AndroidHealthClinic

Ik zit snel vol? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vinny

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
26 dec 2002
Berichten
2.202
Waardering
0
Ik zit na een bakje brinta met wat melk en suiker al helemaal vol..dan kan ik 2-3 uur lang geen hap meer binnen krijgen?

Weet iemand hoe ik dat gevoel zeg maar kan "verlengen" ?
 
Ik zou geen suiker in je brinta doen, maar dat terzijde (ik doe zelf enkele rozijnen in mijn havermoutpap, smaakt ook prima).

Je moet het eten opbouwen, dus met zoveel beginnen als je opkunt, en wel 6x/dag eten, ook al heb je na 2 of 3 uur nog geen zin in eten. Als je het op kúnt eten -> doen! Op een gegeven moment krijg je vanzelf trek op de juiste tijden. Ik heb enkele weken geleden weer (opnieuw) moeten leren bulken, omdat we met kerstdiner van het werk zo'n ontzettende vette zooi kregen (vol met room), dat ik een hele dag een rotgevoel in mijn maag heb gehad, en daarna een week nog helemaal geen trek. Pas deze week is het weer een beetje op gang gekomen, ik heb nu ook weer zin in mijn havermoutje en tonijntje voor het slapengaan :) Dus een beetje geduld hebben, regelmaat erinhouden en steeds ietsje meer proberen te eten, dat werkt! Succes!
 
Mischien wat vroeger opstaan zodat je wat langere dagen maakt.
Zelf merk ik wanneer ik vakantie heb, dat mijn eetlust een stuk minder wordt.
 
Ik weet niet hoe lang je al brinta eet? Maar dat had ik ook in het begin, ik zat echt helemaal vol.

Na een tijdje went je lichaam eraan, en als ik nu een bak brinta eet kan ik daarna nog makkelijk een complete maaltijd op.
 
Originally posted by Bram
Ik weet niet hoe lang je al brinta eet? Maar dat had ik ook in het begin, ik zat echt helemaal vol.

Na een tijdje went je lichaam eraan, en als ik nu een bak brinta eet kan ik daarna nog makkelijk een complete maaltijd op.

misschien heb je gelijk, ik ben pas begonnen met brinta..2 dagen geleden
 
Originally posted by Vinny
Ik zit na een bakje brinta met wat melk en suiker al helemaal vol..dan kan ik 2-3 uur lang geen hap meer binnen krijgen?

Weet iemand hoe ik dat gevoel zeg maar kan "verlengen" ?
Minder eten per maaltijd (in begin!)
Je eet in begin 6-8 maal per dag dus net zoveel als nodig is aan maaltijden. Dat is, 1 x per 2 a 3 uur.
Het verschil is, dat je de regelmaat moet aanleren, dat kan alleen als je ook op die regelmatige tijstippen eet.
Je moet daarom geen volle maag hebben bij elk van die maaltijden maar gewoon gegeten hebben.
Dit doe je 1 week lang. De volgende week tel je net wat extra collorieën bij elk van die maaltijden bij . Dit doe je iedere week tot je op een gewenst aantal callorieën en voedingsbestanddelen zit. Je zal in begin merken dat door gewoon regelmatig kleine dingen te eten je steeds meer honger krijgt op het moment vóór je vaste maaltijden.

Later zal ik hier een sticky voor maken, want dit systeem is simpel maar het werk praktisch voor iedereen.
 
persoonlijk heb ik dit ook gehad. De manier die T geeft zal waarschijnlijk een uitstekende oplossing voor je zijn.

Zelf ben ik gewoon door blijven eten. Sochtends na 6 boterhammen, als ik het echt bijna niet meer wegkreeg, gewoon veel drinken erbij en door blijven eten. Veel mensen vinden dit nix, maar ik heb dit bewust gedaan.

Heb ondertussen wel aardig wat opgebouwt zit bijna tegen de 6000kcal (*off topic* : Die kloppen wel Ilya, de fout zat idd in de onverzadigde vetten) En wil dit nog opvoeren in de toekomst.

Ik heb net 2 weken gejunked en vakantie gehouden, heb daarvoor erg lang hardcore getrained en gedieet en dat doe ik nu ook weer. Vanochtend had ik het weer even moeilijk omdat ik in de junk periode toch veel minder at en omdat ik sinds maandag pas ben begonnen met trainen begint die eetlust nu pas op gang te komen.

Succes!
 
Re: Re: Ik zit snel vol?

Originally posted by admin

Minder eten per maaltijd (in begin!)
Je eet in begin 6-8 maal per dag dus net zoveel als nodig is aan maaltijden. Dat is, 1 x per 2 a 3 uur.
Het verschil is, dat je de regelmaat moet aanleren, dat kan alleen als je ook op die regelmatige tijstippen eet.
Je moet daarom geen volle maag hebben bij elk van die maaltijden maar gewoon gegeten hebben.
Dit doe je 1 week lang. De volgende week tel je net wat extra collorieën bij elk van die maaltijden bij . Dit doe je iedere week tot je op een gewenst aantal callorieën en voedingsbestanddelen zit. Je zal in begin merken dat door gewoon regelmatig kleine dingen te eten je steeds meer honger krijgt op het moment vóór je vaste maaltijden.

Later zal ik hier een sticky voor maken, want dit systeem is simpel maar het werk praktisch voor iedereen.


precies zoals T zegt..

eerst verdelen over 6-8 keer per dag
dan wen je eraan en krijg je steeds meer honger en ga je meer eten totdat je op het gewenste niveau zit
 
Back
Naar boven