Fitness Seller

Ik zit op mijn werk en heb pauze (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
En heb geen idee wat ik moet eten! Ik wil een maaltijd wat goed vult, met weinig vet, en veel eiwitten! iemand tips?
 
Haal een maaltijdsalade en aanvullen met blikje tonijn ofzo, bak kwark erachteraan.
Zo lunch ik vaker op het werk.
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag om suggesties, niet een waslijst van etenswaren want dat weet ik ook wel.
Daarbij kan ik hier niet uitgebreid staan koken, dus het liefst iets wat ik zo kan afhalen :)
 
Volkorenbrood met flink wat plakken kipfilet.. That's the way I roll in ieder geval.
 
500 gram magere kwark.
 
Volkorenbrood met flink watplakken kipfilet.. That's the way I roll in ieder geval.

Die voorverpakte rommel echt gewoon afblijven. Met een beetje geluk is het maar 80% kippenvlees, en verder zetmelen, glucose-fructose stroop en een hele waslijst aan e-nummers. Nee, ik zou dan vers vlees of vis kopen.
 
Die voorverpakte rommel echt gewoon afblijven. Met een beetje geluk is het maar 80% kippenvlees, en verder zetmelen, glucose-fructose stroop en een hele waslijst aan e-nummers. Nee, ik zou dan vers vlees of vis kopen.

****, waarom verteld iemand me dat nu pas.
 
****, waarom verteld iemand me dat nu pas.

Het zou opzich wel handig zijn als je etiketten van producten gaat lezen voordat je ze koopt. :D Je kijkt toch ook naar de ingrediënten, of check jij alleen de voedingswaarde?
 
haha idd, waarom is die kip anders zo 'lekker' en smaakt het gekruid ?:)
 
Volkorenbrood met flink wat plakken kipfilet.. That's the way I roll in ieder geval.

Zou kunnen, maar ik zat meer te denken aan iets warms.

500 gram magere kwark.

Spreekt voorzich, alleen dan voor erbij, op alleen een bakje magere kwark kan ik geen halve dag leven.

Het zou opzich wel handig zijn als je etiketten van producten gaat lezen voordat je ze koopt. :D Je kijkt toch ook naar de ingrediënten, of check jij alleen de voedingswaarde?

Ik ben bang van wel :D

Sowieso geen voorverpakte zooi voor mij, gewoon vers vlees, dan is het maar wat duurder.
 
Die voorverpakte rommel echt gewoon afblijven. Met een beetje geluk is het maar 80% kippenvlees, en verder zetmelen, glucose-fructose stroop en een hele waslijst aan e-nummers. Nee, ik zou dan vers vlees of vis kopen.

kipfilet hier gewoon 92% ?
 
kipfilet hier gewoon 92% ?

Je hebt verschillende voorverpakte dingen, van AH heb je bijv Euroshopper, dan nog verschillende merken voorverpakte dingen van vleesfabrieken, en dan komt de verse shizzle.

Die van euroshopper raad ik af, dat geef je je hond nog niet eens.
 
Het zou opzich wel handig zijn als je etiketten van producten gaat lezen voordat je ze koopt. :D Je kijkt toch ook naar de ingrediënten, of check jij alleen de voedingswaarde?

Naja, ik heb nog de luxe dat m'n ouders alles kopen. Ene keer kopen ze kipfilet bij de Dirk, dan bij de AH en dan bij de Lidl. Ik moet het er maar mee doen.

haha idd, waarom is die kip anders zo 'lekker' en smaakt het gekruid ?:)

Verse kip vind ik veul lekkerder hoor.
 
hangt ervanaf waar je werkt, ik ga vaak een broodje kip of schotel kip met groenten halen bij de libanees hier
 
Is je lunch niet ondertussen voorbij? .. Wat heb je gegeten?
 
Het is hier niet zo strict :p

Hele gegrilde kip is het geworden :D

:roflol:
Oke prima man, klinkt lekker! Doe je daar ook iets bij van salade, broodje oid? Of gewoon alleen de kip?
 
Patatje joppie?
 
Die voorverpakte rommel echt gewoon afblijven. Met een beetje geluk is het maar 80% kippenvlees, en verder zetmelen, glucose-fructose stroop en een hele waslijst aan e-nummers. Nee, ik zou dan vers vlees of vis kopen.

Het zou opzich wel handig zijn als je etiketten van producten gaat lezen voordat je ze koopt. :D Je kijkt toch ook naar de ingrediënten, of check jij alleen de voedingswaarde?

Ik koop altijd mijn kipfilet (gesneden) bij de keurslager in ons dorp.
Dat zou toch zeker wel (nagenoeg) 100% kip zijn? ???
Staan geen voedingswaarden op de verpakking in ieder geval...
 
Back
Naar boven