MuscleMeat

'Ik wou er uitzien als een paard' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Masterhit

Monstrous Giant
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
14 apr 2006
Berichten
12.699
Waardering
1.031
De overtreffende trap van bodybuilding: Jana Linke-Sippl

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is niet Arnold Schwarzenegger met een pruik op, maar Jana Linke-Sippl. De 43-jarige Duitse, het zal U verbazen, is een fanatieke bodybuildster.

Jana Linke is eigenlijk een Oost-Duitse. Achttien jaar geleden ontvluchtte ze echter de DDR. Wie daar de wortels van haar viriele vormen zoekt - de DDR was een berucht producent van manwijven voor sportdoeleinden - wijst Linke evenwel terecht. 'Ik woog 52 kg toen ik de DDR verliet. Pas in het Westen ben ik beginnen trainen. Waarom? Ik wou eruit zien als een pezig paard.'

Dat van dat paard is alvast aardig gelukt. Dijen als Duitse rijnaken (78 cm omvang), armen van 45 centimeter en 85 kilo droog aan de haak. Mocht het geen Duitse zijn, we zouden gewagen van een Brabants trekpaard. Afzichtelijk. Maar zelf vindt ze zich bijzonder knap. Ze laat graag en vaak haar spierballen rollen en schept op over de geweldige coïtus die ze met dat gespierde lichaam heeft. 'De coïtus is geweldig omdat ik elke spier in mijn lichaam kan doen samentrekken. Mijn vriend is er zot van.'

Nieuwe boezem

Diezelfde vriend drong er wel op aan dat juffrouw Linke zich een nieuwe boezem liet fabriceren. 'Door het trainen was die volledig verdwenen', aldus Linke. 'Daarom heb ik twee borstimplantaten laten aanbrengen. Samen 900 gram siliconen. Ook omdat je zonder borsten kansloos bent op de wedstrijden.'

En wedstrijden, in casu bodybuildingprijskampen, zijn het hoogste goed waarvoor alle middelen worden aangewend. Elke ochtend doet Linke een uur duurtraining. 'Op de nuchtere maag, zo verbrand je de meeste calorieën. 's Avonds train ik nog anderhalf uur.'

Het zal u niet verwonderen dat Linke ook strikt vetvrij eet. Ontbijt kent ze niet, ongetwijfeld zeer gezond. Pas 's middags begint ze eraan: 60 gram muesli, 100 gram havervlokken en 60 gram zuivere proteïnen, doorgespoeld met zwarte koffie. Om 15 uur een eiwitshake. Om 17 uur 500 gram kalkoenwit, 80 gram rijst plus groenten. Om 20 uur nog een eiwitshake. En om 2 uur 's nachts (!) 500 gram kalkoenvlees, 80 gram rijst en groenten. Afstotelijk.

Dat vinden ook de ouders van Jana Linke. Ze weigeren elk contact met haar en schamen zich ronduit voor hun dochter. 'Er is niks vrouwelijks meer aan haar, ze overdrijft', aldus pa. (waw)

linkje : http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?articleID=441HIU9D

pa is nie happie :roflol:

hoe zouden jullie reageren moest je dochter aan de roids gaan ? discuzzz :)
 
Omg ! wat een lekker ding.....:eek:

OT: Mijn dochter wil dat niet ....i hope. :)
 
niet mijn fetish.
maarja ieder zen doel in het leven
 
Wat een heerlijk genuanceerde verhaal.

Zeker alleen maar gefrustreerde ecto's bij de sportwereld.

En ze is buffer dan 90% van dit forum!
 
zie je toch zo dat ze clean is, het lijkt enkel alsof ze aan de juice zit vanwege het lage vetpercentage :D
 
Vreemd voedingsschema..
 
Wat een heerlijk genuanceerde verhaal.

Zeker alleen maar gefrustreerde ecto's bij de sportwereld.

En ze is buffer dan 90% van dit forum!

maak daar maar 95% of misschien wel 99% van :P
 
Je hoort onvoorwaardelijk van je kinderen te houden zolang ze niemand er kwaad mee doen ook al ben je het niet eens met de levensT van je kinderen.
 
