AndroidHealthClinic

Ik zie door de bomen het bos niet meer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tswhey zei:
ok, maar jij raad het dus eigenlijk altijd af om als eerste kuurtje winny only te pakken?

Topickick-van-de-week nominatie! :thumbup:
 
Ghost zei:
zoals belooft zou ik even mijn resultaten boeken ivm met mijn winstrol only kuurtje.
Volgens velen zou een Winstrol only kuurtje weg gegooid geld zijn maar de resultaten zijn boven verwachting. In 8 dagen heb ik een schone winst van 3kilo en groei [ook zichtbaar] flink.Mijn kracht neemt ook goed toe en ik heb een goede pomp.
Het is allemaal niet zo spectaculair als een kuurtje waarbij je stackt maar het voordeel is wel dat je er gewoon erg strak van blijft.
Ik heb nog 5 weken te gaan en als ik nog een kilootje of 2, 3 kan winnen zou het mij zeer mee vallen. [al verwacht ik niet dat ik 6 kilo zou kunnen winnen met dit kuurtje]

Groet, Ghost:who:

Kerel, ik stel het eerlijk waar ten zeerste op prijs dat je je ervaringen met ons wilt delen. Ik vind het zelfs een logje en karma waard. Maar kom dan wel met geloofwaardige feiten, want dit verhaal vind ik wel raar :)

In 8 dagen tijd een schone winst van 3 kilo?!?! Dat maakt winny het meeste effectieve middel op de markt! :D Das 3 kilo in een week maat, dan zou je met zes weken winny een beest worden :P En als je nou in 8 dagen al 3 kilo pakt, waarom zou je dan niet in die resterende 5 weken die 5 kilo kunnen halen?

Typfoutje?

Greetz Arie
 
3 kilo in 8 dagen en jij denkt dat het schone winst is. En je groeit zichtbaar in 1 week hahaha. Wordt toch eens wakker en wees niet zo naief. 3 kilo in 8 dagen niet spectaculair? Weer eentje die zonder kennis aan een kuur begint. Sorry maat.


Ghost zei:
zoals belooft zou ik even mijn resultaten boeken ivm met mijn winstrol only kuurtje.
Volgens velen zou een Winstrol only kuurtje weg gegooid geld zijn maar de resultaten zijn boven verwachting. In 8 dagen heb ik een schone winst van 3kilo en groei [ook zichtbaar] flink.
Mijn kracht neemt ook goed toe en ik heb een goede pomp.
Het is allemaal niet zo spectaculair als een kuurtje waarbij je stackt maar het voordeel is wel dat je er gewoon erg strak van blijft.
Ik heb nog 5 weken te gaan en als ik nog een kilootje of 2, 3 kan winnen zou het mij zeer mee vallen. [al verwacht ik niet dat ik 6 kilo zou kunnen winnen met dit kuurtje]

Groet, Ghost:who:
 
Beste kerel,

Als je door de bomen het bos niet meer ziet betekent dat gewoon dat het nog te vroeg is om te gaan kuren. Je hebt het hier wel over "medicijnen" met flinke gevolgen voor je lichaam. Lees eerst eens een jaartje alles wat kunt vinden. Dan kun je eventueel een keuze maken.

The Viper zei:
Ik heb zowat de hele dag alle stickies en threads gelezen die mij misschien konden helpen met het kiezen van mijn eerste kuur. Maar nou zie ik door de bomen het bos niet meer. ???
Ik zeg dat de eerste ook mijn laatste is, maar zoals velen zeggen wil je altijd meer en misschien ga ik in de toekomst nog een keer kuren. Voorlopig wil ik het bij 1 houden in ieder geval.

Yep, ik ben ook niet zo'n die-hard die durft te spuiten, daarom wil ik graag als eerste een tabletten kuur. Dit is inderdaad zeer slecht voor de lever zoals ik van vele hoor, terwijf andere toch weer zeggen dat het niet zo schadelijk is als mensen zeggen. Het woord 'spuit' brengt gewoon niet zo fijne gedachte bij me op.
En dat het spul zo schadelijk is maakt me toch wel een beetje bang. Ik weet ook niet of ik er tegen kan.

Mijn twijfel gaat tussen een Stromba kuur of een Dianabol kuur. Ik wou een van deze kuur dan alleen Stromba of Dianabol only maken, wel met eventuele middelen erbij om bijwerkingen tegen te gaan.

Een vriend van me heeft een jaar geleden een Dianabol only kuur gedaan en hij was er zo'n 6 kilo van bijgekomen. Zoals ik gelezen heb hier, is Dianabol een van de schadelijkste orale middelen en houd je met deze kuur ook veel vocht vast en in verhouding weinig massa opbouwt.

Toen kwam ik hier op het forum Stromba tegen. Als ik het goed begrijp is Winstrol zo'n middel, ik begreep het niet helemaal. In ieder geval, dat Stromba/Winstrol zou veel minder schadelijk zijn voor je lever als je het oraal neemt, maar zou je ook niet zo gek veel massa bij komen, maar wel blijvende massa.

Ik ben van mezelf vrij klein en smal gebouwd. Ik ben 1.75m, 67 kg, +/- 12% vet en train 3x per week al ongeveer 5 jaar lang.


Nou komt dan eindelijk mijn vraag....

Wat raden jullie me aan om te pakken als eerste orale 'only' kuur? En wat gaat zo'n kuur dan kosten met eventuele middelen om bijwerkingen etc. tegen te gaan?
Ik drink niet, ik rook niet, ik gebruik geen drugs of wat dan ook. Ook alle nog nooit gedaan.
Graag had ik niet van die antwoorden gehad van dat ik moet gaan spuiten. Ik weet dat dat veiliger is, maar ik ben niet zo'n naaldenliefhebber. :o

In ieder geval hartelijk dank voor het lezen en voor eventuele replies.
 
Lekker spieren kweken voor de chicks deze zomer...jongens, begrijp het nou!!! :D
 
Roy zei:
Lekker spieren kweken voor de chicks deze zomer...jongens, begrijp het nou!!! :D

voor de zomer van 2003 ja. hahahahahah
 
MrJ zei:
Topickick-van-de-week nominatie! :thumbup:


oops niet gezien :eek:


sorrie :p

was gewoon eff wat aan et opzoeken, en niet gerealiseerd dat het uit 2003 kwam :roflol:
 
Back
Naar boven