MuscleMeat

'Ik wou er uitzien als een paard'

Bezoekers in dit topic

dijen van 78 cm en armen van 45. Yes right :rolleyes:

edit op die andere foto is wel een stuk groter maar benen van die grootte geloof ik niet.

Ik geloof het zeker wel. Kijk naar die foto die ik net geplaatst heeft, kan weldegelijk 78cm zijn..
 
Je hoort onvoorwaardelijk van je kinderen te houden zolang ze niemand er kwaad mee doen ook al ben je het niet eens met de levensT van je kinderen.

Ben jij dat Balkendende? Hij is vermomd als een dbb member!
 
Waarom zou Ronnie niet overdrijven maar deze dame wel?

Als je ergens succesvol in bent, heb je altijd te maken met mensen die je willen kortwieken.
 
Tsja, als dit hetgeen is wat haar oprecht gelukkig maakt dan mogen haar ouders in de handjes knijpen want niet veel mensen kunnen zich intensief bezig houden met de dingen die ze leuk vinden.

Wat zou ze deadliften?
 
Tsja, als dit hetgeen is wat haar oprecht gelukkig maakt dan mogen haar ouders in de handjes knijpen want niet veel mensen kunnen zich intensief bezig houden met de dingen die ze leuk vinden.

Wat zou ze deadliften?

Een paard?
 
Ik ben wel benieuwd naar haar vriend eigenlijk
 
Inderdaad. Ik geloof er geen **** van dat ze dat alleen eet. Dat bestaat gewoon niet. Het meest cruciale, het ontbijt, slaat ze over.

Lees eens goed, ze gaat 2uur nog eten, dus ze zal wel niet voor de middag haar bed uitkomen.
 
Wat een heerlijk genuanceerde verhaal.

Zeker alleen maar gefrustreerde ecto's bij de sportwereld.

En ze is buffer dan 90% van dit forum!

helaas wel.komt door de grote hoeveelheid voetballers en hotti's die zich aanmelden en hun 6 pack willen showen.
 
****ing triest mannetje die journalist. Dat hij het niet mooi vind mag (ik vind het ook lelijk) maar om het zo te brengen toont alleen maar aan dat hij zelf een gefrustreerde ecto is. Wie de **** is hij om te zeggen dat haar voeding afstotelijk is. In tegenstelling tot de meeste vrouwen is ze gelukkig met zichzelf dus als zij het leuk vind, who cares ???

Wel vreemd eetschema trouwens. Om 2 uur wakker worden om te eten? En geen ontbijt ???
 
Back
Naar boven