XXL Nutrition

Ik wordt minister in Colombia (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Het Colombiaanse parlementsgebouw in Bogota is een grote coffeeshop. Dat blijkt uit onderzoek van de vice-voorzitter van de Senaat. In het gebouw wordt volop drugs verhandeld en gebruikt. Politici snuiven zelfs cocaïne tijdens hun werk. "Ik ken namen van mensen die drugs verhandelen hier in het gebouw", zo zegt senator Edgar Artunduaga.

Uit het onderzoek blijkt verder dat geen enkele bewakingscamera werkt en dat duizenden mensen gewoon binnen kunnen wandelen met een valse toegangspas. Daardoor lijkt het parlementsgebouw wel op een gezellige markt waar allerlei 'producten' aan te schaffen zijn.

De vice-voorzitter van de Senaat zegt nu dat hij de drugshandelaren zal aangeven bij de autoriteiten.

(bron: wederom fok.nl)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]wat zei je ik hoorde je effe niet
 
Ja, naar het schijnt mag je in Colombia kleine hoeveelheden (hard)drugs bijhebben voor eigen gebruik.

In het Europees parlement wordt ook wat afgesnoven.
 
spiertje16 zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]wat zei je ik hoorde je effe niet

****ed!!! das prins willem alexander :eek: :D
 
The rebel zei:
Ja, naar het schijnt mag je in Colombia kleine hoeveelheden (hard)drugs bijhebben voor eigen gebruik.

In het Europees parlement wordt ook wat afgesnoven.

hmm.. lijkt me onwaarschijnlijkmaar ik zal het wel eens navragen hier.. ken 2 colombiaanse dames..

het kost in ieder geval geen reet... voor 5-10 dollar heb je 1 gram en zo goed... die krijg je niet in NL.
 
KaLe zei:
****ed!!! das prins willem alexander :eek: :D

Dat verklaard meteen waarom ie maxima zo leuk vind :o
 
Er zijn een aantal Zuid Amerikaanse landen waar inderdaad coca bladeren legaal zijn, dit wordt gebruikt in thee en los om op te kauwen. Peru, Bolivia, Colombia zijn landen waar coca planten worden verbouwd, Peru en Bolivia van nature en in Colombia door de import. Ik kwam het ook tegen in Venezuela, maar ja thee of het echte spul dan is de keuze snel gemaakt :D
 
Pumpin' zei:
hmm.. lijkt me onwaarschijnlijkmaar ik zal het wel eens navragen hier.. ken 2 colombiaanse dames..

het kost in ieder geval geen reet... voor 5-10 dollar heb je 1 gram en zo goed... die krijg je niet in NL.


Ik wist dat ook niet maar ik las het in dit artikel:


'Cocaïne is gewoon te koop in Colombiaans parlement'

In de wandelgangen van het Colombiaanse parlement wordt volop cocaïne gesnoven. De nationale drug is zelfs te koop in het parlementsgebouw. Dat heeft de vice-voorzitter van de Senaat, Edgar Artunduaga, gezegd.
Het is volgens hem een chaos in het Colombiaanse parlement. Schoenverkopers, astrologen, marihuana- en cocaïnedealers hebben toegang tot het parlementsgebouw. Geen van de beveiligingscamera's werkt; zo'n tienduizend mensen beschikken over een toegangspas, maar vele daarvan zijn vals, zei Artunduaga.

Artunduaga, die een onderzoek liet instellen naar de wanpraktijken, zei dat hij de drugdealers zal aangeven bij de autoriteiten. Ondanks aandringen van een aantal parlementariërs weigerde hij de namen te noemen van degenen die cocaïne gebruiken, naar eigen zeggen omdat hier in Colombia niets mis mee is. Het is in het land toegestaan om kleine hoeveelheden marihuana, cocaïne en heroïne te bezitten voor eigen gebruik.

Afgevaardigde Armando Benedetti riep Artunduaga niettemin op aan wel namen te noemen en bewijsmateriaal te presenteren voor zijn beschuldigingen. Doet hij dit niet dan moet hij opstappen, zei Benedetti.

kum
 
Haha relaxede boel daaro:P
 
hahah wat een doorgesnoven idioten daaro
 
Back
Naar boven