Laatst bewerkt:
Zeker alleen maar gefrustreerde ecto's bij de sportwereld.


Hoe komen bb'ers er toch altijd bij dat als er kritiek wordt afgegeven op de bb lifestyle dat het dan altijd moet gaan om gefrustreerde ecto's. Ben je nu echt in de veronderstelling dat daar een ectomorphe journalist een stukje zit te schrijven en helemaal gefrustreerd zit te zijn over zijn eigen lichaam ten op zichte van deze 'mevrouw' ?
 
Vreemd voedingsschema..

Inderdaad. Ik geloof er geen **** van dat ze dat alleen eet. Dat bestaat gewoon niet. Het meest cruciale, het ontbijt, slaat ze over.
 
Je hoort onvoorwaardelijk van je kinderen te houden zolang ze niemand er kwaad mee doen ook al ben je het niet eens met de levensteil van je kinderen.


Sja, wat hoort?

Zover ik weet zijn er geen wetten en regels over of wetenschappelijke theorieen maar slechts een opgelegd moraal vergroeid in de wortelen van een maatschappij die zijn basis vind in o.a. het christelijke geloof.
 
Ik denk niet dat het verhaal klopt van de voeding. Maar ja denk dat je nooit alles klakkeloos moet geloven wat online vermeld staat.
 
Hoe komen bb'ers er toch altijd bij dat als er kritiek wordt afgegeven op de bb lifestyle dat het dan altijd moet gaan om gefrustreerde ecto's. Ben je nu echt in de veronderstelling dat daar een ectomorphe journalist een stukje zit te schrijven en helemaal gefrustreerd zit te zijn over zijn eigen lichaam ten op zichte van deze 'mevrouw' ?

Het minste wat men kan doen is respect opbrengen voor een ander. De toonzetting en woordkeuze van de auteur getuige van een drang om deze vrouw belachelijk te maken.

En ja, ik ken de gemiddelde sportverslaggever, die houden er niet het meest afgetrainde lichaam op na.
 
Sja, wat hoort?

Zover ik weet zijn er geen wetten en regels over of wetenschappelijke theorieen maar slechts een opgelegd moraal vergroeid in de wortelen van een maatschappij die zijn basis vind in o.a. het christelijke geloof.


Ja heb je ook wel een punt.

Maar als je wel gezien wilt worden met je kind voor die kiest van bb en alleen daarom ineens niet.

Dat is net zoiets als ik een blond klind zou hebben en die haar haar verft en ik dat niet mooi vind. Dan zou ik ook niet zeggen ik wil niet met je gezien worden.

En als je nu een kind hebt die een ongeluk heeft gehad en ineens verminkt is, zeg je ook niet. Nou ik vind je niet meer mooi dus rot maar op.

Je liefde voor je kind hoort niet af te hangen van uiterlijkheden.
 
Inderdaad. Ik geloof er geen **** van dat ze dat alleen eet. Dat bestaat gewoon niet. Het meest cruciale, het ontbijt, slaat ze over.

Why not? Ooit van intermittent fasting gehoord? begin je pas met eten om 15.00 of 16:00.
 
Inderdaad. Ik geloof er geen **** van dat ze dat alleen eet. Dat bestaat gewoon niet. Het meest cruciale, het ontbijt, slaat ze over.

euhmm ...dat valt te betwisten, het is een soort Intermitten Fasting waar het op lijkt. en daar boeken veel mensen toch goede results mee. komt ook neer op rond 12-14.00 uur pas de eerste maaltijd.

dat hele verhaal van ontbijt is een must is volgens meer voor jan alleman die anders om 12 uur aan de kroketjes zitten. Als dat voor haar werkt moet ze er vooral mee doorgaan toch?

EDIT: zie nu pas de post van Deurklink :P
 
Nee nooit van gehoord maar vind het nu al stom. :D
 
dijen van 78 cm en armen van 45. Yes right :rolleyes:

edit op die andere foto is wel een stuk groter maar benen van die grootte geloof ik niet.
 
78cm benen, heeelllll nooo!!!
 
Jezus Cheristus!! Je kan overdrijven...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven