XXL Nutrition

Ik wou dat ik neger was

Bezoekers in dit topic

Nu ga je wel erg ver, een reden waarom ik zou mezelf van kant zou maken zou zijn:
als ik op 28 maart 1989 was geboren.
Automonteur zou zijn.
175 cm lang en 60 kg zou wegen.
Ik een boerennaam als Erwin zou hebben.
Maar 60 kg zou benchen,
of 100kg zou deadliften,
of met moeite 12 reps met 50 kg kan squaten.
Ik fan zou zijn van een andere vent en me ook zo zou noemen.
Of als een plaatje van een homofiele tijger van het eveneens homofiele koppel Siegfried en Roy respresentatief voor mij als persoon zou zijn.
Of als ik eigenlijk een neger met rood haar had willen zijn en om dit te verbergen het extreem tegenovergestelde ga beweren.

hehe anders voel je je ff aangesproken, je laat je nu wel heel erg kennen gozer:p wat een nerd
 
al die gays hier denken meteen weer het verkeerde.
 
iedereen zou een neger moeten hebben !
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ja, dan ben je officieel de DBB klapmongool van het jaar.

Gefeliciteerd dude.

jij mag jezelf niet eens een lid noemen van dutchbb want jij traint niet eens.je zit alleen een beetje interresant te doen.dat scheldgedrag tegen me( waar we het al vaker over hebben)geeft alleen maar aan hoe een triest ventje je wel niet bent.ga je eens een leven zoeken joh.ga trainen ofzo.aan dat koppie van je te zien ben jij de enige mongool op heel dutchbb dus als je nog verder wilt rellen met me maak je een topic aan genaamd ... klaaswitz vs arnoldfan.ongeloofelijk hoe een kerel van die leeftijd zich zo kan gedragen.haha ik lach je gewoon uit.:roflol: excuus voor de anderen.
 
Gvd kerel, gebruik eens ****ing hoofdletters.

Btw, misschien vind je klaaswitz een mongool, maar niemand mag jou iig:D
 
Gvd kerel, gebruik eens ****ing hoofdletters.

Btw, misschien vind je klaaswitz een mongool, maar niemand mag jou iig:D

dat JIJ voor hem opkomt en een stel anderen die zich ook aangetrokken voelen tot zon mongooltje mag nu wel duidelijk zijn.ik heb geen problemen verder met derest.
 
jij mag jezelf niet eens een lid noemen van dutchbb want jij traint niet eens.je zit alleen een beetje interresant te doen.dat scheldgedrag tegen me( waar we het al vaker over hebben)geeft alleen maar aan hoe een triest ventje je wel niet bent.ga je eens een leven zoeken joh.ga trainen ofzo.aan dat koppie van je te zien ben jij de enige mongool op heel dutchbb dus als je nog verder wilt rellen met me maak je een topic aan genaamd ... klaaswitz vs arnoldfan.ongeloofelijk hoe een kerel van die leeftijd zich zo kan gedragen.haha ik lach je gewoon uit.:roflol: excuus voor de anderen.



retard.jpg.w300h341.jpg
 
Back
Naar boven