Fitness Seller

Ik wordt bedreigd!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mine!!!!!11

Debby, date?

Ga jij maar lekker hand in hand op date met dr, als je dr maar weer netjes optijd thuisbrengt bij pappa Beer :bj:
 
topic van het jaar.

en toch zou ik zeggen, post die PM eens ff. Of slaat ie toevallig de spijker op z'n kop?

neg. karma geven kan niet zomaar, maar het zit er ook niet voor niks.
 
ja laat die pm zien
 
Ga jij maar lekker hand in hand op date met dr, als je dr maar weer netjes optijd thuisbrengt bij pappa Beer :bj:


Whoehahahahah !!!
 
Ik zeg altijd maar zo, debby smebby.
 
Deb kennende ken ze er wel wat van.
 
Iemand een samenvatting?
 
this thread is useless without PM's.
 
Iemand een samenvatting?

deb is 'bedreigd' en is ondergespoten met neg karma, deb wil wraak en opent een topic over de boosdoener :p

alleen gissen we nu al 4 pagina's over wat botjebreker daadwerkelijk gepost heeft :cool:
 
Ga jij maar lekker hand in hand op date met dr, als je dr maar weer netjes optijd thuisbrengt bij pappa Beer :bj:

Deb en ik weten wel beter ;) toch tijgerinnetje? :kiss:
 
mss kan de boosdoener zelf even coment's geven ?
 
alleen gissen we nu al 4 pagina's over wat botjebreker daadwerkelijk gepost heeft :cool:
gis niet verder, hier is het hele verhaal:


Effe bij een vriendin op de koffie. Ik loop achterom en kijk door het keukenraam naar binnen. Tis weer zover. Ik kijk tegen een strak gevormde jongenkont aan, zo te zien van een jaar of 18… Ze heeft weer een slachtoffer te pakken, het geile mokkel… Ze hangt achterover over de keukentafel en wordt snel en heftig gedoet door de jongen.

Ik doe de deur zachtjes open zodat ze niets horen…. En ik hoor ze allebei hijgen… Het hijgen van Chantal wordt sterker en sterker en ik weet dat ze zometeen gaat gillen en klaarkomen. Ik ga vlak achter hun op de grond zitten zodat ik een mooi uitzicht heb. Ik kan nu haar lekkere kale gleuf zien en de lange lat die snel in en uit haar k*t schuift.

De ballen kletsen tegen haar klit aan. Ook de jongen begint zwaar te hijgen en Chantal gilt “harder, neuk me harder met die lekkere pik van je…”, begint te schreeuwen, ik zie haar k*t om de leuter krampen en de slet komt met een lange haal klaar. De jongen haalt zijn neuklat eruit, trekt een paar keer aan zijn lat en ik zie dikke vlokken sperma tegen het kontje van Chantal kletsen. Het druipt over haar natte k*t naar beneden en pets op de grond… De man stapt achteruit en valt bijna over me en verschiet.

Snel doe ik mijn hand voor mijn mond ten teken niets te zeggen. Snel hersteld hij zich en kijkt beduusd naar zijn druipende half slappe lul… Ik bekijk zijn pik eens goed. Een mooi helemaal glad exemplaar, zijn ballen en rondom zijn ballen ook helemaal lakker glad. Ook zijn bilnaad was helemaal glad, had ik al gezien… hmmm… En mijn pikkie begon lichtelijk te kloppen.

Ik ben geen homo, maar vond het wel geil… En dan nog steeds hangend en hijgend over de tafel mijn vriendin. Benen nog uit elkaar en recht tegen die spleet aankijkend….. Ik stak effe een vinger in haar natte k*t en gelijk zei ze “lekker Henk, ga maar lekker op en neer in mijn k*tje…” Dus hij heette Henk. Ze bleef lekker voorover hangen terwijl ik met 2 vingers in haar k*t zat te porren.

De jongen keek vrolijk glimlachend toe. Hij trok de vingers uit haar k*t en likte ze af… Hij pakte wat keukenhanddoeken en bond de handen van Chantal vast. Ook bond hij er eentje voor haar ogen zodat ze niets kon zien… “Geile plannetjes Henk, nog niet klaar met me, wat ben je van plan…” Henk bleef stil en ik stak af en toe een paar vingers in haar druipende k*t… Op het aanrecht stond een cola flesje.

Ik stond op en keek in de koelkast. Daar stond er nog eentje maar ijskoud… Ik trok de dop eraf en Chantal mijmerde dat ze ook dorst had dus gaf ik haar een slokje zonder te weten dat ik het was… Samen dronken we de rest leeg en duwde langzaam de nek van het flesje in haar k*tje en verder en verder sperde haar k*t zich om het flesje. Ze begon langzaam te hijgen en vroeg om dieper door te duwen. “Duw die hele fles in mijn k*t flikker… duw harder… Dat ding past lekker in mijn natte k*t…” kwijlde ze en hijgend hing ze met haar benen uit elkaar.

