste bijdrage uit het voedsel aan aderverkalking en het ontstaan van kanker. Melkeiwitten zouden minstens zoveel van deze problemen veroorzaken als eiwitten uit vlees.

Andere onderzoeken hebben vergelijkbare conclusies opgeleverd, zoals: ‘Het aantal sterfgevallen als gevolg van hartziekten is niet alleen gecorreleerd aan de hoeveelheid geconsumeerd vet, maar ook aan de hoeveelheid melkeiwitten.’ En: ‘Melkeiwit is een van de factoren die kankerachtige dikke darmontsteking veroorzaakt, en heeft een opwekkende invloed op autoantilichamen, die geproduceerd worden bij allerlei auto-immuunziekten.’\

kan je nou niet niet eens gewoon een glaasje melk drinken of kip eten zonder bang te zijn voor allerlei bullshit.pfffff...zo vermoeiend dit!!!!!!

om even verder te gaan wat is een vervanger voor melk en melkproducten? juist soja-producten nou mooi niet.

Soja zou kanker en schade aan de hersenen veroorzaken.
Een hoge opname van soja tijdens de zwangerschap en de borstvoeding kunnen veranderingen in de ontwikkelingsstadia van kinderen veroorzaken .
Soja kan ernstige allergische reacties veroorzaken .
Supplementen van soja slagen er niet in om menopauze symptomen te verhelpen.
Zwangere vrouwen zouden het eten van sojaproducten moeten vermijden.
Het eten van kan tot nierstenen leiden.
Het gebruik van baby formules van soja zou in relatie staan met gedragsproblemen.
Sojaformules stellen zuigelingen aan hoge niveaus van geslachtshormonen bloot.
De soja verzwakt uw immuunsysteem

het enige wat gezond dus is eigenlijk is om boer te worden je EIGEN groenten etc te kweken en daarvan te leven (uit de supermarkt zit ook vol met troep)
 
Laatst bewerkt:
Zolang je met mate eet, hoef je nergens bang voor te zijn. Kranten zijn ook erg ongenuaneert, dus **** ze.
 
maar wij eten eiwitten niet bepaald met mate toch
 
Zolang je met mate eet, hoef je nergens bang voor te zijn. Kranten zijn ook erg ongenuaneert, dus **** ze.

echt iets voor een bodybuilder :rolleyes:
 
maar wij eten eiwitten niet bepaald met mate toch


Wij eten ook wel meer dan dierlijke eiwitten, althans, dat zou wel moeten ;)
Verder wil ik de ganse studie eens zien, ipv zo'n artikeltje van nog geen 10 lijntjes. Zeer ongenuanceerd dus.

@arnoldfan: que ?
 
haha, eva. typisch. Het komt van vegetaristen. Zo'n soort nieuws is natuurlijk een godsgeschenk voor ze hé.

Je moet beseffen kerel dat verschillende onderzoeken iets anders zeggen en dat bepaalde groepen de beste onderzoeken kiezen die voor hen past.

Niet hard op blindstaren en eet/drink gewoon dierlijke eiwitten.
 
zijn genoeg mensen die gezond leven en het ook krijgen. ik denk daarom ook dat het genetisch vastligt of je het krijgt of niet. dat het in je dna structuur zit dus.
1 op de 3 sterft aan kanker dat is erg veel. echter gemiddeld eten die mensen ongeveer hetzelfde. niet dat die mensen een heel afwijkend eetpatroon hebben.
vergeet niet dat als je aan krachttraining doet je lichaam ook extra eiwitten nodig heeft, dat is iets anders als mensen die zichzelf volstouwen met veel eiwitten maar verder niks doen.
 
van leven ga je dood.... accepteer het maar. Het gaat er niet om wie het langste blijft leven, het gaat er om wat je in de tussentijd doet.
 
zijn genoeg mensen die gezond leven en het ook krijgen. ik denk daarom ook dat het genetisch vastligt of je het krijgt of niet. dat het in je dna structuur zit dus.
Monster wetenschappelijke opmerking. :roflol:
 
Het is gewoon een feit dat mensen tegenwoordig vaker kanker krijgen doordat de mens gewoonweg ouder wordt dan vroeger. Meer celdelingen in een leven, meer kans op een foute deling.
Tevens zullen alle chemicalieen en fijnstof etc een veel groter risico vormen dan wat eiwitten, zout, of wat dan ook.
 
eigen groententeelt lijkt mij ook niet ideaal. Tenminste als ze bevochtigt wordt door natuurlijke regenval, regenwater bevat schadelijke zuren:)
Dus best gaan bijstaan met parapluutjes.
 
Ik maak me er tegenwoordig geen zorgen meer over. Aangezien je van 99% van alle voeding kanker krijgt... :p Gewoon blijven eten en lekker groeien, dood gaan we toch allemaal uiteindelijk :lick:
 
Back
Naar boven