XXL Nutrition

Ik wou dat ik neger was

Bezoekers in dit topic

Die shit is al 9 jaar oud man, dat joch is nu al 24...
 
sorry als ik je beledigd hebt want je bent volgens mij ook neger toch?aan je avater te zien.maar heb niks tegen negers tenzei ze zijn zoals die jongen beschrijft wat hij wil zijn.maar een blanke die een neger wil zijn gaat gewoon te ver.


:roflol:

Check zijn gallerij, praat dan verder;)
 
Holy shit.

Jij bent potverdomme echt te stom om zelf te schijten.

haha jij bent me ook een figuur he , je kunt geen normaal antwoord tegen me geven omdat je het niet kan hebben dat ik een andere mening heb dan jou.volgens mij geef je mij nog meer aandacht dan je eigen vrouw.vraag jezelf eens af waar je mee bezig bent jonge.:D
 
EricR zeg hier is wat van van deze rashatende Nederlanders, zo kan het toch niet he.. Grrr..

GRAPJE Sgatjes,

I love u ALL,, =),, pEAce Out Niggazz! Respect!
 
EricR zeg hier is wat van van deze rashatende Nederlanders, zo kan het toch niet he.. Grrr..

GRAPJE Sgatjes,

I love u ALL,, =),, pEAce Out Niggazz! Respect!

peace bro
 
loooool

6bw6puv.jpg

Alleen al dat je naar zo'n muziek kunt luisteren... :sad:
The only thing is HOUSE music....and it always will be


Dit topic :roflol: :roflol:
 
Voel me helemaal thuis in dit topic, zeker toen ik Thijs Bosma zag.

Hou het straat g`s & keep hustling.

Jeweetzelluf.
 
wigger_copy.jpg



Misschien kan iemand gelijk een thread openen over Richard Sandrak, is ook al weer een week geleden dat daar een thread over gestart is.
 
wigger_copy.jpg



Misschien kan iemand gelijk een thread openen over Richard Sandrak, is ook al weer een week geleden dat daar een thread over gestart is.

:roflol:

Kan je helaas geen karma geven. Maar hij is goed verzonnen. :D
 
Holy shit.

Jij bent potverdomme echt te stom om zelf te schijten.

Hahaha, ik moet karma verdelen..sorry.

@arnoldfan Die 'gozer' in z'n avatar is Mohammed Ali A.K.A Cassius Clay..
 
Zoutzak is echter wel een neger. Een neger die bushokjes sloopt.
 
Ja bij sommige posts zie je zo dat diegene niet verder dan vuilnisman zal komen (niks mis met vuilnisman hoor, I LOVE U GUYS).
 
hahaha:D
 
Laatst bewerkt:
sorry als ik je beledigd hebt want je bent volgens mij ook neger toch?aan je avater te zien.maar heb niks tegen negers tenzei ze zijn zoals die jongen beschrijft wat hij wil zijn.maar een blanke die een neger wil zijn gaat gewoon te ver.

dit gaat echt te fur :roflol:
 
Back
Naar boven