De fles zat nu tot de helft in haar k*t en ging langzaam op en neer… en werd versneld en dieper en sneller en haar ademhaling ging over in zachte gilletjes en kreetjes en over in een lange kreet en we zagen het k*tgeil langs de strakke lippen naar buiten persen…. Weer kwam de slet klaar… ik smeerde het geil van haar k*t over de eikel van Henk die langzaam begon te kloppen… hij vond het zichtbaar lekker!

De fles werd uit haar k*t getrokken en ik deed zachtjes mijn kleren uit. Mijn jongeheer was al aardig gegroeid en natte druppels kwamen uit mijn eikel… Henk wreef even met zijn hand over mijn eikel en masseerde zachtjes mijn ballen. Lekker… Ik begon aan de k*t van Chantal te likken. Ik zat met mijn rug naar haar toe op mijn kont, hoofd achterover. De inmiddels weer hard geworden leuter van Henk hield hij nu recht voor de k*t van Chantal en ik kon af en toe over zijn natte eikel likken… Mijn tong gleed van het natte k*tje naar de kloppende eikel over en weer… Mijn eigen eikel was kleddernat inmiddels van het voorvocht… Met een hand masseerde ik de leuter van Henk, af en toe wat vingers in de geile k*t van Chantal stoppende zodat alles glibberig aan het worden was.

Ik liet wat geil afzakken naar zijn bilnaad en haalde af en toe een vinger richting zijn kontje. Door de gladheid gleed mijn vinger moeiteloos naar binnen en ik voelde alles reageren in zijn lijf en zijn leuter begon te kloppen. Ik pakte de leuter in mijn mond, kletste een flinke partij speeksel over zijn zaakje en maakte alles nog glibberiger. Mijn vinger gleed moeiteloos in en uit zijn sterretje. Henk keek naar beneden en zag mijn keiharde pik strak overeind staan. Hij stond met gespreidde benen over me al die tijd.

Hij zakte langzaam door zijn knieen en zijn sterretje kwam precies op mijn eikel en langzaam drukte ie met zijn lijf over mijn dikke eikel…. Een geil gevoel kwam over me… de eerste keer dat ik iemand in zijn kontje ging nken… tenminste een mannelijk kontje… Langzaam schoof Henk soepel over en weer over mijn harde lat! En ik likte aan de geile k*t van Chantal… Henk zat nu met zijn snufferd bijna tegen het geile kontje van Chantal, terwijl ik van onderaf likte met mijn harde paal in Henk zijn kontje… Henk zei zachtjes “ Chantal, weet je dat ik in mijn kontje gedoet wordt door iemand met een lekkere harde paal en dat die ander je k*tje aan het likken is….

Een harde leuter gaat in en uit mijn kontje slet…” Een paar seconden was het stil… Henk likte over haar kontgaatje en toen wist ze dat het waar was! Een diepe kreet, haar k*t begon te krampen en geil perste uit haar k*t, het drupte langs mijn likkende tong naar beneden over mijn gezicht!!! Ik voelde mijn eikel borrelen. Henk voelde het ook en schoof omhoog zodat mijn eikel uit zijn kont kwam… Henk keek me aan en zei me “Ik wil dat je met je geile pik me tegen mijn ballen en kontje aanspuit…”

Dat was genoeg. Zonder mijn lul aan te raken begon mijn eikel te spuiten en te spuiten… ik raakte zijn kontje, ballen en buik… Dikke stralen vlogen hard omhoog…. Henk glimlachte, deed een stap naar voren, smeerde geil over het kontje van Chantal en boorde zijn lange leuter in het strakke gaatje. Een diepe zucht volgde… “neuk me, neuk me in mijn kontje….” En Henk ging als een bezetene te keer. Ik sopte mijn vingers in haar gapend natte k*t en een paar seconden later kwam haar volgende kreet en krampende bewegingen persten emmers geil uit haar k*t.

Henk trok zijn harde lat uit het kontje, ik liet een paar vingers over zijn bilnaad glijden, duwde een vinger in zijn kontje en zijn eikel begon weer te spuiten. Dikke klodders vlogen tegen het kontje en k*tje van Chantal en over haar gekromde rug!!! Henk maakte Chantal vrij en ik zij vrolijk “ en nu een bakje koffie moppie”. Geil glimlachend zei ze “snel dan, want nu we toch bezig zijn wil ik meer, nu is mijn kans met 2 geile leuters hier voor me, of zijn we afgewerkt soms?”. Ze nam 1 voor 1 de halfslappe lullen in haar mond en likte ze helemaal schoon. Kloppend kwam alles overeind….. toen ze bij ons beiden een vinger in onze kontjes duwden…
 
haha lol

alleen had je de namen nog moeten veranderen ;)
 
ik heb andere namen gekozen om de personen in kwestie niet te betrekken

chantal = debby
henk= de persoon die dreigt (Botjebouwer dus)
ik= ik :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven