AndroidHealthClinic

Ik wordt bedreigd! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
misshcien een admin even op de hoogte brengen. Die ondernemen dan wel actie neem ik aan.
 
oh zie al dat er hier 1 post...
 
Stelletje kinderen... :rolleyes:
 
debyy is een vent
 
Hij wil je onderkwakken!
En debby is een kerel en doet mee.

Of jij en debby kunnen spuitend klaarkomen en kwakken hem onder.

Gare hanenhok kan alles!
 
Hij wil je onderkwakken!
En debby is een kerel en doet mee.

Of jij en debby kunnen spuitend klaarkomen en kwakken hem onder.

Gare hanenhok kan alles!

Ik zal dan zeker niet de gene zijn die over zich heen laat spuiten .
Gneh gneh gneh ......:D
 
Geile topic dit.
 
Volgens mij loopt dit topic een beetje uit de hand.
 
deb is 'bedreigd' en is ondergespoten met neg karma, deb wil wraak en opent een topic over de boosdoener :p

alleen gissen we nu al 4 pagina's over wat botjebreker daadwerkelijk gepost heeft :cool:

Ah.


misshcien een admin even op de hoogte brengen. Die ondernemen dan wel actie neem ik aan.

Ben geen admin.


Maar als Debby wilt dat er wat aangedaan wordt, is het handiger een mod/admin een PM te sturen of een topic report te maken dan een topic te openen wat uit de hand loopt.

Eerder kunnen wij niets doen.


Aangezien dit topic verder weinig meerwaarde biedt gaat hij mooi op slot. :)
 
We hebben even uitgezocht wie er wat aan wie heeft gestuurd en bij deze heeft mejuffrouw Debby een afkoelingsperiode verdiend + een paar extra punten aan haar naam verbonden. Beetje jammer als je op deze manier probeert de boel te verzieken.... Niemand heeft het recht een ander straffeloos vals te beschuldigen!

Tip: neem je time-out om te bedenken of je een constructieve bijdrage wilt leveren aan het forum en zo niet mag je wegblijven.

BB is bij deze van alle acties waarvan hij werd beticht gezuiverd, dat het duidelijk mag zijn.

Gr. D.

Ps. Ik word schrijf je zonder t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven